ハーバーシティでBE@RBRICKをスタイルアップ
ハーバーシティでBE@RBRICKをスタイルアップ
AsiaNet 66063(1281)
【香港2016年10月11日PR Newswire=共同通信JBN】
*グローバルオンラインで初のオリジナル2000% BE@RBRICKSチャリティーセール
アジア初、香港最大のモールであるハーバーシティ(Harbour City)は過去50年にわたって進化を遂げ、ファッションの世界的デスティネーションになっている。ハーバーシティはこの重要な節目を期して2007年に引き続き、有名な文化的アイコン「BE@RBRICK(ベアブリック)」と手を組んだ。ハーバーシティは今回、37の国際ファッションブランドを招き、2016年9月19日から10月16日まで、香港では過去最大のBE@RBRICKファッションアート・グループ展「Style Up BE@RBRICK at Harbour City(ハーバーシティでBE@RBRICKをスタイルアップ)」を開催している。オリジナル2000% BE@RBRICKフィギュアは10月6日から16日まで、それぞれ6万8000香港ドルの値が付けられて初めて国際チャリティーセールに付されている。
Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20161007/8521606408-a
Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20161007/8521606408-b
Logo - http://photos.prnasia.com/prnh/20140721/8521404095LOGO
ハーバーシティは「香港」をテーマに、BE@BRICK“スタイルアップ”デザインコンペも主催している。ハーバーシティに展示する2000%のBE@RBRICKを制作するチャンスを与えられるほか、優勝デザインはハーバーシティの景品の1つとして、100% のBE@RBRICKに適用される。詳細は追って発表される。
▽見逃せないイベント-初のオリジナル2000% BE@RBRICKSチャリティーセール
ファッションおよび現代アートのテーマの下、各ブランドが37バージョンの2000%(身長約140センチ)BE@RBRICKをそれぞれ独自のデザインで“スタイルアップ”し、それは2016年9月19日から10月16日まで、ハーバーシティのオーシャンターミナル・フォアコートに展示される。
ハーバーシティはまた、HypebeastのオンラインストアHBXおよび香港白血病基金と提携して、初めて2000% BE@RBRICKSのチャリティーセールを開催する。2016年10月6日から16日まで、37バージョンのオリジナル2000% BE@RBRICKフィギュアに6万8000香港ドルの値が付けられて国際チャリティーセールに付され、その収益は香港白血病基金に寄付される。詳細はhttp://hbx.com/bearbrick-harbour またはhttp://social.harbourcity.com.hk を参照。
プロモーションビデオ:https://youtu.be/11HGrkpt5aE
▽参加ファッションブランド
AGNES B.(アニエスベー)/ALICE AND OLIVIA BY STACEY BENDET(アリスアンドオリビア)/ANTEPRIMA(アンテプリマ)/ATSURO TAYAMA/BLUMARINE(ブルマリン)/CARVEN(カルヴェン)/CHRISTOPHER KANE/COACH(コーチ)/DIANE VON FURSTENBERG(ダイアン フォン ファステンバーグ)/DIESEL(ディーゼル)/DUNHILL(ダンヒル)/EMILIO PUCCI(エミリオ・プッチ)/EMPORIO ARMANI(エンポリオ アルマーニ)/ETRO(エトロ)/I.T/J.CREW/KATE SPADE NEW YORK(ケイト・スペード ニューヨーク)/KENZO/LANE CRAWFORD x MS MIN/LANVIN(ランバン)/MAJE/MAX MARA(マックスマーラ)/MCM/MCQ/MONCLER(モンクレール)/PAUL & SHARK/PHILIPP PLEIN/REBECCA MINKOFF/REPETTO(レペット)/ROBERTO CAVALLI/SALVATORE FERRAGAMO(サルヴァトーレ フェラガモ)/SANDRO/THOM BROWNE/TORY BURCH(トリーバーチ)/TSUMORI CHISATO/VIVIENNE TAM(ヴィヴィアン タム)/VIVIENNE WESTWOOD(ヴィヴィアン・ウエストウッド)
ほかの写真は以下からダウンロードできる。
https://www.dropbox.com/sh/0vvx7z8z64x63mf/AAAlINL_9gikyLvfAf56_QC6a?dl=0
BE@RBRICK TM & ? 2001-2016 MEDICOM TOY CORPORATION. All rights reserved.
Facebook / Instagram / twitter: #hcbearbrick #hcart #harbourcity
顧客用ホットライン:(852) 2118 8666
ウェブサイト:www.harbourcity.com.hk
▽報道関係問い合わせ先
Harbour City Estates Limited
Mr. Andrew Yeung
Tel:(852) 2118 8674
Email: andrewyeung@harbourcity.com.hk
Ms. Florence Man
Tel: (852) 2118 8623
Email: florenceman@harbourcity.com.hk
ソース:Harbour City
"Style Up BE@RBRICK at Harbour City"
PR66063
HONG KONG, Oct. 7, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
First Ever Global Online Charity Sale of 2000% BE@RBRICK
As the first-ever mall in Asia and the largest mall in Hong Kong, Harbour City
has evolved over the past 50 years and has become a global destination for
fashion. To mark this important milestone, Harbour City is collaborating with
renowned cultural icon "BE@RBRICK" as a follow-up to its 2007 collaboration.
This time around, Harbour City has invited 37 international fashion brands to
contribute to Hong Kong's largest-ever BE@RBRICK fashion-art group exhibition,
"Style Up BE@RBRICK at Harbour City", from September 19 to October 16, 2016.
The first time ever global charity sale of 2000% original BE@RBRICK figures
would be also hosted from 6th Oct to 16th Oct, each priced at HK$68,000.
Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20161007/8521606408-a
Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20161007/8521606408-b
Logo - http://photos.prnasia.com/prnh/20140721/8521404095LOGO
Moreover, Harbour City will organize "Style Up" BE@BRICK Design Competition
with the theme of "Hong Kong". Besides having a chance to produce the 2000%
BE@RBRICK for display in Harbour City, the winning design will also be turned
into a 100% BE@RBRICK figure as one of the Harbour City premiums. Details will
soon follow.
A Not to be Missed Event -- Charity Sale of 2000% Original BE@RBRICKs for the
First Time Ever
Under the theme of fashion and contemporary art, 37 versions of the 2000%
(approximately 1.4 meter-tall) BE@RBRICK will be "Styled Up" by each brand in a
unique design and exhibited at Ocean Terminal Forecourt of Harbour City on
September 19 to October 16, 2016.
Harbour City also partners with HBX (Hypebeast's online store) and the Hong
Kong Blood Cancer Foundation to organize a global charity sale of 2000%
BE@BRICK for the first time ever. On October 6 - 16, 2016, the 37 versions of
the 2000% original BE@RBRICK figures priced at HK$68,000 will be available for
global charity sale, with net proceeds going towards the Hong Kong Blood Cancer
Foundation. For details, please check: http://hbx.com/bearbrick-harbour or
http://social.harbourcity.com.hk
Promotional video: https://youtu.be/11HGrkpt5aE
Participating Fashion Brands
AGNES B. / ALICE AND OLIVIA BY STACEY BENDET / ANTEPRIMA / ATSURO TAYAMA /
BLUMARINE / CARVEN / CHRISTOPHER KANE / COACH / DIANE VON FURSTENBERG / DIESEL
/ DUNHILL / EMILIO PUCCI / EMPORIO ARMANI / ETRO / I.T / J.CREW / KATE SPADE
NEW YORK / KENZO / LANE CRAWFORD x MS MIN / LANVIN / MAJE / MAX MARA / MCM /
MCQ / MONCLER / PAUL & SHARK / PHILIPP PLEIN / REBECCA MINKOFF / REPETTO /
ROBERTO CAVALLI / SALVATORE FERRAGAMO / SANDRO / THOM BROWNE / TORY BURCH /
TSUMORI CHISATO / VIVIENNE TAM / VIVIENNE WESTWOOD
Download more photos:
https://www.dropbox.com/sh/0vvx7z8z64x63mf/AAAlINL_9gikyLvfAf56_QC6a?dl=0
BE@RBRICK TM & (C) 2001-2016 MEDICOM TOY CORPORATION. All rights reserved.
Facebook / Instagram / twitter: #hcbearbrick #hcart #harbourcity
Customer Hotline: (852) 2118 8666
Website: www.harbourcity.com.hk
Media Enquiry: Harbour City Estates Limited
Mr. Andrew Yeung
Tel:(852) 2118 8674
Email: andrewyeung@harbourcity.com.hk
Ms. Florence Man
Tel: (852) 2118 8623
Email: florenceman@harbourcity.com.hk
SOURCE Harbour City
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