◎アクセサリーのキャンペーン展開 Chic Outlet Shopping Villages
◎アクセサリーのキャンペーン展開 Chic Outlet Shopping Villages
AsiaNet 49047
☆共JBN 外0529(産業、ファッション)(12・4・19)
【産業担当デスク殿】49047
◎アクセサリーのキャンペーン展開 Chic Outlet Shopping Villages
【ロンドン19日PRN=共同JBN】アクセサリーには魔術のような力がある-。アクセサリーはセンスを具現化する際に使うツールでもある。印象的な独自のスタイルは、見事な季節ごとの自己改革でもある。去年の真夏のドレスを今シーズンのロックパーティー用フロックドレスに変身させるのはどのアクセサリーなのか?それはヒール、クラッチバッグ、それと多少の創造力か。衣服は大きな喜びの素であるが、われわれの関心を引きつけるのはアクセサリーだ。しかも面白い。
マルチメディアのニュースリリースは以下のサイト参照。
http://www.multivu.com/mnr/53741-valueretail
この春、シック・アウトレット・ショッピング(登録商標)・ビレッジズ(Chic Outlet Shopping Villages)のコレクションが「The Art of the Detail」キャンペーンを展開する。経験豊富な買い物客に、マストアイテムの豪華アクセサリーセレクションを希望小売価格の最大60%引きで紹介するためである。国際的な一流デザイナーものから欧州のニッチコレクションまで、各ビレッジの60から140の高級アウトレット店は入店者が驚くような値下げをオファーする。一度訪れれば、ワードローブ全体が入れ替わってしまいかねない。
パンチの効いたシャーベット状の派手なベルトをつければ、直ちにカフタン風ドレスに変身できるのか?強烈な印象を与えるため、大胆な幾何学的な形の宝石をビシッとビジネススーツと一緒にまとってみたらどうか?無情にみえるウェッジシューズを履いてサンドレスをカクテルドレスにすることができるのか?シーズンの主流トレンド、昼夜使える明白色クラッチバッグの変幻自在の魅力に抗うことは誰もできない。
「The Art of the Detail」キャンペーンの一環として4月16日から5月13日まで、シック・アウトレット・ショッピング(登録商標)の9つのビレッジが各種プロモーション、イベントを主催する。マドリード郊外のラスロサスにあるビレッジがキャンペーンのトップを飾り、映画「The Art of the Detail」公開のVIPイベントと国際的スタイルアイコン、ジェリー・ホールがホストを務めるファッションショーを開催する。
ジェリー・ホールは「『The Art of the Detail』のキャンペーンに協力できて嬉しい。アクセサリーは感情的なもの。常にアクセサリー選びを通じて語るべき物語があり、それは一番大事な財産になる。シック・アウトレット・ショッピング(登録商標)・ビレッジズを訪問して、自分のためのエレガントなアクセサリー1、2点を見つけるのを楽しみにしている」と話した。
▽ジェリー・ホール
アクセサリーはわれわれのファッションライフに句読点を付ける文法である。それは興味深く多彩なものでなくてはならず、シック・アウトレット・ショッピング・ビレッジズの一つを訪れて買い求めれば、楽しみと満足を得ることができるだろう。
フルラ(FURLA)、コーチ(COACH)、マルベリー(MULBERRY)、バリー(BALLY)など好みのブランドから素晴らしいアクセサリーを手に入れるチャンスを得るには、2012年4月16日から5月13日、専用サイト(http://www.ChicOutletShopping.com/aotd)で「The Art of the Detail」の映画を鑑賞すればいい。
▽シック・アウトレット・ショッピング・ビレッジ(Chic Outlet Shopping Villages)について
シック・アウトレット・ショッピング・ビレッジ(登録商標)は高級アウトレットショッピング・ビレッジの開発、運営に特化した唯一の企業、バリュー・リテール(Value Retail)による高級アウトレットビレッジのコレクションである。現在、900店以上を擁し、9カ所のビレッジが大手高級ファッションと生活様式ブランドのシーズン遅れの純正コレクションを販売している。1年中、希望小売価格の最大60%が割引され、それ以上ディスカウントされる時もある。欧州と中国の玄関都市、ロンドン、ダブリン、パリ、マドリード、バルセロナ、ミラノ、ボローニャ、ブリュッセル、アントワープ、ケルン、フランクフルト、ミュンヘン、そして2013年開所予定の上海で、ビレッジは高級ファッション、一級サービス、手厚いもてなし、セレブイベントのカレンダー、お買い得価格の同義語になっている。ビレッジは文化と歴史で有名な地区に立地、各国それぞれの観光客の目的地になりつつある。独特なシック・アウトレット・ショッピング・ビレッジが中国に進出するバリュー・リテールの新事業は、上海の西80キロの歴史都市、蘇州に2013年秋オープンするスーチョウ・ビレッジ(Suzhou Village、商標)が皮切りになる。スーチョウ・ビレッジはほかのコレクションメンバーとともに、国際高級ファッションと生活様式ブランドを特別サービスで提供することを特徴としている。
(了)
The Chic Outlet Shopping(R) Villages Launch 'The Art of the Detail' Campaign
PR49047
LONDON, Apr. 19, 2012/PRN=KYODO JBN/ --
- A belt, a bag, a bangle, the little detail that ties it all together
Accessories are magical. Accessories are the tools we use to transform good
taste into real presence. Effective personal styling is rarely about a
complete, season-on-season reinvention. What can turn last year's hottest day
dress into this season's rocking party frock? A heel. A clutch. And a bit of
imagination. Clothes are a great joy but it's accessories that keep us
interested. And interesting.
To view the Multimedia News Release, please click:
http://www.multivu.com/mnr/53741-valueretail
This spring, the Collection of Chic Outlet Shopping(R) Villages launches
'The Art of the Detail' campaign to entice savvy shoppers to discover a lavish
selection of must-have accessories, with savings of up to 60% on the
recommended retail price. From leading international designers to niche
European collections, between 60 and 140 luxury outlet boutiques in each
Village offer price reductions that will make visitors double take; a single
visit can turn a wardrobe around.
You know those punchy neon and sherbet accent belts that can immediately
funk up a kaftan? What about introducing bold geometric jewellery worn with a
sharp work suit to really pack a punch? Surely you've discovered the
ruthless-looking wedge that turns a sundress into a cocktail dress? And who can
resist the transformative charms of a bright white day-to-evening clutch, one
of the season's key trends?
As part of 'The Art of the Detail' campaign, the nine Chic Outlet
Shopping(R) Villages will host a range of promotions and events from 16 April
to 13 May, with Las Rozas Village near Madrid headlining the campaign with a
VIP event premiering 'The Art of the Detail' film and a catwalk show hosted by
international style icon Jerry Hall.
"I am delighted to support 'The Art of the Detail' campaign. Accessories
are emotional. There is always a story to tell through your choice of accessory
and they will often become your most treasured possessions. I look forward to
visiting the Chic Outlet Shopping(R) Villages and discovering an elegant
accessory or two for myself."
Jerry Hall
Accessories are the grammar with which we punctuate our fashion lives. They
must be interesting and varied, and with a visit to one of the Chic Outlet
Shopping(R) Villages sourcing them can be fun and satisfying.
For a chance to win one of a host of fabulous accessories from your
favourite brands including FURLA, COACH, MULBERRY and BALLY, watch
The Art of the Detail film on http://www.ChicOutletShopping.com/aotd between 16
April and 13 May 2012.
About Chic Outlet Shopping(R)
Chic Outlet Shopping(R) is the Collection of luxury outlet Villages by
Value Retail, the only company to specialise exclusively in the development and
operation of luxury outlet shopping villages. Currently home to more than 900
boutiques, the nine Villages offer the authentic previous seasons' collections
of leading luxury fashion and lifestyle brands with savings of up to 60%, and
sometimes more, on the recommended retail price, all year round. Within easy
reach of some of Europe's and China's favourite gateway cities - London,
Dublin, Paris, Madrid, Barcelona, Milan, Bologna, Brussels, Antwerp, Cologne,
Frankfurt, Munich and, in 2013, Shanghai - the Villages are synonymous with
high fashion, superior service and hospitality, a calendar of celebrated
events, and exceptional value for money. Located in regions of cultural and
historic renown, the Villages have become international tourist destinations in
their own right. Value Retail's new venture to bring its distinctive Chic
Outlet Shopping(R) Villages to China will see its first Village - Suzhou
Village(TM), located in historic Suzhou, 50 miles west of Shanghai - open in
the fall of 2013. As with other members of the Collection, Suzhou Village(TM)
will be defined by its offer of international luxury fashion and lifestyle
brands, together with an exceptional level of service.
SOURCE: Value Retail PLC
本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。
このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。
プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。