◎400万ポンドで新しい販促キャンペーン開始 Jackpotjoy

Jackpot.joy

◎400万ポンドで新しい販促キャンペーン開始 Jackpotjoy

AsiaNet 50559

共同JBN 1141 (2012.9.7)

◎400万ポンドで新しい販促キャンペーン開始 Jackpotjoy

【ロンドン2012年9月7日PRN=共同JBN】大手オンライゲーム・サイトのJackpotjoy.comは全く新しい400万ポンドの販促キャンペーンを開始し、メンバー間の一層の交流の奨励と、Just for the Jackpotjoy of it!(それはJackpotjoyだけ!)(http://www.jackpotjoy.com)という理由だけでいろいろ楽しめるアイデアの双方を促進する。

サイト上のメンバーは、自分のおもしろい体験を共有できるFacebook(http://www.jackpotjoy.com)とJackpotjoyのTwitter (http://twitter.com/Jackpotjoy)を通じて友人たちとやり取りが可能になっている底流の強力なソーシャルメディアと同じように新しい、わくわくするような機能でこのキャンペーンに加われるようになる。

Jackpotjoyのマネジング・ディレクターを務めるマイケル・サンダーズ氏は「Jackpotjoy.comは常に楽しさの重要性を一番大事にしている。とりわけ現在の雰囲気の中で、人々は今まで以上に何かばかげたことに関わりたいと思っており、このキャンペーンは、皆が再び笑えるようにということで行われる」と語った。

新しいキャンペーンはテレビの広告部門によってサポートされる予定。最初となる60秒のコマーシャルは、1組の年金生活者が電動スクーターでドラッグ・レースをしているものとなり(http://youtube.com/jackpotjoy)、他のコマーシャルも年内に発表される。

このテレビキャンペーンでは、Jackpotjoyのコマーシャルで「ビンゴの女王」役を務める英女優バーバラ・ウィンザーがそのまま役を務める。バーバラ・ウィンザーは、コマーシャルで視聴者に「Just Jackpotjoy for it!」で何をするのかを問いかける。このアイデアは、人を驚かせ、見た人を笑わせるというキャンペーンの主要な考え方が包み込まれている。

バーバラ・ウィンザーはこの点について「テレビ画面にJackpotjoy.comのビンゴの女王として戻れるのがうれしい。その日のために女王としてドレスアップするのはいつでも楽しいし、皆でこのキャンペーンの軽いのりを楽しんでもらいたい。そして自分の生活でもちょっとばかり楽しいことをしてほしい」と述べている。

「Just for the Jackpotjoy of it!」キャンペーンは2012年9月7日からサイトのhttp://www.jackpotjoy.comで視聴可能である。

さらにJackpotjoyのニュースが見たければ以下のサイトを参照。http://news.jackpotjoy.com

▽GAMESYSについて

Gamesys Groupは2001年4月にノエル・ヘイデン氏と少人数の開発チームによって設立された。同社の旗艦サイトであるJackpotjoy.comが英国の大手オンライゲーム・サイトになって以来、毎日400万ポンド余りを提供し、毎秒10人の賞金獲得者を生み出している。

ソース:Jackpot.joy

Gamesys: Jackpotjoy.com Launches Brand new GBP4 Million Campaign Which Brings a Whole New Meaning to the Word Fun!

PR50559

LONDON, Sept. 7, 2012/ PRN=KYODO JBN/ --

    The leading online gaming site Jackpotjoy.com is launching a  brand new  

GBP4 million marketing campaign, encouraging both greater interaction with its

members and promoting the idea of having random fun for no reason other than,

'Just for the Jackpotjoy of it!' [http://www.jackpotjoy.com ]

    On site members will be able to engage with the campaign, with new and

exciting features as well as a strong Social Media undercurrent enabling

interaction via Jackpotjoy's Facebook [http://www.jackpotjoy.com ] and

Jackpotjoy's Twitter [http://twitter.com/Jackpotjoy ] where people can share

their own daft fun experiences with friends.

    "Jackpotjoy.com has always focussed on the importance of having fun,"

states Managing Director Michael Saunders, "and especially in the current

climate, people, more than ever, need to embrace doing something silly, that's

what the campaign's all about, to get the nation smiling again!"

    The new campaign will be supported by a TV advertising segment. The first

60 second execution features a couple of competitive pensioners drag racing on

mobility scooters [http://www.youtube.com/jackpotjoy ], further adverts will be

rolled our later in the year. The TV campaign will retain Barbara Windsor in

her popular role as the 'Queen of Bingo,' who asks the nation what they would

do 'Just for the Jackpotjoy of it.' This idea encapsulates the primary tenet of

the campaign which is to surprise people and make them smile.

    Barbara Windsor herself had to add, "I'm delighted to be back on our TV

screens as the Queen of Bingo for Jackpotjoy.com. It's always fun to dress up

as royalty for the day and I hope that people embrace the light-hearted nature

of this campaign and set out to have a bit of fun in their lives."

    'Just for the Jackpotjoy of it' campaign will be available from Friday 7th

September 2012 on http://www.jackpotjoy.com.

    Visit http://news.jackpotjoy.com for more news from Jackpotjoy.

    GAMESYS

    The Gamesys Group was founded in April 2001 by Noel Hayden and a small team

of developers. Since then their flagship site, Jackpotjoy.com, has become the

UKs leading online gaming destination giving away over  GBP4,000,000 every day

and producing 10 winners every second.

    SOURCE: Jackpotjoy

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