Integral Ad ScienceがH2O.aiの自動機械学習機能を備えた最先端の広告検証を提供

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Integral Ad ScienceがH2O.aiの自動機械学習機能を備えた最先端の広告検証を提供

AsiaNet 81797(2341)

【マウンテンビュー(米カリフォルニア州)2019年11月21日PR Newswire=共同通信JBN】

*H2O Driverless AIは、ブランドの保護とインパクトの最大化を支援する人工知能と機械学習を提供

人工知能(AI)と機械学習(ML)のオープンソースリーダーであるH2O.ai(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2649504-1&h=4273441415&u=https%3A%2F%2Fwww.h2o.ai%2F&a=H2O.ai )は21日、デジタル広告検証の世界的リーダーであるIntegral Ad Science(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2649504-1&h=2254858937&u=https%3A%2F%2Fintegralads.com%2F&a=Integral+Ad+Science )(IAS)と協力し、業界をリードする自動機械学習プラットフォーム、H2O Driverless AI(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2649504-1&h=2651023344&u=https%3A%2F%2Fwww.h2o.ai%2Fproducts%2Fh2o-driverless-ai%2F&a=H2O+Driverless+AI )の広告検証への導入を発表した。IASのデータサイエンスチームは、H2O Driverless AIの画期的機能を使用し、信頼できるデータ測定とインサイトをグローバルなデジタル広告業界に提供できる。

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Integral Ad Scienceのトニー・ルシア最高技術責任者は「Driverless AIは、当社のデジタル広告ソリューションを支える科学の不可欠な要素だ。その機械学習機能は、IASの顧客製品ソリューションを推進するために当社が使用しているアルゴリズムを強化する。当社の技術は、世界中の代理店、ブランド、パブリッシャーの重要な広告ニーズを解決し、ブランドの安全性と適合性、センチメント分析、不正検出などを提供する。H2O.aiという重要なパートナーを得て、当社は能力とIAS製品の拡大を継続している」と語った。

H2O.aiのスリ・アンバティ創業者兼最高経営責任者(CEO)は「Integral Ad Sciencesは、オンライン広告詐欺と戦うため、H2O Driverless AIを備えた世界で最も正確なモデルの1つを構築している。Integral Ad Scienceは長年にわたり、パブリッククラウド上のH2Oオープンソースを使用し、主要なオンライン、ビデオ、モバイルブランドのブランドセーフティモデルを稼働させてきた。IASが、H2O Driverless AIを備えたブランドの適合性、広告の最適化、不正検出モデル向けパイプラインを自動的に保持・展開できるようになったことを非常に喜んでいる。当社の使命はAIを民主化し、全ての企業をAI企業にすることであり、Integral Ad Scienceのような顧客がクライアントにAIでより優れたサービスを提供できるよう支援していく」と語った。

▽Integral Ad Science(IAS)はAIでクライアントに結果をもたらす

IASは、AIとデータサイエンスの使用でデジタル広告市場の最先端に立っている。毎日100億のインプレッションがIAS独自の機械学習モデルに供給され、他の検証ソリューションより高速でアルゴリズムをスマート化する。IASは、デジタルキャンペーンを、外科的精度と出現した新たな脅威を迅速に分類することで保護する。AIを搭載し、世界規模で支えられているIASの技術により、広告主はメディア投資を管理し、パブリッシャーは商品の価値を最大化することができる。

同社は最近、ADmantX(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2649504-1&h=3515224&u=https%3A%2F%2Fintegralads.com%2Fnews%2Fintegral-ad-science-acquires-admantx%2F&a=acquisition+of+ADmantX )の買収を発表、IASの強力な広告検証製品シリーズに認知セマンティクスベースのソリューションを導入し、パブリッシャーと広告主が、ページレベルで広告を関連するオンラインコンテンツと照合できるようにした。

▽H2O Driverless AI:AIを実行するAI

H2O Driverless AIは、自動化と最先端の計算能力を使って記録的な時間でタスクを完了させることで、データサイエンティストがプロジェクトにより迅速かつ効率的に取り組めるようにする。H2O Driverless AIは、自動特徴量エンジニアリング、モデルの検証、モデルの調整、モデルの選択と展開、機械学習の解釈可能性、カスタムレシピ、時系列、モデルスコアリングの自動パイプライン生成を提供することにより、全業界の全企業向けの様々な使用事例ニーズに応えるデータサイエンスプラットフォームを企業に提供する。Driverless AIがあれば、全ての企業がAI企業になれる。

▽H2O.aiについて

H2O.aiは、全ての人のためにAIを民主化するという使命を掲げる、AIと自動機械学習のオープンソースリーダーである。H2O.aiはAI使用の変革を進めており、全ての企業が金融サービス、保険、ヘルスケア、通信、小売、医薬品、マーケティングのAI企業になれるよう支援している。H2O.aiは、1万8000社以上の企業と数十万人のデータサイエンティストが使用するH2Oで、オープンなAI運動を推進している。H2O Driverless AIは、受賞歴がある、業界をリードする企業向け自動機械学習プラットフォームで、あらゆる業界の世界中のデータサイエンティストの生産性を高め、モデルをより速く、より簡単に、より安価に展開するのに役立っている。H2O.aiは、NVIDIA、IBM、AWS、インテル、Microsoft Azure、Google Cloud Platformといった大手テクノロジー企業と提携しており、Capital One、Nationwide Insurance、Walgreens、MarketAxessなど顧客ベースの拡大を誇りにしている。H2O.aiはAI4Goodを信頼し、野生生物保護と学者向けAIをサポートしている。詳細については、www.H2O.ai を参照

▽Integral Ad Scienceについて

Integral Ad Science(インテグラル・アド・サイエンス)(IAS)は、デジタル広告検証のグローバルマーケットリーダーで、高品質の広告メディアを推進する技術を提供している。IASは、広告主とパブリッシャーにインサイトと技術の両方を提供し、広告投資を詐欺や危険な環境から守るとともに、消費者の注意を引き、ビジネスで結果を出している。2009年創業のIASは、ニューヨークに本社を置き、13カ国の17のオフィスでグローバルに事業を展開している。IASは、Vista Equity Partnersのソフトウエア会社ポートフォリオの一部である。IASがいかに世界中のトップパブリッシャーや広告主に好印象を与えているかについての詳細は、integralads.com を参照。

▽メディア問い合わせ先

H2O.ai

Russ Castronovo

Russ.castronovo@H2O.ai

408-391-9632

IAS

press@integralads.com

ソース:H2O.ai

Integral Ad Science Provides Cutting Edge Ad Verification with Automatic Machine Learning Capabilities from H2O.ai

PR81797

MOUNTAIN VIEW, California, Nov. 21, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

- H2O Driverless AI Provides Artificial Intelligence and Machine Learning to

Help Protect Brands and Maximize Impact

H2O.ai (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2649504-1&h=4273441415&u=https%3A%2F%2Fwww.h2o.ai%2F&a=H2O.ai ),

the open source leader in artificial intelligence (AI) and machine learning (ML),

today announced that it is working with the global leader in digital ad verification,

Integral Ad Science (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2649504-1&h=2254858937&u=https%3A%2F%2Fintegralads.com%2F&a=Integral+Ad+Science ) (IAS),

to bring its industry-leading automatic machine learning platform, H2O Driverless AI

(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2649504-1&h=2651023344&u=https%3A%2F%2Fwww.h2o.ai%2Fproducts%2Fh2o-driverless-ai%2F&a=H2O+Driverless+AI ) to ad verification.

The IAS data science team can deliver trusted data measurement and insights to the global

digital advertising industry by using the ground-breaking capabilities of H2O Driverless AI.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/681933/h2oai_Logo.jpg

"Driverless AI is an integral part of the science behind our digital advertising solutions.

Its machine learning capabilities enhance the algorithms we use to drive the IAS customer

product solutions," said Tony Lucia, Chief Technology Officer at Integral Ad Science.

"Our technology solves critical advertising needs of agencies, brands and publishers

around the world, providing brand safety and suitability, sentiment analysis, fraud detection

and more. H2O.ai has been an important partner as we continue to scale our company's

abilities and IAS products."

"Integral Ad Sciences is building one of the world's most accurate models to fight online

ad fraud with H2O Driverless AI," said Sri Ambati, founder and CEO at H2O.ai.

"Over the years, Integral Ad Science has been operationalizing brand safety models

for some of the leading online, video and mobile brands with H2O Open Source on

the public clouds. We are excited that IAS is now able to automatically retrain & deploy

pipelines for brand suitability, ad optimization and fraud detection models with

H2O Driverless AI. Our mission to democratize AI and make every company an AI company

empowers customers like Integral Ad Science to serve their clients better with AI."

Integral Ad Science (IAS) Delivers Results for Clients with AI

IAS is on the leading edge of the digital advertising market with their use of

AI and data science. 10 billion daily impressions feed IAS's proprietary machine

learning models, making the algorithms smarter at a faster rate than other

verification solutions. IAS protects digital campaigns with surgical precision

and the rapid classification of new threats as they emerge. Powered by AI and

fueled by a global scale, IAS's technology enables advertisers to take control of

their media investments and publishers to maximize the value of their inventory.

The company recently announced its acquisition of ADmantX

(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2649504-1&h=3515224&u=https%3A%2F%2Fintegralads.com%2Fnews%2Fintegral-ad-science-acquires-admantx%2F&a=acquisition+of+ADmantX )

to bring cognitive semantic-based solutions to IAS's powerful suite of ad verification products,

enabling publishers and advertisers to match ads with relevant online content at the page level.

H2O Driverless AI: AI to do AI

H2O Driverless AI empowers data scientists to work on projects faster and more

efficiently by using automation and state-of-the-art computing power to accomplish

tasks in record time. By delivering automatic feature engineering, model validation,

model tuning, model selection and deployment, machine learning interpretability,

custom recipes, time-series and automatic pipeline generation for model scoring,

H2O Driverless AI provides companies with a data science platform that addresses

the needs of a variety of use cases for every enterprise in every industry.

With Driverless AI, every company can become an AI company.

About H2O.ai

H2O.ai is the open source leader in AI and automatic machine learning with a

mission to democratize AI for everyone. H2O.ai is transforming the use of AI to

empower every company to be an AI company in financial services, insurance,

healthcare, telco, retail, pharmaceuticals and marketing. H2O.ai is driving an open

AI movement with H2O, which is used by more than 18,000 companies and

hundreds of thousands of data scientists. H2O Driverless AI, an award winning

and industry leading automatic machine learning platform for the enterprise, is

helping data scientists across the world in every industry be more productive

and deploy models in a faster, easier and cheaper way. H2O.ai partners with

leading technology companies such as NVIDIA, IBM, AWS, Intel, Microsoft Azure

and Google Cloud Platform and is proud of its growing customer base which

includes Capital One, Nationwide Insurance, Walgreens and MarketAxess. H2O.ai

believes in AI4Good with support for wildlife conservation and AI for academics.

Learn more at www.H2O.ai

About Integral Ad Science

Integral Ad Science (IAS) is the global market leader in digital ad verification,

offering technologies that drive high-quality advertising media. IAS equips

advertisers and publishers with both the insight and technology to protect

their advertising investments from fraud and unsafe environments as well as

to capture consumer attention, and drive business outcomes.

Founded in 2009, IAS is headquartered in New York with global operations in

17 offices across 13 countries. IAS is part of the Vista Equity Partners portfolio of

software companies. For more on how IAS is powering great impressions for top

publishers and advertisers around the world, visit integralads.com.

Media Contacts:

H2O.ai: Russ Castronovo, Russ.castronovo@H2O.ai, 408-391-9632

IAS: press@integralads.com

SOURCE  H2O.ai

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