エマールが全ホテル、ホスピタリティー、レジャー体験を1点に集中するモバイルアプリを立ち上げ
エマールが全ホテル、ホスピタリティー、レジャー体験を1点に集中するモバイルアプリを立ち上げ
AsiaNet 78638(0794)
【ドバイ(アラブ首長国連邦)2019年5月8日PR Newswire=共同通信JBN】世界的デベロッパー、エマール・プロパティーズ(Emaar Properties)のホスピタリティー・レジャー事業部門であるエマール・ホスピタリティー・グループ(Emaar Hospitality Group)は、同グループ傘下の全ホテル、ホスピタリティー、レジャー体験を網羅する完全統合モバイルアプリを立ち上げた。
(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/883928/Address_Dubai_Marina_by_Emaar_Hospitality_Group.jpg )
(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/883929/Downtown_Dubai_by_Emaar.jpg )
統合アプリにより、ユーザーは自分のモバイルデバイスを使用してホテル、レストラン、スパ、ゴルフ、エンターテインメント・アトラクションの予約を含む幅広いサービスにシームレスにアクセスできる。この新アプリは、エマール・ホスピタリティー・グループ傘下の各ホテルブランドやレジャーアトラクションのために立ち上げられた全ての古いアプリに取って代わるもので、App Store(https://itunes.apple.com/ae/app/emaar-hospitality/id1455068564?mt=8 )とGoogle Play(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ehg.ehgoneappenterprice&hl=en )の両方でダウンロードすることができる。
エマール・ホスピタリティー・グループの最高執行責任者(COO)のクリス・ニューマン氏は「新たなEmaar Hospitality Mobile Appの立ち上げは、ゲストにとっての利便性向上に焦点を当てたわれわれのデジタル変換を強調するものだ。さらにユーザー体験を簡潔にし、情報や様々なサービスにアクセスできる1点集中の場として役立つ。世界中どこから訪れるゲストでも、われわれのすべてのホテルとレジャーアトラクションについて十分な情報を得た上で決定を下し、各ゲストが大切にするライフスタイル上の選択の細かな詳細まで計画することができる」と述べた。
このモバイルアプリを使用して、ゲストはエマール・ホスピタリティー・グループのプレミアムラグジュアリーなホテルブランドであるアドレス・ホテルズ+リゾーツ(Address Hotels + Resorts)、高級ライフスタイルブランドのビダ・ホテルズ・アンド・リゾーツ(Vida Hotels and Resorts)、アラビアン・ランチズ・ゴルフクラブ(Arabian Ranches Golf Club)、ドバイ・ポロ&乗馬クラブ(Dubai Polo & Equestrian Club)、Dubai Hills Golf Club、Dubai Marina Yacht Clubなどのレジャーアトラクションで、ホテル、ホスピタリティー、レジャーサービスの包括的なポートフォリオを探ることができる。また、ゲストはエマール・プロパティーズとメラース(Meraas)の合弁事業として開発されたロブ・ホテル(Rove Hotels)の提供するサービスにもアクセスできる。エマール・ホスピタリティー・グループのホテル傘下のレストランおよびスパの予約も非常に楽になった。
アプリには施設とリアルタイムのコネクティビティーがあり、同グループの全所有施設での体験を予約するシームレスな方法をユーザーに提供するよう設計されている。同アプリは、ゲストとのオンラインエンゲージメントを強化するような想像をかき立てるデザインと並外れたイメージを特徴とする。また、ユーザーの好みに合わせて都市ガイドへのアクセスを提供したり、よりターゲットを絞った付加価値サービスにハイライトを当てたりする。
検索から予約、オンラインエンゲージメントまで、同モバイルアプリはユーザーフレンドリーなインターフェースを持つ。顧客を参加させ、旅行予約のカスタマイズを可能にし、予約を取る方法を大きく変えることを目標としている。
▽問い合わせ先
Kelly Home
ASDA'A BCW
T: +971-4450-7600
kelly.home@bcw-global.com
ソース:Emaar Hospitality Group
Emaar Hospitality Group Launches Single-point Mobile App for all Its Hotel, Hospitality and Leisure Experiences
PR78638
DUBAI, UAE, May 8, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Emaar Hospitality Group, the hospitality and leisure business of global
developer Emaar Properties, has launched a fully-integrated Mobile App that
covers all the hotel, hospitality and leisure experiences under the Group.
(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/883928/Address_Dubai_Marina_by_Emaar_Hospitality_Group.jpg )
(Photo: https://mma.prnewswire.com/media/883929/Downtown_Dubai_by_Emaar.jpg)
With the single App, users will have seamless access to an extensive range of
services including booking of hotels, restaurants, spas, golf and entertainment
attractions using their mobile devices. The new App replaces all the earlier
Apps that were launched for the individual hotel brands and leisure attractions
under Emaar Hospitality Group and is available for download both on App Store
[https://itunes.apple.com/ae/app/emaar-hospitality/id1455068564?mt=8 ] and
Google Play
[https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ehg.ehgoneappenterprice&hl=en ].
Chris Newman, COO of Emaar Hospitality Group, said: “The launch of the new
Emaar Hospitality Mobile App highlights our digital transformation focus to
enhance the convenience of our guests. It further simplifies the user
experience and serves as a single point source of information and to access
various services. Guests from anywhere in the world can make informed decisions
and plan every detail of the lifestyle choices they cherish across our hotels
and leisure attractions.”
With the Mobile App, guests can explore a comprehensive portfolio of hotel,
hospitality and leisure services at Emaar Hospitality Group’s premium luxury
hotel brand Address Hotels + Resorts, the upscale lifestyle brand Vida Hotels
and Resorts, as well as leisure attractions such as the Arabian Ranches Golf
Club, Dubai Polo & Equestrian Club, Dubai Hills Golf Club and Dubai Marina
Yacht Club. Guests can also access the services offered by Rove Hotels,
developed as a joint venture of Emaar Properties and Meraas. Booking
restaurants under the hotels of Emaar Hospitality Group as well as the Spas is
also effortless now.
The App has real-time connectivity with the properties and is designed to offer
users a seamless way of reserving their experiences across the Group’s assets.
It features inspiring design and exceptional imagery to strengthen online
engagement with the guests. It also provides access to city guides and
highlight more targeted value-added services based on their preference.
From search to booking and online engagement, the Mobile App has a
user-friendly interface. The aim is to engage customers, enable them to
customise their travel plans, and revolutionise the way reservations are made.
For details:
Kelly Home
ASDA'A BCW
T: +971-4450-7600
kelly.home@bcw-global.com
SOURCE: Emaar Hospitality Group
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