◎ハーバライフがアジア・パシフィック地域イベントで栄養補助食品の新シリーズを発表

ハーバライフ アジア・パシフィック

AsiaNet 56845

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ハーバライフがアジア・パシフィック地域イベントで栄養補助食品の新シリーズを発表

21,000人以上が参加したイベントでスキンケア製品の新シリーズを発表。ヘルシーでアクティブなライフスタイルを推奨するハーバライフのブランディングやアクティビティーも実施

シンガポール、2014年5月23日 /PRニュースワイヤ/ ―  栄養補助食品を製造販売するグローバル企業ハーバライフは、5月16日から18日までの3日間、シンガポール・エキスポにおいてアジア・パシフィック エクストラバガンザ2014を開催しました。21,000人以上が参加したこのイベントは、ハーバライフによって開催されている毎年恒例のイベントで、アジア・パシフィック地域のリーダーによるビジネストレーニングやニュートリションの専門家による製品に関する最新情報のシェアが行われました。

(写真: http://photos.prnasia.com/prnh/20140519/8521402834 )

今年のアジア・パシフィック エクストラバガンザには、ハーバライフ会長兼CEOのマイケル・O・ジョンソンやプレジデントのデス・ウォルシュらの役員も参加しました。

イベントのハイライトは新しいアウター・ニュートリション・スキンケアシリーズ、「ハーバライフ スキン」の導入発表。10種類の製品で構成されるこの新シリーズ*は、2014年6月中旬からアジア・パシフィック地域内のいくつかの市場で販売され、その後2015年までに拡大展開を予定しています。

*日本は9製品での導入を予定

さらにこのエクトラバガンザでは、フィットネス愛好家向けの新ブランド、ハーバライフ24のプレロンチも行われました。このブランドは、消費者のヘルシーでアクティブなライフスタイルをサポートすることを目的として、同社の製品ラインナップに加えられたものです。

また、ハーバライフが推進するヘルシーでアクティブなライフスタイルの実践をイベントに取り入れ、ハーバライフのワールドワイド・フィットネス・エデュケーション担当ディレクターであるサマンサ・クレイトン氏のリードのもと、イベント会期中の3日間を通してエネルギッシュなフィットネスが実施され参加者の好評を博しました。

ハーバライフ・アジア・パシフィック地域シニア・バイス・プレジデント&マネジング・ディレクターのウィリアム・M・ラーンは「ハーバライフは30年以上にわたりビジネスを行ってきた世界的なニュートリションカンパニーです。エクトラバガンザは、新しい製品を発表するのに加え、ハーバライフに関わる全ての人が最高の倫理観と品質基準を維持することを改めてトレーニングし、関係法令を固く守る事を確認するプラットフォームでもあります。」と述べました。

また、「このようにビジネス倫理について強調することはアジア・パシフィック地域での今後の成功に不可欠です。アジアの消費者がますます豊かになり、ヘルシーでアクティブなライフスタイルが重要視される中、消費者は製品の品質と、ビジネスの評判にさらに厳しく注意を払うようになっています。ハーバライフの製品は栄養科学に基づき開発された製品であり、このような消費者の期待と信頼に十分に応えられます。今後、ハーバライフ スキンとハーバライフ24が我が社のラインナップに加わることで、ハーバライフはアジア・パシフィック地域の皆様に選ばれる栄養補助食品企業になることは間違いないと確信しています。」とコメントしています。

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ハーバライフについて

Herbalife Ltd.(NYSE: HLF)はウエイト・マネージメント、栄養補助食品、パーソナルケア製品など、ヘルシーなライフスタイルをサポートする製品の販売をグローバルに展開しています。また、ハーバライフ(R)の製品は90カ国以上のディストリビューターのネットワークを通じて販売されています。同社はハーバライフ・ファミリー・ファンデーション(HHF)と「カーサ・ハーバライフ」プログラムの活動をサポートし、子供たちのよりよい栄養環境をサポートする活動を推進しています。財務情報などの詳細はホームページをご覧ください。www.herbalife.com.

お問い合わせ

ハーバライフ アジア・パシフィック

コーポレート・コミュニケーション バイス・プレジデント

Daliea Mohamad-Liauw

電話(DID):+852-3589-2643

電子メール:dalieal@herbalife.com

出所:ハーバライフ アジア・パシフィック

New Nutrition Product Line-up Introduced at Herbalife's Asia Pacific Event

PR56845

SINGAPORE, May 23, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --

Over 21,000 Herbalife Independent Distributors witnessed the launch of new

range of skin care products and Herbalife healthy active lifestyle branding and

activities

Herbalife, the leading global nutrition company, held its Asia Pacific

Extravaganza 2014 at the Singapore Expo from 16 to 18 May. The three-day event,

with over 21,000 Herbalife members in attendance is an annual event held by the

company to update and train its Herbalife members in Asia Pacific on the latest

nutrition products and business building initiatives by Herbalife leaders and

nutrition experts.

(Photo: http://photos.prnasia.com/prnh/20140519/8521402834 )

This year, some of the Herbalife senior executives who attended the Asia

Pacific Extravaganza include Herbalife Chairman and Chief Executive Officer

Michael O. Johnson and President Des Walsh.

At the event, Herbalife launched its latest outer nutrition skin care line,

Herbalife SKIN. Consisting of 10 products, the new range will be made available

in selected markets across Asia Pacific starting from mid-June 2014, and will

be rolled out progressively in the additional Asia Pacific markets by 2015.

In addition, participants at the Extravaganza also had a preview of Herbalife's

new fitness-oriented brand, Herbalife24, which will extend the company's

line-up of nutritional products as part of its commitment to promote healthy

active lifestyle among its consumers.

In line with Herbalife's promotion of healthy active lifestyle among its

independent distributors and consumers, it organized a series of high energy

moments and fitness activities throughout the three-day event led by Samantha

Clayton, Herbalife's Director of Worldwide Fitness Education.

William M. Rahn, senior vice president and managing director, Herbalife Asia

Pacific, said, "Herbalife is a global nutrition company that has been operating

for more than 30 years around the world. In addition to introducing new

products, the Extravaganza is also a platform for us to train and remind our

Herbalife members to uphold the highest ethics and quality standards, and

ensure that they operate in full compliance with applicable laws and

regulations."

"This emphasis on ethical business practices is critical to our future success

in Asia Pacific. With the growing affluence of Asian consumers and greater

emphasis on leading healthy active lifestyles, they are also more discerning

with product quality and reputation of companies that they do business with. We

believe that Herbalife -- with its comprehensive range of trusted products

based on nutrition science - is well-placed to meet the expectations of these

consumers. With the upcoming additions of Herbalife SKIN and Herbalife24 to our

current range of products, we are confident that we will be the nutrition

company of choice for consumers in Asia Pacific."

                                     ***

About Herbalife

Herbalife Ltd. (NYSE: HLF) is a global nutrition company that sells

weight-management, nutrition and personal care products intended to support a

healthy lifestyle. Herbalife(R) products are sold in more than 90 countries to

and through a network of independent distributors. The company supports the

Herbalife Family Foundation and its Casa Herbalife program to help bring good

nutrition to children. Herbalife's website contains financial and other

information at www.herbalife.com.

                                    - End -

Media contact:

Herbalife Asia Pacific

Daliea Mohamad-Liauw

VP, Corporate Communications, Asia Pacific  

DID: +852 3589 2643

Email: dalieal@herbalife.com

SOURCE  Herbalife Asia Pacific

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