◎バーニーズ・ニューヨークがディズニーとエレクトリック・ホリデー企画を開始

バーニーズ・ニューヨーク

◎バーニーズ・ニューヨークがディズニーとエレクトリック・ホリデー企画を開始

AsiaNet 51386

共同JBN 1388 (2012.11.16)

【ニューヨーク2012年11月16日PRN=共同JBN】高級小売りのバーニーズ・ニューヨーク(Barneys New York)と世界の大手エンターテインメント企業、ウォルト・ディズニー・カンパニーは16日、バーニーズ・ニューヨーク(バーニーズ・ニューヨーク)のマディソン・アベニュー旗艦店で2012年ホリデー企画「エレクトリック・ホリデー(Electric Holiday)」を開始した。エレクトリック・ホリデーにはいくつかの行事が含まれるが、ファッションとファンタジーに満ちた企画で、ディズニーの創造力やマジックと今や伝説になったバーニーズ・ニューヨークの年次ホリデー企画のウイットと驚きとが相まって、最新の電光、音楽、ファッションの祭典になっている。

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ウォルト・ディズニー・カンパニーの会長兼最高経営責任者(CEO)、ロバート・A・アイガー氏は「今年もディズニーがニューヨークのホリデー・マジックの一員になれて喜んでいる」として次のように述べた。「当社はバーニーズと一緒になってディズニーの素晴らしいキャラクターや物語と高級ファッションを組み合わせてここにしかないという経験を創り出し、目をみはるようなクリスマスのお祭りを演出した」と語った。

エレクトリック・ホリデー企画の一部として、特定のバーニーズ店舗やBarneys.comでのエレクトリック・ホリデー・コレクション製品の売り上げ25%を米国赤十字社に寄付することになっている。これに加え、ウォルト・ディズニー・カンパニーはすでに200万ドルを救援活動に寄付することを約束しており、そのうちの100万ドルはハリケーン・サンディの緊急援助金として赤十字に、残りの100万ドルは影響を受けた地域の再建支持に回される。さらに、ディズニー/ABC Television Groupは2012年11月6日に全国的に「Day of Giving」の活動を行い、各種の番組からメッセージを流し、米国赤十字社向けに1800万ドル以上の寄付を集めることを同時に行う計画だ。

▽エレクトリック・ホリデーのウインドー・ディスプレー

今回公開されたのはエレクトリック・ホリデー企画とマディソン・アベニュー旗艦店のウインドー・ディスプレーで、テーマは「エレクトリック・ホリデー」。これはビデオのムービング・アートで主演のミニーマウスがパリで楽しい空想上のファッションの冒険をすることになっており、その他、何人もの有名ファッション・セレブやディズニーのキャラクターも登場する。

バーニーズ・ニューヨーク最高経営責任者(CEO)マーク・リー氏は「ディズニーは魔法のブランド。バーニーズ・ニューヨークは驚きのブランドだ。我々としてはこのホリデー企画には魔法も驚きも両方あると思う」と述べた。「ディズニーとコラボレーションするのは夢だったが、バーニーズとしてはディズニーが二つの異なる世界のキャラクターを組み合わせることを面白いと感じてくれてうれしい」と語った。

ビデオは高度にスタイリッシュなファッション界のエッセンスと魔法の国ディズニーのキラキラとした電気の色と光に満ちあふれており、ミニーが魅力的なパリを夢見るところから始まる。ミニーは夢の中で光の街へ連れて行かれ、そこで崇拝するファッション・セレブたちと対面し、素晴らしいデザイナー・ファッションに身を包んだミッキーマウスやデイジー・ダック、その他のキャラクターと一緒にファッションショーの舞台を歩くことになる。お話はミニーが夢から覚め、今見ていた夢のファッションショーの中で来ていたデザイナー・ドレスをミッキーからプレゼントされるというハッピーエンドで終わる。

このムービング・アート・ビデオはハイファッションの世界を楽しく見せようという意図で考えられたもので、マディソン・アベニュー店のウインドー・ディスプレーおよびBarバーニーズの全米の旗艦店で1週間、上映される。このビデオショーをさらに生き生きとしたものにするため、オスカー(Oscar、登録商標)を受賞した作曲家マイケル・ジアッキノがオリジナル曲を作曲している。同ビデオはbarneys.com、disney.com、AOL.comだけで放映されている。

このムービング・アート・ビデオに登場するファッション・セレブは以下の通り。

*写真家:スティーブン・マイゼル、マリオ・ソレンティ、ヨーガン・テラー

*ファッションショー最前列のセレブ:サラ・ジェシカ・パーカー、ダフネ・ギネス、レディー・ガガ、ナオミ・キャンベル、リンダ・エバンジェリスタ、ブライアン・ボーイ

*バックステージ:グイード・パラウ、パット・マグラス、ジュリアン・ディス、アルベール・エルバス、ニコラ・ゲスキエール、エド・フィリポウスキー

*エディター:グレンダ・ベイリー、ブリジット・フォーリー、エマニュエル・アルト、スージー・メンケス、フランカ・ソッツァーニ、カリン・ロイトフェルド、キャシー・ホリン、アンナ・デッロ・ルッソ

ディズニーキャラクターもそれぞれ世界で最も影響力のあるファッション・デザイナーの手による特別あつらえの服に身を包んでいる。デザイナーは以下の通り。

*ミッキーマウス:ニコラ・ゲスキエール氏のバレンシアガ

*グーフィー:オリヴィエ・ルスタン氏のバルマン

*デイジー:ドルチェ&ガッバーナ

*ミニーマウス:アルベール・エルバス氏のランバン

*白雪姫:ピーター・コッピング氏のニナリッチ

*ティアナ:プロエンザ・スクーラー

*クルエラドヴィル:リックオウエンス

革新的な技術とハードウエアを使ったマディソン・アベニューのウインドー・ディスプレーにはChristie Digital Systems USA, IncのChristie(登録商標)MicroTiles(登録商標)(http://www.microtiles.com)というユニークなディスプレー技術が使われており、ビデオはその上に映写される。このビデオショーの核心をなすd3 Technologiesの総合プロダクション・システムに使われているのは4Uサーバーで、同時に20の高精細ビデオ・ストリームを作り出せる。OSRAMの子会社でダイナミックな照明、制御装置メーカーTraxonが500平方フィートのLED Mesh and Stringを供給し、インテリジエントな制御装置も組み合わせて、ウインドー・ディスプレーにビデオの上映を加えている。

▽「エレクトリック・ホリデー」企画製品

バーニーズ・ニューヨークとディズニーの協力で特別限定版の「XO」ホリデー・ギフト製品のラインアップが準備されている。これらは限定期間中にニューヨーク・マディソン・アベニューのバーニーズ旗艦店9階チェルシー・ホール、ビバリーヒルズ旗艦店、Barneys.comだけで販売される。

この特別企画の精神にのっとり、2013年1月3日までにバーニーズ・ニューヨーク店舗の一部とBarneys.comで売られたエレクトリック・ホリデー企画製品の売上代金25%を米赤十字社に寄付することになっている。

この製品群の中にはポール・スミス、ダイアン・フォン・フォステンバーグの両氏がデザインしたコレクターに人気のディズニーフィギュア「バイナルメーション」、ラグ&ボーン、ローレン・スコット氏がデザインしたミッキーマウスの耳、その他ホリデーの飾り付け用品、スイーツ、子ども向けおもちゃ、その他いろいろな小物が含まれる。

エレクトリック・ホリデー製品群に加え、マディソン・アベニュー旗艦店では特別あつらえの思い出ビンテージ製品が販売されるが、その中にはミッキーのビンテージ時計、ウォルト・ディズニーのサイン入り伝記、特別ビンテージもののディズニーおもちゃなどが含まれる。

▽エレクトリック・ホリデー・ミステリー・ギフトカード

この特別イベントを記念してバーニーズ・ニューヨークは11月14日にニューヨーク市全域を対象にしたギフトカード探し競争を開催した。マンハッタンのいろいろな場所に「ミッキー・メッセンジャー(Mickey Messenger)」と題したポスターが貼り出されたが、これを探すためのヒントをTwitter(@BarneysNY)かInstagram(BarneysNYofficial)だけが提供してくれた。ミッキー・メッセンジャーを見つけた参加者には25ドルから500ドルまでの価値があるミステリー・カードを受け取るための秘密のパスワードが与えられた。ミッキー・メッセンジャーを見つける方法は耳を探すことだ。幸運なグランプリ受賞者にはその夕方に行われたウインドー・ディスプレー開催式へのチケットが贈られた。

▽エレクトリック・ホリデー・スポンサー

バーニーズ・ニューヨークとディズニーはより多くの消費者にエレクトリック・ホリデー企画に参加してもらうべくAOL、エールフランスとコラボレートしている。

バーニーズ・ニューヨーク、ディズニー、AOLはエレクトリック・ホリデー企画に関してコ・ブランドのメディア経験でコラボレートしている。AOLのStyleListはこの企画の中でデジタル部門を担当し、伝説的なウインドー・ディスプレーをオンラインに乗せ、アニメの短編映画と舞台裏映像を独占的に見せている。

エールフランスは総合的なプロモーションを展開して2012年のホリデー企画をサポートしており、その中には全国的に展開する懸賞も含まれ、買い物客やフェースブックのファンに向けて、パリへの旅行を手に入れようと呼びかけている。その中に含まれるものはエールフランスのビジネスクラス往復2人分、ソフィテル・パリ・ル・フォーブルの宿泊4日分、5000ドル相当のバーニーズ・ニューヨークの衣服、カバン、パリ・ディズニーランドの切符2人分がある。

エレクトリック・ホリデーのムービング・アート・ビデオはバーニーズ・ニューヨークのすべての旗艦マーケットで上映されるが、その中にはビバリーヒルズ、シカゴ、サンフランシスコ、ボストン、スコッツデール、ダラス、シアトルの各店およびBarneys.comと高級コンテンツサイト「The Window」がある。

詳しい情報はウェブサイト(http://www.barneys.com/Electric-Holiday)およびTwitter(Barneys New York on Twitter: #ElectricHoliday)を参照。

▽バーニーズ・ニューヨーク(Barneys New York)について

バーニーズ・ニューヨーク(Barneys)は高級専門小売店として ニューヨーク、ビバリーヒルズ、シカゴ、シアトル、ボストン、ダラス、サンフランシスコ、ラスベガス、スコッツデールに旗艦店を構えている。また、 Barneys.comでオンラインビジネスを極めて成功裏に展開している。1923年にマンハッタンのダウンタウンで紳士服の小売店として創業し、 1970年代には紳士、婦人服両方でハイファッションの権威として国際的な存在になり、新しい革新的デザイナーを発掘、養成することで有名になった。バー ニーズは既製紳士、婦人服、アクセサリー、シューズ、宝飾、化粧品、香水、家庭向けギフト製品を含め、世界のトップデザイナーの魅力的な製品を販売することで有名な存在。バーニーズは独特のユーモアのセンス、スタイルを持っており、クリエーティブな広告キャンペーン、独創性豊かなホリデーテーマ、有名なウ インドーディスプレーなどに表されている。バーニーズは1985年に革新的なコープ(CO-OP:コンテンポラリースポーツウエア)店を創設し、それ以来、全米8州の12カ所余で営業する独立型店舗に発展した。バーニーズ・ニューヨークの詳しい情報はwww.Barneys.comを参照、心躍るデザイナー、ファッション、イベント、バーニーズ・チームの舞台裏が分かるバーニーズ・ワールドの内部は高級コンテンツサイト「The Window」で探検できる。

▽ウォルト・ディズニー・カンパニー(The Walt Disney Company)について

ウォルト・ディズニー・カンパニーは子会社、関連会社とともに、メディアネットワーク、パーク&リゾート、スタジオエンターテインメント、消費製品、インタラクティブメディアビジネスの5分野で事業を 展開する大手の多角的国際ファミリーエンターテインメント・メディア企業である。ディズニーはダウ工業株30種のひとつで、昨年度は約409億ドルの収益 を上げた。

ウォルト・ディズニーが1923年、世界で名高い企業を創業して以来、「ディズニー」の名は二十世紀を特徴づける果てなき創造 性と自由な想像力と同義語になった。今日、ウォルト・ディズニー・カンパニーと関連会社は、良質の創造的コンテンツと並外れた話術の豊かな遺産に基づいて 比類のない娯楽体験をつくり出すという誓約に忠実であり続ける。テレビや映画からテーマパーク、商品、バーチャルワールドなどまで、ディズニーは幻想的な 物語、愛すべきキャラクター、比類ないファミリーエンターテインメント体験によって、世界中の消費者、ゲストを楽しませている。

▽AOLについて

AOL Inc.(NYSE:AOL)は、世界に向けた情報、娯楽、通信のブランドおよび経験を継続的に革新、成長させ、それに投資することにコミットしているブランド企業である。AOLは世界一流のブランドの集合体で、一国および世界レベルの聴衆を夢中にさせるオリジナルなコンテンツを創造している。同社は販売業者がこれらの顧客に向け、効果的で魅力的な広告を通じてコネクトするのを手助けしている。

▽エールフランス(AIR FRANCE)について

エールフランス(AIR FRANCE)は傘下の地域企業、Brit Air、City Jet、Regionalとともにフランス、欧州、世界で1日1500便を運航、航空機387機を展開している。エールフランスとKLMオランダ航空が2004年に合併して誕生したエールフランスKLMは欧州有数の大手航空企業グループである。主要業務は乗客と貨物の空輸および航空機のメンテナンスである。エールフランスKLMは2011年、乗客7580万人と貨物110万トンを輸送した。グループが保有する航空機は提携先のBrit Air、City Jet、Regional、KLM Cityhopperが運航する短距離機173機を含め586機。そのネットワークはシャルルドゴール、アムステルダム・スキポールをハブとして113カ国、230地点をカバーしている。フライング・ブルー(Flying Blue)というマイレージサービスは欧州の大手で、会員は2000万人以上。エールフランスとKLMは現在、ジョイントベンチャーのパートナー、デルタ航空(Delta Air Lines)を通じて米国の玄関口12地点から全米125都市に運航している。エールフランスとKLMはパートナーのデルタ航空、アリタリア航空(Alitalia)とともに、1日250便以上と大西洋を横断する最大のジョイントベンチャーを展開している。エールフランスとKLMは航空会社16社のネットワーク、スカイチーム(SkyTeam)のメンバーで、173カ国958地点に1日1万4700便を超える世界航空網へのアクセスを顧客に提供している。

詳しい情報、チケット購入はwww.airfrance.usを参照するか1-800-237-2747に電話、あるいは旅行代理店に問い合わせを。購入、最新情報はエールフランスのfacebook.com/AirFranceUSA かTwitter@AirFranceUSへ。

▽Christie(登録商標)について

Christieは世界的映像技術企業で、日本のウシオ電機(JP:6925)の完全所有子会社である。Christieは常に世界最新のプロジェクターおよび完全なシステム・ディスプレーを世界に先駆けて出荷し、業界標準を作っており、世界で最も革新的な映像技術企業として見られている。Christieのディスプレー・ソリューションおよびプロジェクターは小売店からハリウッドまで、ミッション・クリティカルなコマンドセンターから教室、訓練シミュレーターまで、ダイナミックかつ驚くほどの映像で世界の顧客の注意を引いている。

(編集者注意)

MNRリンク:エレクトリック・ホリデーとオープニングのハイライト・シーンを写したBロール映像がウェブサイト(http://news2know.net/ElectricHoliday.php#broll)からダウンロード可能。

ソース:Barneys New York

▽問い合わせ先

Beth Orr

Barneys New York

+1-212 450-8999

bethorr@barneys.com; or

Nidia Caceros Tatalovich

Disney Consumer Products

+1(818)-544-0399

nidia.tatalovich@disney.com

▽添付映像リンク先

http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=221853

http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=221854

AsiaNet 51386    電説

◎エレクトリック・ホリデー開幕祝うサラ・ジェシカ・パーカーとミニーマウス

バーニーズ・ニューヨークのエレクトリック・ホリデーのスタートを祝うサラ・ジェシカ・パーカーとミニーマウスの二人。(PRN=共同JBN)

◎エレクトリック・ホリデー入りしたバーニーズ・ニューヨークの旗艦店

バーニーズ・ニューヨークは16日、マディソン・アベニューの旗艦店(写真)を初め全店舗でディズニーとのコラボによるエレクトリック・ホリデーをスタートした。(PRN=共同JBN)

*メディアの方は、写真を自由にご利用ください。掲載の場合、「PRN=共同JBN」のクレジットを記載願います。

Barneys New York And The Walt Disney Company Launch Holiday 2012 Program: Electric Holiday

PR51386

NEW YORK, Nov. 16, 2012 /PRN=KYODO JBN/ --

    Barneys New York, the luxury specialty retailer, and The Walt Disney

Company, the world's leading entertainment company, launched the 2012 Holiday

project Electric Holiday at the Barneys New York Madison Avenue flagship store.

A multi-platform initiative infused with fashion and fantasy, Electric Holiday

merges the creativity and magic of Disney with the wit and surprise of the

legendary Barneys New York annual holiday project to create a celebration of

festive modern electric lights, music and fashion.

    (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20121115/NY14198-a )

    (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20121115/NY14198-b )

    (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120822/NY59866-a )

    "Disney is proud to be part of New York's holiday magic this year," said

Robert A. Iger, chairman and chief executive officer of The Walt Disney

Company. "Together with Barneys, we've created a one-of-a-kind experience that

combines Disney's great characters and storytelling with high fashion for a

spectacular celebration of the season."

    As part of the Electric Holiday program, 25% of sales from the

limited-edition Electric Holiday product collection sold at select Barneys

stores and Barneys.com will be donated to the American Red Cross. This is in

addition to the $2 million dollars The Walt Disney Company has already pledged

to support relief efforts, including $1 million to the Red Cross for immediate

relief and an additional $1 million to support rebuilding efforts in Hurricane

Sandy affected communities. In addition, Disney/ABC Television Group organized

a national "Day of Giving" on Nov. 6 2012, seamlessly integrating outreach

messaging across various programming and raising more than $18 million for the

American Red Cross.

    THE ELECTRIC HOLIDAY WINDOWS

The Electric Holiday program and the Madison Avenue flagship's windows were

unveiled featuring 'Electric Holiday', a moving art video starring Minnie Mouse

on a fun, fabulous fashion adventure in Paris, along with an array of notable

fashion personalities and Disney characters.

    "Disney is a magical brand and Barneys New York is a surprising brand. We

feel we've captured both the magic and the surprise with this holiday project,"

said Mark Lee, Barneys New York CEO. "It has been a dream to collaborate with

Disney and we at Barneys are grateful that they found it intriguing to mix

characters from our different worlds in this way."

    Capturing the essence of the highly stylized fashion world along with the

electrically-charged colors and brilliant lights of the magical world of

Disney, the video begins with Minnie dreaming of the glamour of Paris. In her

dream, she is whisked away to the City of Light, where she comes face to face

with revered fashion personalities and takes the runway along with Mickey

Mouse, Daisy Duck, and more in fabulous designer fashions. The storyline

concludes happily when Minnie wakes up and Mickey presents her with the same

designer dress she has just sported in her dream on the catwalk.

    The moving art video was conceived to be a playful interpretation of the

high fashion world, and will screen for a six-week period in the Madison Avenue

windows, as well as in Barneys flagship stores across the country. To help

bring the show to life, Oscar(R)-winning composer Michael Giacchino has created

an original score. The video is exclusively on barneys.com, Disney.com and

AOL.com.

    Fashion personalities featured within the moving art video include:

    

    - Photographers: Steven Meisel, Mario Sorrenti and Juergen Teller

    - Front Row Personalities: Sarah Jessica Parker, Daphne Guinness,

      Lady Gaga, Naomi Campbell, Linda Evangelista and Bryan Boy

    - Backstage: Guido Palau, Pat McGrath, Julien d'Ys, Alber Elbaz,

      Nicolas Ghesquiere and Ed Filipowski

    - Editors: Glenda Bailey, Bridget Foley, Emmanuelle Alt, Suzy

      Menkes, Franca Sozzani, Carine Roitfeld, Cathy Horyn and Anna

      Dello Russo

    Each Disney character is dressed in a one-of-a-kind exclusive look created

by some of the most influential fashion designers in the world, including:

    

    - Mickey Mouse: Balenciaga by Nicolas Ghesquiere

    - Goofy: Balmain by Olivier Rousteing

    - Daisy: Dolce & Gabbana

    - Minnie Mouse: Lanvin by Alber Elbaz

    - Snow White: Nina Ricci by Peter Copping

    - Tiana: Proenza Schouler

    - Cruella de Vil: Rick Owens

    Using innovative technology and hardware, the Madison Avenue windows

features unique display technology using Christie(R) MicroTiles(R)

[http://www.microtiles.com ] from Christie Digital Systems USA, Inc, on which

the video will play. Working with d3 Technologies' integrated production system

which power the core of the show, utilizing five 4U servers generating 20

simultaneous HD video streams. An OSRAM Business, Traxon the dynamic lighting

and controls manufacturer, supplied almost 500 square feet of LED Mesh and

String, as well as intelligent controls to add a layer of video to the window

display.

    THE ELECTRIC HOLIDAY PRODUCT

Barneys New York and Disney have worked to create a range of exclusive (XO

exclusively ours), limited-edition holiday gift items, available now for a

limited time only at Chelsea Passage on the ninth floor in Barneys' Madison

Avenue flagship location in New York, at the company's Beverly Hills flagship

location, and Barneys.com.

    In honor of this special project, 25% of the retail price of all items in

the Electric Holiday collection sold exclusively in select Barneys New York

stores and Barneys.com through January 3rd, 2013, will be donated to American

Red Cross disaster relief.

    The product assortment includes Disney's highly collectible Vinylmation

figures designed by Paul Smith and Diane von Furstenberg, Mickey Mouse ears

designed by Rag & Bone and L'Wren Scott, and smaller items such as holiday

ornaments, edible sweets, toys for children, and much more.

    In addition to the Electric Holiday product assortment, there will also be

a curated selection of vintage memorabilia available at the Madison Avenue

flagship location, including a vintage Mickey watch, a signed biography of Walt

Disney and specialty vintage Disney toys.

    THE ELECTRIC HOLIDAY MYSTERY GIFT CARD HUNT

To celebrate this special event, Barneys New York hosted a New York City-wide

scavenger hunt for gift cards on November 14. A "Mickey Messenger" was posted

at various locations throughout Manhattan, and only by following clues on

Twitter (@BarneysNY) and Instagram (BarneysNYofficial) were participants able

to find him. When participants found the Mickey Messenger-identifiable from his

Mickey Mouse ears-they simply gave him the secret password to receive a mystery

gift card with a value anywhere between $25 to $500. One lucky grand-prize

winner received tickets to the evening's window unveiling event.

    THE ELECTRIC HOLIDAY SPONSORS

Barneys New York and Disney have collaborated with AOL and Air France, to help

further engage the consumer with the Electric Holiday program.

    Barneys NY, Disney and AOL have collaborated to create a co-branded media

experience surrounding the Electric Holiday project. Acting as the project's

digital arm, AOL's StyleList brings the legendary window online with an

exclusive showing of the animated short film and behind-the-scenes footage.

    Air France is supporting the Holiday 2012 project with an integrated

promotion to include a nationwide sweepstakes inviting shoppers and Facebook

fans to enter to win a trip to Paris, including two roundtrip business class

airline tickets on Air France, four night hotel accommodations at the Hotel

Sofitel Paris Le Faubourg, a $5,000 wardrobe and luggage from Barneys New York,

and two tickets to Disneyland Paris.

    The Electric Holiday moving art video will be displayed in all Barneys New

York flagship markets including Beverly Hills, Chicago, San Francisco, Boston,

Scottsdale, Dallas and Seattle, as well as on Barneys.com and its luxury

content site, The Window.

       http://www.barneys.com/Electric-Holiday

       Barneys New York on Twitter: #ElectricHoliday

    About Barneys New York

    BARNEYS NEW YORK (Barneys) is a luxury specialty retailer with flagship

stores in New York City, Beverly Hills, Chicago, Seattle, Boston, Dallas, San

Francisco, Las Vegas, and Scottsdale. The Company also operates a highly

successful online business at Barneys.com. Founded as a men's retailer in 1923

in downtown Manhattan, it turned into an international arbiter of high style

for both women and men in the 1970s and became renowned for discovering and

developing new and innovative design talent. Barneys is famous for selling the

most intriguing edit from the world's top designers, including women's and

men's ready-to-wear, accessories, shoes, jewelry, cosmetics, fragrances, and

gifts for the home. Barneys' signature sense of wit and style is manifested in

its creative advertising campaigns, original holiday themes, and celebrated

window displays. Barneys' innovative CO-OP was launched in 1985 and has since

expanded into a freestanding store concept operating more than a dozen

locations in eight states across the U.S. For more information about Barneys

New York, please visit http://www.Barneys.com and explore its luxury content

site, The Window, for an insider's look into the Barneys world:

behind-the-scenes visits with exciting designers, fashion, events, and the

Barneys team.

    About The Walt Disney Company

    The Walt Disney Company, together with its subsidiaries and affiliates, is

a leading diversified international family entertainment and media enterprise

with five business segments: media networks, parks and resorts, studio

entertainment, consumer products and interactive media. Disney is a Dow 30

company and had annual revenues of about $40.9 billion in its last fiscal year.

    Ever since Walt Disney founded his world-famous company in 1923, the name

"Disney" has become synonymous with boundless creativity and an unbridled

imagination that helped define the 20th century. Today, The Walt Disney Company

and its affiliated companies remain faithful to their commitment to produce

unparalleled entertainment experiences based on the rich legacy of quality

creative content and exceptional storytelling. From television and movies, to

theme parks, merchandise, virtual worlds and beyond, Disney delights consumers

and guests everywhere with magical stories, beloved characters and unparalleled

family entertainment and experiences.

    About AOL

    AOL Inc. (NYSE: AOL) is a brand company, committed to continuously

innovating, growing, and investing in brands and experiences that inform,

entertain, and connect the world. The home of a world-class collection of

premium brands, AOL creates original content that engages audiences on a local

and global scale. We help marketers connect with these audiences through

effective and engaging digital advertising solutions.

    About AIR FRANCE

    AIR FRANCE, with its three regional subsidiaries, Brit Air, City Jet and

Regional, operates 1,500 daily flights in France, Europe and worldwide. Its

fleet comprises 387 aircraft in operation. AIR FRANCE KLM, the result of a

merger between AIR FRANCE and KLM in 2004, is one of the leading European air

transport groups. Its main activities are the air transport of passengers and

cargo as well as aircraft maintenance. In 2011, AIR FRANCE KLM carried 75.8

million passengers and 1.1 million tons of cargo. The group's fleet comprises

more 586 aircraft, including 173 regional aircraft operated by its partners

Brit Air, City Jet, Regional and KLM Cityhopper. Its network covers 230

destinations in 113 countries from its hubs at Paris-Charles de Gaulle and

Amsterdam-Schiphol. The Flying Blue frequent flyer program is leader in Europe

and has over 20 million members. AIR FRANCE and KLM currently operate from 12

U.S. gateways and provide service from 125 U.S. cities through joint venture

partner Delta Air Lines. With their partners Delta Air Lines and Alitalia, AIR

FRANCE and KLM operate the biggest transatlantic joint venture with more than

250 daily flights. AIR FRANCE and KLM are members of the SkyTeam alliance which

has 16 member airlines, offering customers access to a global network of over

14,700 daily flights to 958 destinations in 173 countries. For more information

or to purchase tickets, visit http://www.airfrance.us, call 1-800-237-2747 or

contact your travel professional. For deals and the latest information follow

Air France on facebook.com/AirFranceUSA and Twitter @AirFranceUS.

    About Christie(R)

    Christie is a global visual technologies company and is a wholly-owned

subsidiary of Ushio, Inc., Japan, (JP:6925). Consistently setting the standards

by being the first to market some of the world's most advanced projectors and

complete system displays, Christie is recognized as one of the most innovative

visual technology companies in the world. From retail displays to Hollywood,

mission critical command centers to classrooms and training simulators,

Christie display solutions and projectors capture the attention of audiences

around the world with dynamic and stunning images.

    NOTE TO EDITORS: MNR LINK: Downloadable B-roll footage with Electric

Holiday and opening moment highlights are available at

http://news2know.net/ElectricHoliday.php#broll

     SOURCE: Barneys New York

    CONTACT: Beth Orr

             Barneys New York

             +1-212 450-8999

             bethorr@barneys.com; or

             Nidia Caceros Tatalovich

             Disney Consumer Products

             +1(818)-544-0399

             nidia.tatalovich@disney.com

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◎エレクトリック・ホリデー開幕祝うサラ・ジェシカ・パーカーとミニーマウス

◎エレクトリック・ホリデー入りしたバーニーズ・ニューヨークの旗艦店

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