◎世界の広告業界リーダーが北京会議に参集 第43回国際広告協会世界会議
◎世界の広告業界リーダーが北京会議に参集 第43回国際広告協会世界会議
AsiaNet 56455
共同JBN 0404 (2014.4.9)
【ニューヨーク2014年4月9日PRN=共同JBN】
*中国を代表するマーケティング担当者が第43回国際広告協会(IAA)世界会議で講演
国際広告協会(International Advertising Association 、IAA)は北京の北京国家会議センターで5月8日-10日に第43回IAA世界会議を開催する。
(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20140408/DC01175LOGO)
WPP Plc最高経営責任者(CEO)のマーティン・ソレル氏が世界や中国の企業およびブランドを代表する講演者の先陣を切る。
IAA会長でワールド・プレジデントを兼任するファリス・アボウハマド氏は「革新と進化というテーマのもと、40カ国の代表は今日の広告業界が直面する課題にどう取り組んでいるかについてブランド企業、代理店、メディア、未来学者、経済学者の講演を聞くことになる」と述べた。
講演のトピックは以下の通り。競争に勝ち抜くためのブランド企業によるメディア再評価、広告購入自動化の登場、メディアの将来見通し、中国におけるブランドの進化、ネーティブコンテンツの次のステップ、クライアント/代理店モデルの進化、自己規制の見通し、中国インターネット大手による革新についての考察、世界最大市場における注意事項、中国におけるモバイルの見通し、次の世紀のさまざまな話題など。
講演者は以下の各氏。イアン・アルウィル(Australian Standards Bureau)、ティム・アンドレー(電通イージス・ネットワーク)、バーラト・アバラーニ(ユニリーバ)、スコット・ボーモント(Google)、バスカー・バート(Titan Company)、ジェフリー・コール博士(南カリフォルニア大学アネンバーグ校Centre for the Digital Future)、ジャンマリー・ドル(TBWA)、サージ・デュモン(Omnicom)、ジャン・グオフア(国家工商行政管理総局)、フー・ハイミン(中国中央電視台)、ジェフ・ハン(テンセント)、アンディー・ハート(マイクロソフト)、ベン・ヒューズ(フィナンシャル・タイムズ)、雷軍(Xiaomi Tech)、ゼン・リエン(バイドゥ)、カーラ・ミケロッティ(レオバーネット)、アンジェラ・ミルズ・ウェード(EPC)、ゾン・ミン(博報堂生活総合研究所)、トマス・モク(McCann Guanming China)、ロブ・ノーマン(WPP)、グレッグ・ポール(R3)、ダグ・ピアース(OMG China)、マット・サイラー(IPG Mediabrands)、リ・シュウフ(Geely Automobile Holdings)、アティファ・シルク(Campaign Asia-Pacific)、T・B・ソン(Ogilvy & Mather Greater China)、ローズ・ツー(ヤフー)、アンドリュー・ウォード(エティハド航空)、ション・シャオグー(IDG)、リ・ヤー(Phoenix New Media) 、チャン・イエン(Focus Media)。
40カ国から1000人を超える代表がこの必見の世界会議に出席すると期待されている。このイベントは国際広告協会と中国広告協会の主催で、国家工商行政管理総局および北京市政府が後援している。各国代表はまた人民大会堂や紫禁城などの会場で催される魅力的なイブニングプログラムを楽しむことになっている。
登録はウェブサイト(www.iaa75.org/beijing)を参照。
▽問い合わせ先
Michael Lee, IAA Managing Director,
michael.lee@iaaglobal.org
Telephone: +1-646-722-2612
IAA: www.iaaglobal.org
ソース:The International Advertising Association
Global Ad Leaders convene in Beijing May 8-10th 2014
PR56455
NEW YORK, April 9, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --
-- Leading Chinese marketers to speak at the 43rd IAA World Congress
The International Advertising Association (IAA) hosts its 43rd IAA World
Congress from May 8-10th 2014 at the China National Convention Centre in
Beijing.
Photo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140408/DC01175LOGO
Sir Martin Sorrell, CEO, WPP Plc leads a global speaker line-up of
international and Chinese companies and brands.
Faris Abouhamad, IAA Chairman and World President stated "With the theme of
Innovation and Evolution, delegates from forty countries will hear how brands,
agencies, media, futurists and economists are tackling the challenges facing
today's ad industry". Topics will include: how brands are rethinking media to
stay ahead, the emergence of automated media buying, the future outlook for
media, the evolution of brands in China, next steps for native content, the
evolution of the client/agency model, the prospects for self-regulation,
innovation insights from China's internet giants, the dos and don'ts of the
world's largest consumer markets, what mobile looks like in China and the
millennials view on everything!
The speaker line-up includes: Ian Alwill, Australian Standards Bureau; Tim
Andree, Dentsu Aegis Network; Bharat Avalani, Unilever; Scott Beaumont, Google;
Bhaskar Bhat, Titan Company; Dr Jeffrey Cole, Centre for the Digital Future,
USC Annenberg School; Jean-Marie Dru, TBWA; Serge Dumont, Omnicom; Zhang
Gouhua, SAIC; He Haiming, CCTV; Jeff Han, Tencent; Andy Hart, Microsoft; Ben
Hughes, Financial Times; Lei Jun, Xiaomi Tech; Zeng Liang, Baidu; Carla
Michelotti, Leo Burnett; Angela Mills Wade, EPC; Zhong Ming, Hakuhodo Institute
for Life and Living; Tomaz Mok, McCann Guanming China; Rob Norman, WPP; Greg
Paull, R3; Doug Pearce, OMG China; Matt Seiler, IPG Mediabrands; Li Shufu,
Geely Automobile Holdings; Atifa Silk, Campaign Asia-Pacific; T.B. Song, Ogilvy
& Mather Greater China; Rose Tsou, Yahoo!; Andrew Ward, Etihad Airways; Xiong
Xiaoge, IDG; Li Ya, Phoenix New Media and Chen Yan, Focus Media.
Over 1,000+ delegates from forty countries are expected at this must-attend
global conference. The event is presented by the International Advertising
Association and the China Advertising Association, and co-hosted with the State
Administration of Industry and Commerce and the Municipal Government of the
City of Beijing. Delegates will also enjoy a fascinating evening program with
venues that include Great Hall of the People and the Forbidden City.
To register: www.iaa75.org/beijing
For more information contact Michael Lee, IAA Managing Director,
michael.lee@iaaglobal.org
Telephone: +1-646-722-2612
IAA: www.iaaglobal.org
SOURCE: The International Advertising Association
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