◎ハードロックがロイヤルティープログラム「ハードロック・リワーズ」を開始
◎ハードロックがロイヤルティープログラム「ハードロック・リワーズ」を開始
AsiaNet 51759
共同JBN0008(2013.1.7)
【オーランド(米フロリダ州)2013年1月4日PRN=共同JBN】ロンドン、ニューヨークからシンガポール、ドバイまで世界に展開するハードロック・インターナショナル(Hard Rock International)は4日、国際的な新ロイヤルティープログラム「ハードロック・リワーズ(Hard Rock Rewards、商標)」を開始すると発表した。これはハードロックの熱心なファンがプログラムに参加した世界中のハードロック・カフェ、ロック・ショップ、ホテル、カジノでの宿泊または利用に応じて報いる目的で開発された世界統一のゲスト・アフィニティー・プログラムである。
ハードロック・ファンは「ハードロック・リワーズ」プログラムに無料で参加するか、またはハードロック会員にふさわしい特別サービスや特典を受けるVIP会員にアップグレードするか2通りの参加の方法がある。新規会員のすべてが他にはない体験ができる抽選に参加できるが、その中には費用全額無料でハードロック・ホテル・オーランドに旅行できるというものがあり、「ホテル・カリフォルニア」にヒントを得た独特の雰囲気を楽しんだり、テーマパークのユニバーサル・スタジオにVIP待遇で入場できる。
(ロゴ:http://photos.prnewswire.com/prnh/20120405/CL82910LOGO)
ハードロック・インターナショナルのジョン・ギャロウェー最高マーケティング責任者(CMO)は「ハードロック・リワーズは熱心なファンの声に応えたものだ。当社は60カ国で急激に拡大する店舗などのネットワークを有しており、毎年延べ7900万件を超える体験を顧客に提供しているが、今回のプログラムはハードロックの熱心なファンが世界中を旅する助けになると喜んでいる」と語った。
「ハードロック・リワーズ」に参加するには世界の顧客は訪れたプログラム参加店か、またはウェブサイト(hardrockrewards.com)で登録できるが、その際、無料か有料の会員のどちらか選ぶことができる。参加した人全員が受けることのできる特典の中には、参加する世界中のハードロック・カフェ、ロック専門店、ホテル、カジノが毎月提供するもの、ホテルの専用チェックイン・カウンター、レイトチェックアウト、アメニティー・グッズやウェブサイト(hardrockrewards.com)に専用スペースを作成して簡単にアカウントの管理、リワーズのチェック、個人用にカスタマイズした世界地図上で訪れたハードロックの所在地を閲覧できることが含まれる。
24.95米ドルの年会費でVIPプログラムに参加した会員にはさらに多くの特典が付くが、その中には特別に指定された購入に対するより多くのポイントの付与、「コレクターズ・クラブ」の会員になり、ハードロックの有名なピンを4万1000点以上も集録した世界的な「ピン・カタログ」からの購入できること、参加カフェでの無制限優先シート、参加ホテルでの特別アップグレード、「カジノ・プレーヤーズ・クラブ」での限定版のVIPピンのプレゼント、特別会員権などがある。VIP会員にはまた特別の特典として世界中の指定されたハードロック店舗などを訪れた際に、それを記念するために作られた「マイルストーン・リワーズ」を受けることができる。すべてのVIP会員はマイルストーンが一定のレベルに達するとそれに応じてハードロックの記念品を受け取ることができるが、会員個人用に作られたウェブサイト上の地図を見ればマイレージの取得状況が簡単にチェックできる。
「ハードロック・リワーズ」についての詳しい情報はウェブサイト(http://www.hardrockrewards.com)を参照。
▽ハードロック・インターナショナルについて
ハードロック・インターナショナルは、142カフェ、18ホテル、8カジノを含め、世界58カ国181カ所で展開している世界で最も知られた企業の一つである。ハードロックはエリック・クラプトンのギターを始め、世界最大の音楽コレクションを保有しており、世界のハードロック店舗などで展示している。ハードロックはまた、コレクターズ・アイテムでもあるファッションや音楽関係の商品、ハードロックのライブパフォーマンス会場、受賞歴を持つウェブサイトを持っていることでも知られている。ハードロック(Hard Rock)のすべてのブランドはハードロック・インターナショナル(HRI)が所有する国際商標である。同社はロンドン、ニューヨーク、サンフランシスコ、シドニー、ドバイを含む有名都市でハードロック・カフェを所有、運営、またはフランチャイズ権を与えている。ハードロック・インターナショナルはまた世界中でホテル・カジノ資産を所有、ライセンス、および/または管理している。その中では米フロリダ州タンパ、同ハリウッドにある2件のホテル・カジノ資産が最も成功しているが、これらは両方ともハードロック・インターナショナルの親会社であるThe Seminole Tribe of Floridaが所有し、運営している。その他バリ、ビロクシー、シカゴ、カンクン、ラスベガス、サンディエゴ、シンガポールにもある。近くマラッカとサンノゼなどで新たなハードロック・カフェが開店の予定。新規にハードロック・ホテルが予定されている都市にはアルバ、リビエラマヤ、アブダビ、中国の深セン、海口が含まれる。新規のハードロック・カジノ開発プロジェクトにはハンガリー、米オハイオ州ノースフィールドが含まれる。ハードロック・インターナショナルについて詳しい情報はウェブサイト(http://www.hardrock.com)を参照。
ソース:Hard Rock International
▽問い合わせ先
Jennifer Jackson
jjackson@zimmerman.com; or
Samantha Schmidt
both of The Zimmerman Agency
+1-850-668-2222
Hard Rock International Pays Tribute to Loyal Fans Around the World with Launch of Hard Rock Rewards(TM)
PR51759
ORLANDO, Fla., Jan. 4, 2013 /PRN=KYODO JBN/ --
- Hard Rock International Opens Enrollment for New Global Loyalty Program
Hard Rock International - with locations from London to New York,
Singapore and Dubai - today announced the launch of its new global loyalty
program, Hard Rock Rewards(TM), a unified guest affinity program developed to
recognize and reward Hard Rock's dedicated fans with exclusive privileges, when
they stay and play at participating Cafes, Rock Shops, Hotels and Casinos
worldwide. With two levels of participation available, Hard Rock fans have the
choice of joining Hard Rock Rewards for free, or upgrading to the VIP level of
membership for exclusive perks and benefits fit for a rock-star. All new
members have the chance to win one of a kind experiences that rock, such as an
all-expense paid trip to Hard Rock Hotel Orlando - to enjoy the Hotel
California-inspired vibe and VIP access to Universal Studios theme park.
(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120405/CL82910LOGO)
"Hard Rock Rewards is the answer to the cry of our raving fans," said John
Galloway, chief marketing officer of Hard Rock International. "As a company
that provides more than 79 million guest experiences each year across a rapidly
growing network of venues in 60 countries, we're thrilled to implement a
program that allows us to truly support Hard Rock's loyal fans on their journey
around the world."
Global customers can join Hard Rock Rewards by registering at a
participating location or online at hardrockrewards.com - where fans choose
between a free or paid level of membership. Once enrolled, all participants
gain access to rockin' program benefits, including monthly offers from
participating Hard Rock Cafes, Rock Shops, Hotels and Casinos around the world,
dedicated check-in lines, late check-outs and complimentary welcome amenities
at participating Hotels - as well as a dedicated space on hardrockrewards.com
to easily manage account details, track rewards and view Hard Rock locations
visited on a personalized property map.
Members choosing to participate in the VIP Program enjoy additional
benefits for an annual fee of $24.95, including faster point accrual on
qualified purchases, a Collector's Club membership with access to Hard Rock's
global pin catalog containing more than 44,000 iconic items, unlimited priority
seating at participating Cafes, complimentary upgrades at participating Hotels,
a VIP welcome gift with limited edition pin and designated membership to the
Casino Players Club. VIP members also have the opportunity to receive Milestone
Rewards - an exclusive feature of the program, created to celebrate and
recognize visits made to unique Hard Rock locations around the globe. All VIP
members have the ability to earn commemorative Hard Rock collectibles in honor
of each milestone reached, which can be easily tracked online through their
personalized property map.
For more information on Hard Rock Rewards, please visit:
http://www.hardrockrewards.com.
About Hard Rock International
With a total of 181 venues in 58 countries, including 142 cafes, 18 hotels
and 8 casinos, Hard Rock International (HRI) is one of the most globally
recognized companies. Beginning with an Eric Clapton guitar, Hard Rock owns the
world's greatest collection of music memorabilia, which is displayed at its
locations around the globe. Hard Rock is also known for its collectible fashion
and music-related merchandise, Hard Rock Live performance venues and an
award-winning website. HRI owns the global trademark for all Hard Rock brands.
The company owns, operates and franchises Cafes in iconic cities including
London, New York, San Francisco, Sydney and Dubai. HRI also owns, licenses
and/or manages hotel/casino properties worldwide. Destinations include the
companies' two most successful Hotel and Casino properties in Tampa and
Hollywood, Fl., both owned and operated by HRI parent company The Seminole
Tribe of Florida, as well as other exciting locations including Bali, Biloxi,
Chicago, Cancun, Las Vegas, San Diego and Singapore. Upcoming new Hard Rock
Cafe locations include Melaka and San Jose. New Hard Rock Hotel projects
include Aruba, Riviera Maya, Abu Dhabi and Shenzhen and Haikou in China. New
Hard Rock Casino projects in development include Hungary and Northfield, OH.
For more information on Hard Rock International, visit http://www.hardrock.com.
SOURCE: Hard Rock International
CONTACT: Jennifer Jackson
jjackson@zimmerman.com; or
Samantha Schmidt
both of The Zimmerman Agency
+1-850-668-2222
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