PUBG MOBILE Club Open SEA League 2019でVivoがゲーマーに力を与える
PUBG MOBILE Club Open SEA League 2019でVivoがゲーマーに力を与える
AsiaNet 78662 (0808)
【深セン(中国)2019年5月9日PR Newswire=共同通信JBN】
*東南アジア(SEA)5地域の24チームが、5月8日から始まったSEAチャンピオンシップの栄光を競うためVivoの公式トーナメントスマートフォンを使用
大手スマートフォンブランドVivoに力を与えられた、タイのRRQ Athena(PUBG MOBILE Star Challenge 2018のグローバルチャンピオン)を含む東南アジアで最も優れたPUBG MOBILEチームが、2019年5月8日にスタートしたPUBG MOBILE Club Open SEA League 2019(PMCO 2019 SEA League)で戦いを開始した。お待ちかねのチキンディナーだけでなく、初開催のPMCO 2019 SEA Leagueに用意された総額250万米ドルの賞金獲得に向け、独自の戦いをするゲーマーにとって、Vivoの公式スマートフォンは秘密兵器になるだろう。
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190509/2461632-1
(写真説明:PMCO 2019 SEA Leagueの競技会場)
このグローバルパートナーシップは、究極のゲーム体験をファンに届けるだけでなく、創造性を再定義し、eスポーツ業界の未来を形作るとの野心を実現するというVivoのコミットメントを強化するものである。Vivoは、PMCO 2019 SEA Leagueの個人戦から、競争力の高いゲーム製品を提供することで、この地域におけるeスポーツの成長を促進する最前線に立ってきた。
PUBG MOBILEとのパートナーシップは、それがTencent GamesとPUBG Corporationが開発した優れたモバイルゲームで、中国、韓国、日本を除いて1ダウンロード当たり2億人を超えるファンがいることを考えれば、画期的な成果である。Vivoは、栄光をつかもうとするこの地域で最高のゲーマーに力を与えるだろう。とりわけ、多くのVivoファンがゲーマーであることを考えると、これは同ブランドにとって重要なパートナーシップである。
VivoはPMCO 2019 SEA Leagueの公式スマートフォンを提供、これにより究極のゲームパフォーマンスが保証される。例えば、そのV15Proは、最も激しいモバイルゲームプレーの最中でも、最高のパフォーマンスを提供するMulti-Turbo Engineを搭載している。それはいくつかのターボ、すなわちCenter Turbo、Net Turbo、Cooling Turbo、AI Turbo、Game Turboを組み合わせて、スムーズなユーザー体験を保証する。その上で、V15ProのUltra FullView(TM)ディスプレーが、ゲーマーが敵を打ち負かしている間中、途切れのない、没入型ビューを提供する。
PMCO 2019 SEA Leagueの参加資格を得たチームには、いくつかおなじみの顔がいる。例えば、タイのRRQ Athenaは多くの支持を集めており、われわれも彼らのパフォーマンスに注目している。
PMCO 2019 SEA Leagueでは、5週間にわたり1日5試合が行われる。各国のファイナルからの20チームに4つのワイルドカードチームを加え、それをドローイベントを通して3グループに分ける(1グループは8チーム)。PMCO 2019 SEA Leagueのフェーズでは、各地域の上位4チームがPMCO 2019 SEA Leagueグランドファイナルへの参加資格を得る。4地域のナンバー1チームを除く、PMCO 2019 SEA Leagueのトップ12チームが、PMCO 2019 SEA Leagueグランドファイナルに進む。
トップ16チームは、ドイツのベルリンで開催されるSpring Split Global Finalsに出場できるため、PMCO 2019はこの7月、最高潮に達するだろう。さらにFall Splitが今年後半に予定されている。
PMCO 2019 Spring Splitは3月に始まり、世界中から3万以上のチームが、それぞれの地域のSpring Split Group Stageで出場権獲得のチャンスを狙い公式ゲーム内予選に参加した。
PMCO 2019に関する詳しい情報は、こちらから。
▽Vivoについて
Vivoは、トレンドを決めるスマートモバイル製品とサービスの創造を約束する、世界をリードするテクノロジー企業である。Vivoは、活気あるモバイルインターネットエコシステムの形成に専念しており、現在、米国(サンディエゴ)と中国(東莞、深セン、南京、北京、杭州)に研究・開発センター置き、広範な研究事業ネットワークを所有、運営している。これらのセンターは、5G、AI、モバイル写真、次世代のスマートフォンデザインを含む最先端の消費者向け技術の開発に焦点を当てている。
Vivoには、そのモバイル製品とサービスを楽しんでいるユーザーが世界中で2億人超いる。Vivoは世界の18の市場で活動し、世界中の1000を超える都市でオフラインの小売店を展開している。
▽PUBG MOBILEについて
PUBG MOBILEは、2017年にインタラクティブエンターテインメントの世界を席巻したオリジナルのPC、Xbox Oneゲーム現象、PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDSをベースに、Tencent GamesとPUBG Corporationによって開発された。最大100人までのプレーヤーが離島にパラシュートで降り立ち、勝者総取りの対決形式で戦う。プレーヤーは自分の武器、車両、物資を探し出して入手し、視覚性、戦術性豊かな戦場ですべてのプレーヤーを倒さなければならないが、プレーヤーは次第に狭くなるプレイゾーンに追い込まれていく。
PUBG MOBILEは、App StoreとGoogle Playから無料でダウンロードできる。詳しくは、Facebook、Twitter、YouTubeのPUBG MOBILE公式アカウントを参照。
Logo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190220/2380477-1LOGO
ソース:Vivo
添付画像リンク:
http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=335658
Vivo Empowers Gamers at PUBG MOBILE Club Open SEA League 2019
PR78662
SHENZHEN, China, May 9, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
24 teams from 5 SEA regions use official tournament smartphones from Vivo to
compete for glory of SEA Championship starting May 8th
Empowered by leading smartphone brand Vivo, Southeast Asia's best PUBG MOBILE
teams, including RRQ Athena from Thailand (the global champion of PUBG MOBILE
Star Challenge 2018) began their battle in the PUBG MOBILE Club Open SEA League
2019 (PMCO 2019 SEA League) starting May 8, 2019. Vivo's official smartphone
will be the secret weapon for gamers as they battle their way for not only the
coveted Chicken Dinner, but also part of a $2.5 million USD prize pool in the
inaugural PMCO 2019 SEA League.
Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190509/2461632-1
(Caption: PMCO 2019 SEA League competition stage)
This global partnership reinforces Vivo's commitment to bring the ultimate
gaming experience to fans but also realize the ambition to redefine creativity
and shape the future of the eSports industry. From PMCO 2019 SEA League's
individual matches, Vivo has been at the forefront of elevating the growth of
esports in the region through providing highly competitive gaming products.
The partnership with PUBG MOBILE is a landmark achievement given that it is the
leading mobile game developed by Tencent Games and PUBG Corporation which has
over 200 million fans per download excluding China, Korea, and Japan. Vivo
would be empowering the best gamers in the region in their conquest for glory.
This is a meaningful partnership for the brand, especially given that many Vivo
fans are gamers as well.
Vivo will provide the official smartphone for the PMCO 2019 SEA League and this
will ensure the ultimate gaming performance. For instance, its V15Pro comes
with the Multi-Turbo Engine that delivers optimum performance during even the
most intense mobile game play. It combines several turbos namely Center Turbo,
Net Turbo, Cooling Turbo, AI Turbo and Game Turbo to ensure a smooth-running
user experience. Topping it off, V15Pro's Ultra FullView(TM) Display provides
gamers with an uninterrupted, immersive view while defeating their enemies.
There are a few familiar faces among the teams who qualified to the PMCO 2019
SEA League. For instance, RRQ Athena from Thailand has gained a lot of support
and we shall see how they perform.
The PMCO 2019 SEA League consists of 5 match days with a duration of 5 weeks.
There will be 20 teams from the National Finals plus 4 wildcard teams divided
into 3 groups through a draw event (8 teams per group). In the PMCO 2019 SEA
League phase, the 4 highest ranking teams from the different regions will
qualify for the PMCO 2019 SEA League Grand Finals. Excluding 4 regional Number
1 teams, the top 12 teams in the PMCO 2019 SEA League will advance to the PMCO
2019 SEA League Grand Finals.
The PMCO 2019 will culminate this July, as the top 16 teams will compete in the
Spring Split Global Finals in Berlin, Germany. Another Fall Split is planned
for later this year.
The PMCO 2019 Spring Split began in March, with more than 30,000 teams from
around the world participating in official in-game qualifiers for a chance to
earn a spot in the Spring Split Group Stage in their respective region.
More information about PMCO 2019 can be found here.
About Vivo
Vivo is a leading global technology company committed to creating trendsetting
smart mobile products and services. Vivo is devoted to forming a vibrant mobile
internet ecosystem, and currently owns and operates an extensive network of
research operations, with R&D centers in the US (San Diego) and China
(Dongguan, Shenzhen, Nanjing, Beijing and Hangzhou). These centers focus on the
development of cutting-edge consumer technologies including 5G, AI, mobile
photography and next-generation smartphone design.
Vivo has over two hundred million users enjoying its mobile products and
services around the world. Vivo is present in 18 markets globally and features
offline retail stores in over 1,000 cities worldwide.
About PUBG MOBILE
PUBG MOBILE is developed by Tencent Games and PUBG Corporation and based on
PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS, the original PC and Xbox One gaming phenomenon
that took the world of interactive entertainment by storm in 2017. Up to 100
players parachute onto a remote island to do battle in a winner-takes-all
showdown. Players must locate and scavenge their own weapons, vehicles and
supplies, and defeat every player in a visually and tactically rich
battleground that forces players into a shrinking play zone.
PUBG MOBILE is available to download for free on the App Store and Google Play.
For more information, please visit the official PUBG MOBILE accounts on
Facebook, Twitter and YouTube.
Logo - https://photos.prnasia.com/prnh/20190220/2380477-1LOGO
SOURCE Vivo
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