◎2013年11月新バージョン発表:American Express(R)のCenturion(R)およびPlatinum Card(R)会員のための最上にラグジュアリーなライフスタイルのウェブサイト
AsiaNet 55282
【編註】クライアントからの要請により、提供された原稿をそのまま配信します。
共同通信JBNでは一切編集を行っておりません。
2013年11月新バージョン発表:American Express(R)のCenturion(R)およびPlatinum Card(R)会員様のための最上にラグジュアリーなライフスタイルのウェブサイト
MUNICH, Germany, December 4, 2013/PRNewswire/ --
-CENTURIONとDEPARTURESのオンライン購読者に、まったく新しいオンライン体験をお届けします。
-今月、CENTURIONとDEPARTURESのウェブサイトの新バージョンが発表されます。これにより、世界で最も影響力のある情報源からの贅沢なニュース、考察、刺激を配信できるようになります。
現代では、オンラインで入手できるあまりに多くの情報に圧倒されがちです。CenturionとDeparturesは、最も重要で豪華なコンテンツだけを掲載し、American Expressのプラチナカードとセンチュリオンカード会員の重要なライフスタイル情報誌となっています。サイトは世界中の富裕層の旅行者と消費者を刺激するように作成されています。
(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131204/658207-a )
(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131204/658207-b )
http://www.centurion-magazine.com と http://www.departures-international.comは、4半期ごとに発行される紙媒体の雑誌に付帯する形で独立して存 在し、ウェブ限定のコンテンツが満載されています。日常的なニュースや、素晴らしい旅行体験、オーダーメイドサービス、製品などを、数々の賞を獲 得した雑誌を手掛けたチームがお届けしてまいります。
これら2誌は、論説だけでなく、豪華な広告にもふさわしい機会を提供しています。 またサイトでは、最も標準的な広告ユニットを採用し、広告主に豊富なメディア機会とクリエイティブでカスタマイズされたソリューションを提供することで、プラチナカードとセンチュリオンカード会員に効果的にブランドメッセージを届ける支援をしています。
American ExpressのVice President/GM, Head of International Consumer Products and Experiences、Lisa Greggは「今まで以上に、贅沢という概念が主観的になっています。プレミアムカード会員は、CenturionとDeparturesを、ぜいたくなニュースと考察を得られる私的な情報源として、高く評価しています。会員の主要な興味とパッションに合わせて作成された洗練されたメディアです。きっと新バージョンのオンライン雑誌は読者に好評となり、支持されることでしょう。」とコメントしています。
またJournal InternationalのCEO/ Group Publisher、Christian Schwalbachは「Journal Internationalにとって、centurion-magazine.comとdepartures-international.comのアップグレードは、刺激的な企画でした。豪奢なライフスタイルのリーダーとして、ユニークな読者層に、記者のグローバルネットワーク、最高品質のコンテンツ、素晴らしい画像、そしてもちろん豪華な広告パートナーを通じて、最高の品質を提供することをお約束します。」と述べています。
Journal International
Journal Internationalは現在Centurion Magazine17版を6か国語で、そしてDepartures Magazine国際版25版を7か国語で、ヨーロッパ、中近東、アジア、太平洋地区、南アメリカ、170か国以上で発行しています。
お問い合わせ先
Vera Knoetgen, International Marketing Director, Tel. +49(0)89-64-27-97-17, knoetgen@journal-international.de
http://www.centurion-magazine.com
http://www.departures-international.com
提供:Journal International GmbH
Re-launched November 2013: Inspirational Luxury Lifestyle Websites for Centurion(R) and Platinum Card(R) Members from American Express(R)
PR55282
MUNICH, Dec. 11, 2013 /PRN=KYODO JBN/ --
- A brand new online experience awaits visitors of CENTURION and
DEPARTURES magazines' online companions
- Both websites are being re-launched this month, elevating the sites to
the ranks of the world's most influential sources of luxury news, views and
inspiration
The vast amount of information available online today can easily be
overwhelming. Centurion and Departures magazines feature only the most relevant
luxury content and are positioned as the key source of lifestyle information
for Platinum and Centurion card members from American Express. The sites are
crafted to inspire the most affluent travellers and consumers from all over the
world.
(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131204/658207-a )
(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20131204/658207-b )
As a standalone companion to the quarterly printed magazines,
http://www.centurion-magazine.com and http://www.departures-international.com
boast a wealth of web exclusive content: daily news and stories about
extraordinary travel experiences and bespoke services, as well as products,
which the team behind the multi-award winning magazines can't wait to share.
Centurion and Departures magazines create a perfect environment for luxury
advertising as well as editorial. The sites now accommodate most standard ad
units, rich media opportunities and creative customised solutions for
advertisers, to help enforce their brand message with Platinum and Centurion
card members.
"The meaning of luxury has never been more personal," says Lisa Gregg, Vice
President/GM, Head of International Consumer Products and Experiences at
American Express. "Our premium card members highly value the official Centurion
and Departures magazine brands as their personal source of luxury news and
views. These are sophisticated media tailored to their key interests and
passion points and we are convinced that this audience will appreciate and
embrace the new experience that the re-launched online editions will provide."
"Elevating centurion-magazine.com and departures-international.com is an
exciting endeavour for Journal International. As leaders in luxury lifestyle,
we are committed to delivering only the highest possible quality for this
unique audience through our global network of contributors, the highest-quality
content, stunning imagery and of course our luxury advertising partners," adds
Christian Schwalbach, CEO/ Group Publisher, Journal International.
Journal International
Journal International currently publishes 17 editions of Centurion Magazine
in 6 languages and 25 international editions of Departures Magazine in 7
languages with distribution across Europe, the Middle East, Asia, the Pacific,
and Latin America and reaches more than 170 countries.
CONTACT
Vera Knotgen, International Marketing Director, Tel. +49(0)89-64-27-97-17,
knoetgen@journal-international.de
http://www.centurion-magazine.com
http://www.departures-international.com
SOURCE: Journal International GmbH
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