Park Place Technologiesがネットワーク分析ソフトウエアプロバイダーEntuityの画期的取引で同社のビジョンを拡大
Park Place Technologiesがネットワーク分析ソフトウエアプロバイダーEntuityの画期的取引で同社のビジョンを拡大
AsiaNet 79792 (1383)
【クリーブランド2019年8月6日PR Newswire=共同通信JBN】
*ソフトウエアの買収によって、すべてのアセットの完全なネットワーク可視性およびコントロールを単一スクリーン上で提供し世界の顧客のニーズを支援するというPark Placeのコミットメントを強化
Park Place Technologiesは30日、ボストンとロンドンにオフィスを構える世界的なネットワークパフォーマンス・モニタリングソフトウエア企業のEntuityの買収の契約を締結した。Park Placeがサードパーティーメンテナンス部門以外で買収したのはこれが初めてである。
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Park Place Technologiesはデータセンターハードウエア向けのサードパーティーメンテナンスのグローバルリーダーであり、今回のソフトウエア企業買収は同社のマルチベンダーサービス提供モデルの重要な構成要素である。買収によって、Park Placeはモニタリング、自動メンテナンス、Network Operations Center(NOC)サービス、イベント管理、推定原因・ITデータ分析を単一スクリーン上で顧客に提供する唯一のマルチベンダーのグローバルハードウエアメンテナンスプロバイダーとなる。
20年以上にわたり、Entuityはネットワークパフォーマンスモニタリングに専念し、途切れなくサービスを提供してきた。Entuityは、問題がビジネスサービスに影響を与えないように、ネットワークの機能および問題への可視性を保つために必要とされる分析を提供する。EntuityはPark Place Technologiesを完全に補完し、両社は顧客中心主義であり、雇員には確固たるコミットメントを貫き、顧客の稼働率を最大限に引き出すことに集中している。
Park Place Technologiesのクリス・アダムス社長兼最高経営責任者(CEO)は「今回の買収はPark Place Technologiesにとっての一里塚であり、われわれは高い評価を受けるネットワークパフォーマンスモニタリングプロバイダーであるEntuityをPark Placeファミリーに歓迎する。Entuityが受賞歴のある当社のParkView(TM)モニタリング製品と統合されれば、われわれはさらに強化されたネットワークの可視性とNOCサービスを提供し、当社の世界顧客ベースの稼働率を高めることになる」と語った。
Entuityのスティーブン・ウダード社長兼CEOは「今回の提携が世界の両社および顧客にとって相互利益を生み出すのを確認できることを大変うれしく思う。Entuityの自動検索・インベントリー能力、ライブトポロジー、イベント管理、推定原因分析は、ParkView(TM)のようなPark Placeの既存の革新的かつ業界トップのソリューションを強化する」と語った。
ParkView(TM)は、セキュアなホステッドモニタリングサービスで、コンポーネントの不具合や推定原因を単一スクリーン上で事前に検知する。ParkView(TM)は、ハードウエアレイヤーを超えてオペレーティングシステムおよび仮想サーバーの両方を含むソフトウエアにまで拡大する直近のプランを伴う自動サービスを顧客に提供する。Entuityネットワークパフォーマンスモニタリングはこのビジョンを強化する。
今回の買収は2016年以来、Park Place Technologiesにとって12回目であり、2019年には4月の英国のMCSA Group Limitedの買収に次ぐ2番目となる。2018年の買収には、南米のCMG-Nicsa、シンガポールのAxentel Technologies、ヒューストンのSolid Systems CAD Services(SSCS)がある。これらの買収によって、Park Place Technologiesのプレゼンスは世界中に広がり、世界の顧客ベースの高まるニーズに応えるという同社の継続的コミットメントを示している。
▽Park Place Technologiesについて
Park Place Technologiesは1991年に創業し、ITデータセンターにストレージ、サーバー、ネットワークハードウエアのポストワランティー保守管理の代替策を提供する。Park Place Technologiesのグローバルコンタクトセンターは年中無休、24時間連絡が可能で、業界最先端のエンジニアによるサポートが受けられ、ParkView(TM)といった広範な業界をリードして受賞歴があるサービスによって顧客の運用速度を向上し、稼働時間を最大化する。Park Place Technologiesは、すべてのティア1 OEM装置のサービスを含め、1万6000以上の顧客を擁しており、同社のサービスは140カ国以上の5万5000のデータセンターに及んでいる。
詳細はウェブサイトwww.parkplacetechnologies.com を参照。
▽報道関係問い合わせ先
Jennifer Deutsch
Chief Marketing Officer
Main +1-877-778-8707
Direct +1-440-991-3105
Michael Miller
Global Content and Communications Manager
Main +1-877-778-8707
Direct +1-440-683-9426
ソース:Park Place Technologies
Park Place Technologies Strengthens Its Vision With Groundbreaking Deal For Network Analytics Software Provider Entuity
PR79792
CLEVELAND, Aug. 6, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/--
-- Software acquisition reinforces Park Place's commitment to supporting the
needs of its global customers by offering full network visibility and control
of all assets via a single pane of glass
Park Place Technologies today announced that it has signed an agreement for the
acquisition of Entuity, a global network performance monitoring software
company with offices in Boston and London. This will be Park Place's first
acquisition outside of the third-party maintenance category.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/535647/Park_Place_Technologies_Logo.jpg
Park Place Technologies is the global leader in third-party maintenance for
data center hardware, and this software acquisition will be a key component of
its multi-vendor service delivery model. Following the acquisition, Park Place
will stand apart as the only multi-vendor, global hardware maintenance provider
that offers customers monitoring, automated maintenance, Network Operations
Center (NOC) services, event management, probable cause and IT Data Analytics
across a single pane of glass.
For over 20 years, Entuity has focused on network performance monitoring to
ensure uninterrupted service delivery. Entuity provides the analytics needed to
keep networks performing and visibility into issues before they impact business
services. Entuity is a perfect complement to Park Place Technologies as both
organizations are customer-centric, have a deep-seated commitment to their
employees and are laser-focused on maximizing customer uptime.
"This acquisition represents a milestone for Park Place Technologies as we
welcome Entuity, a highly regarded network performance monitoring provider into
the Park Place family," said Chris Adams, President and CEO, Park Place
Technologies. "When Entuity is integrated with our award winning ParkView(TM)
monitoring product, we will deliver enhanced network visibility and NOC
services, driving uptime for our global customer base."
"It is exciting to see how this partnership will yield mutual benefits for both
companies and their customers across the globe," said Stephen Woodard,
President and CEO, Entuity. "Entuity's auto discovery and inventory
capabilities, live topology, event management and probable cause analysis
strengthens Park Place's existing innovations and industry-leading solutions
such as ParkView(TM)."
ParkView(TM) is a secure, hosted monitoring service that proactively identifies
component failures and probable cause across a single pane of glass.
ParkView(TM) delivers an automated service for customers with near-term plans
to extend beyond the hardware layer into software to include both operating
systems and virtual servers. Entuity network performance monitoring strengthens
this vision.
This will be Park Place Technologies' 12th acquisition since 2016 and second in
2019, following the acquisition of UK based MCSA Group Limited in April.
Acquisitions in 2018 included Latin America-based CMG-Nicsa, Singapore-based
Axentel Technologies and Houston-based Solid Systems CAD Services (SSCS).
Together, these acquisitions extend Park Place Technologies' presence worldwide
and represent the company's ongoing commitment to servicing the growing needs
of its global customer base.
About Park Place Technologies
Founded in 1991, Park Place Technologies provides a post-warranty alternative
to storage, server and networking hardware maintenance for IT data centers.
With 24/7 access to a global contact center, support from the industry's most
advanced engineers and a wide array of industry leading and award-winning
services such as ParkView(TM), Park Place Technologies empowers its customers
to improve operational speed and maximize uptime. With more than 16,000
customers, including service of all tier-one OEM equipment, Park Place
Technologies' services are spread across 55,000 data centers in more than 140
countries.
For more information, please visit: www.parkplacetechnologies.com.
Park Place Technologies Media
Jennifer Deutsch
Chief Marketing Officer
Main +1-877-778-8707
Direct +1-440-991-3105;
Michael Miller
Global Content and Communications Manager
Main +1-877-778-8707
Direct +1-440-683-9426
SOURCE: Park Place Technologies
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