◎ホテル評価の画期的ソリューション TrustYouのMeta-Reviews

TrustYou

◎ホテル評価の画期的ソリューション TrustYouのMeta-Reviews

AsiaNet 55721

共同JBN 0124 (2014.2.5)

【ニューヨーク、ミュンヘン2014年2月5日PRN=共同JBN】

*旅行者の賢い選択を助けるために、120以上のサイトがTrustYouのMeta-Reviews(商標)を利用-

TrustYouは2013年末の立ち上げから、Meta-ReviewソリューションとTrustScoreを多くのOTA(無線通信経由)、メタサーチサイト、GDS(旅行商品予約・発券システム)、Destination Marketing Organization(DMO、観光ビジネス組織)に統合した。Meta-Reviewは、全世界レビューの意味解析から得られるテキストサマリーである。TrustScore(http://www.trustyou.com/trustscore)は、すべてのレビューに基づく特定ホテルの総合評価点を表しており、新着レビューは古いものより重視される。

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140205/667760

アジアの大手メタサーチサイト、Wego.comのロス・ビーチ最高経営責任者(CEO)は「TrustYouのMeta-Reviewsを評価した時、サイト上の旅行者のsearch-shop-buy(探して見て回り、購入する)体験を変えることははっきりしていた。信頼できる26カ国語のホテル評価サマリー提供は、最小限の時間で最高のホテルを見つけるうえで大きなメリットがある」と語った。

TrustYouのMeta-Reviewソリューションの利益と選択は重要である。TrustYouはすぐに業界のパートナー120社を獲得、各社は旅行者の決定プロセスを簡略化するために、42万カ所のホテルに関するTrustYouのデータをすでに利用しているか、導入するところである。これには米国とカナダのKayak(カヤック)、Gogobot、CheckinCanada、南米のTengoqueviajar、アジアのWego.com、hotel.jp(ホテル・ジェーピー)、欧州のLastminute、VisitBerlin.de、ロシアのOktogo、Hotelscan、インドのIxigo、さらにGDSセーバートラベルネットワーク(GDS Sabre Travel Network)が含まれる。

セーバートラベルネットワークのクリス・クルーガー上級副社長は、セーバー内にTrustYouを統合したことについて「TrustYou Sabre Red Appによって、代理店は1回のクリックだけで旅行者の発言をグローバルかつ包括的に一覧できるうえ、とてつもない時間の節約になる。代理店はホテル評価の検索時間を大幅に短縮できる」と強調した。

TrustYouのベンヤミン・ヨーストCEOは「成功する市場はすべて信頼できる評価システムを必要としている。われわれの独立した信頼できるMeta-Reviewsは、旅行エコシステムのためにこれを達成できると確信している。われわれは合理的なメタデータ分析と意味テクノロジーを使い、自動的に洞察力ある分析・評価ができる。包括的な要約は旅行者の短時間の賢い選択を可能にする」と語った。

▽TrustYouについて

TrustYouの使命は、旅行者の決定にプラスの影響力を及ぼすことである。われわれは顧客が適切な選択のために数多くの意見を会得、活用していることを承知しており、望ましい旅行、観光、ホスピタリティー体験に情熱を注いでいる。TrustYouは2008年以来、ホテル、レストラン、観光地向けソリューションとともに、ビッグデータ・オンライン評価の運用規格を設定してきた。ソーシャルウェブ内の評価、ツイート、投稿の分析を仲介するとともに、顧客から信頼できる評価を直接集め、オンライン評価を首尾よく広めるため真摯な対話を活用している。詳しい情報は公式サイトhttp://www.trustyou.comを参照。

▽問い合わせ先

Margaret Ady

margaret.ady@trustyou.com

+49-151-643-037-01

ソース:TrustYou

Travelers Now Read Hotel Reviews in a Revolutionary New Way: Meta-Reviews Summarize Everything Said About Hotels

PR55721

NEW YORK and MUNICH, Feb. 5, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --

    - More than 120 Sites use TrustYou's Meta-Reviews[TM] to help travelers

make better choices.

    Since launching in late 2013, TrustYou has integrated its Meta-Review

solutions and TrustScore into a large number of OTAs, Metasearch sites, GDSs

and Destination Marketing Organizations. The Meta-Review is a text summary

derived from a semantic analysis of all reviews worldwide. The TrustScore

[http://www.trustyou.com/trustscore ] represents the overall reputation score

for a particular hotel based on all reviews, with newer written reviews

carrying more weight than older ones.

    (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140205/667760 )

    "When we evaluated TrustYou's Meta-Reviews, it was obvious that this will

change the search-shop-buy experience for travelers on our site. The

presentation of a meaningful trusted summary of a hotel's reputation in 26

languages is a great advantage to find the best hotel in the least amount of

time," stated Ross Veitch, CEO of Wego.com, a leading Metasearch site in Asia.

    The interest and adoption of TrustYou's Meta-Review solution has been

significant. TrustYou quickly won 120 industry partners that are already using

or are about to implement TrustYou's data for 420,000 hotels in order to make

the decision process for travelers easier. These include Kayak, Gogobot,

CheckinCanada, in the US and Canada; Tengoqueviajar in South America; Wego.com

and hotel.jp in Asia; Lastminute, VisitBerlin.de in Europe; Oktogo and

Hotelscan in Russia; Ixigo in India and the GDS Sabre Travel Network.

    Chris Kroeger, SVP, Sabre Travel Network, about the integration of TrustYou

within Sabre: "The TrustYou Sabre Red App provides incredible time saving for

agents while giving them a global, comprehensive look at what travelers have

said with one simple click. This allows agents to dramatically reduce research

time on a hotel's reputation."

    "Every successful marketplace needs a trusted reputation system. We believe

that our independent, trusted Meta-Reviews can achieve this for the travel

eco-system", stated Benjamin Jost, CEO of TrustYou. "By using intelligent big

data analysis and semantic technology, we are able to automatically analyze

review insights. The comprehensive summary allows travelers to make better

decisions in less time."

    About TrustYou

    TrustYou's Mission is to positively influence travelers' decisions. We know

that customers digest and leverage lots of opinions to make good choices, and

we are passionate about better travel, tourism and hospitality experiences.

Since 2008, TrustYou has set the standard for big data and online reputation

management with solutions for hotels, restaurants, destinations and

intermediaries to analyze online reviews, tweets and posts across the social

web, to gather trusted reviews directly from its customers, and to use the

authentic conversations to successfully market online reputations. To learn

more, visit http://www.trustyou.com.

    MEDIA CONTACT:

    Margaret Ady

    - margaret.ady@trustyou.com

    - +49-151-643-037-01

    SOURCE: TrustYou

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