MediaMathがソーシャル広告プラットフォームのUpcastを買収
MediaMathがソーシャル広告プラットフォームのUpcastを買収
AsiaNet 58274 (1142)
【ニューヨーク2014年10月16日PRN=共同通信JBN】
*Upcast TechnologyはMediaMathの顧客に対し、Facebook、Twitter上での大規模なソーシャル広告キャンペーン管理および最適化を提供する
MediaMathは16日、強力なソーシャル広告技術プラットフォームであるUpcastを買収し、エージェンシーとブランドをいっそう強化し、Facebook、Twitter、その他の新興ソーシャルメディア企業が提供する急拡大のデジタルマーケティング機会を大いに活用すると発表した(http://www.mediamath.com/upcastsocial/?utm_source=PR )。
Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140422/77010
Upcastは英国に本社を置き、シンガポール、ベルリン、ダブリン、ワルシャワにプレゼンスがあり、FacebookのPreferred Marketing Developer(PMD)とTwitterのMarketing Platform Partnerとして世界中のクライアントにサービスを提供している。これらのソーシャルネットワークと完全一体化することによって、Upcastはマーケターが大規模なソーシャル広告キャンペーンを展開、管理、最適化することを可能とし、キャンペーン・パフォーマンスの完全な一覧性を提供、マーケターがROIを向上させることを支援する。今回の買収によって、MediaMathは現行ソーシャルサービスのFacebook Exchange(FBX)とTwitter Tailored Audiencesソリューションをさらに拡大する。
MediaMathのアリ・ブシャルター最高執行責任者(COO)は「当社のミッションは、すべてのデジタルチャンネルでマーケティングの取り組みを統合するツールによってマーケターを支援することにあり、この分野をリードするプラットフォームを買収することによって当社の既存のソーシャルサービスを拡大することが極めて重要だと考えた。マルチプラットフォームを統合し、堅ろうかつ柔軟なテクノロジー、実証済みのクラス最高の製品、真のグローバルプレゼンス、実績ある強力なチームを擁するマーケットリーダーを探し求めて数十の企業を評価した。その結果Upcastは躊躇することなく選択の対象となった。同社のテクノロジーをTerminalOneプラットフォームに組み込むことを大変楽しみにしている」と語った。
Resonateのアンディ・フンCOOは「MediaMathは重要なResonateのパートナーであり、当社独自の価値およびモチベーション・データによって選定したオーディエンスに当社が関与することを支援してくれた。Upcastおよび同社のソーシャルメディアの能力を獲得したことによって、当社の顧客が宣伝行為とオーディエンスをより統一的に閲覧できるようになり、クロスチャンネル・キャンペーンの履行を大幅に進展させることになる」と語った。
Upcastのクラス最高のソーシャル広告マネジメント・ツールが加わることでTerminalOneの地位は、断片化したメディア領域でターゲット・オーディエンスに効果的に関与できる単一のプラットフォームを求めるマーケター向けの中核的なオペレーティング・システムとして確固たるものになる(http://www.mediamath.com )。
Upcastのマネジングパートナーであるパトリック・ドーソン氏は「ソーシャルチャンネルが広告の能力を拡大しており、マーケターとブランドは堅ろうかつ差別化する機能をスピーディーかつ俊敏に開発できる適切なテクノロジー・パートナーが必要となる。Upcatのアジャイル技術とTerminalOneを一体化することによって、マーケターはすべてのチャンネルを通じて、デジタル広告のより完全な一覧性を獲得し、スケールと効率を最大化することができる」と語った。
Upcastのマネジングパートナーであるグラント・マックル氏は「MediaMathは、ダイナミックかつテクノロジー志向でSaaSを中心としたマーケティングの未来を目指す当社のビジョンを共有しており、MediaMathファミリーの一員としてソーシャルメディア広告の期待に沿うつもりである」と語った。
Upcatのソリューションがソーシャルマーケティングの取り組みをいかに変革するかについて知りたい広告主は以下のウェブサイトを参照。
http://www.mediamath.com/upcastsocial/?utm_source=PR
▽MediaMathについて
MediaMath(http://mediamath.com )はTerminalOne Marketing Operating System(TM)を通じて従来のマーケティングを変革し、マーケターの変革実績を向上させる動きをリードするグローバルなテクノロジー企業である。MediaMathは2007年創業し、業界のパイオニアとして初めてデマンド・サイド・プラットフォーム(DSP)を導入し、事業全体に大規模かつ透明性を備えた目標重視のマーケティング能力を引き出す拡張可能なオープンプラットフォームによって、マーケターを支援する唯一の企業である。TerminalOneはアドレサブル・メディア全体でデータをアクティブにし、実行を自動化するとともに、インタラクションを最適化して、すべてのマーケターに優れたパフォーマンス、透明性、コントロールを提供し、消費者にはよりよいカスタム化が進んだ体験を提供する。MediaMathは、創業以来年間3桁の成長を遂げている。5大陸、14カ所に経験豊富なマネジメントチームを置き、主要顧客には関連業界の大手のエージェンシー持ち株会社、オペレーティングエージェンシー、トップブランド企業が含まれている。
▽報道関係問い合わせ先
Matt Caldecutt
Blast PR, on behalf of MediaMath
917-698-0810
matt@blastpr.com
Victoria Usher
GingerMay PR, on behalf of MediaMath
+44 (0)7971 129104
victoria@gingermaypr.com
ソース:MediaMath
MediaMath Acquires Social Advertising Platform Upcast to Enhance Social Media Offering
PR58274
NEW YORK, Oct. 16, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --
- Upcast Technology Offers MediaMath Clients Large-Scale Social Ad Campaign
Management and Optimization on Facebook and Twitter
MediaMath today announced its acquisition of Upcast, a powerful social
advertising technology platform
(http://www.mediamath.com/upcastsocial/?utm_source=PR), to further empower
agencies and brands to take advantage of the growing digital marketing
opportunities afforded by Facebook, Twitter, and other emerging social media
companies.
Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140422/77010
Headquartered in the U.K. and with presence in Singapore, Berlin, Dublin, and
Warsaw, Upcast is a Facebook Preferred Marketing Developer (PMD) and Twitter
Marketing Platform Partner serving clients worldwide. Through seamless
integration with these social networks, Upcast enables marketers to create,
manage, and optimize large-scale social advertising campaigns, and provides
full visibility into campaign performance to help marketers improve ROI. The
acquisition expands upon MediaMath's current social offerings via the Facebook
Exchange (FBX) and Twitter Tailored Audiences solutions.
"Our mission is to empower marketers with the tools to unify marketing efforts
across all digital channels, and we felt it was critical to expand on our
existing social offering with the acquisition of a leading platform in the
space," said Ari Buchalter, MediaMath's Chief Operating Officer. "We evaluated
dozens of companies in search of a market leader integrated with multiple
platforms, with robust and flexible technology, a proven best-in-class product,
a truly global presence, and a strong team with a proven track record. Upcast
was far and away the clear choice. We're excited to integrate their technology
into the TerminalOne platform."
"MediaMath has been a key Resonate partner in helping us engage audiences
defined by our unique values and motivations data," said Andy Hunn, COO of
Resonate. "The acquisition of Upcast and their social media capabilities will
significantly advance the execution of cross-channel campaigns with a more
unified view of our customers' advertising and audiences."
The addition of Upcast's best-in-class social ad management tool reinforces
TerminalOne's position as the central operating system for marketers
(http://www.mediamath.com) seeking a single platform that effectively engages
their target audiences across a fragmented media landscape.
"As social channels expand their advertising capabilities, marketers and brands
will require the right technology partner that is capable of developing robust
and differentiating features with great speed and agility," said Patrick
Dawson, Managing Partner of Upcast. "By marrying Upcast's agile technology with
TerminalOne, marketers gain a more complete view of their digital advertising,
maximizing scale and efficiency across all channels."
Grant Muckle, Managing Partner of Upcast, also commented, "MediaMath shares our
vision for a dynamic, technology-driven, and SaaS-centric future for marketing,
and we look forward to continuing to deliver on the promise of social media
advertising as part of the MediaMath family."
Advertisers looking to learn more about how Upcast's solution can transform
their social marketing efforts, click here
(http://www.mediamath.com/upcastsocial/?utm_source=PR).
About MediaMath
MediaMath (mediamath.com) is a global technology company that's leading the
movement to revolutionize traditional marketing and drive transformative
results for marketers through its TerminalOne Marketing Operating System(TM). A
pioneer in the industry for introducing the first Demand-Side Platform (DSP)
with the company's founding in 2007, MediaMath is the only company of its kind
to empower marketers with an extensible, open platform to unleash the power of
goal-based marketing at scale, transparently across the enterprise. TerminalOne
activates data, automates execution, and optimizes interactions across all
addressable media, delivering superior performance, transparency, and control
to all marketers and better, more individualized experiences for consumers.
MediaMath has delivered triple-digit year-over-year growth since inception. It
has a seasoned management team leading 14 global locations across five
continents. Key clients include every major agency holding company, operating
agency, and top brands across verticals.
Media Contacts
Matt Caldecutt
Blast PR, on behalf of MediaMath
917-698-0810
matt@blastpr.com
Victoria Usher
GingerMay PR, on behalf of MediaMath
+44 (0)7971 129104
victoria@gingermaypr.com
SOURCE MediaMath
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