◎Agnitio社のCLMソフトウエアがアラガン社など医療業界で活躍

Agnitio

◎Agnitio社のCLMソフトウエアがアラガン社など医療業界で活躍

AsiaNet 52839

共同JBN 0478 (2013.4.26)

【コペンハーゲン(デンマーク)2013年4月25日PRN=共同JBN】製薬業界向けのプル型マーケティング大手企業のAgnitioは、世界の世界大手ヘルスケア企業向けにクローズドループ・マーケティング(CLM)・ソフトウエア製品スイートとサービスの展開で大きな需要増大を見ている。

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Agnitioは最近、ヘルスケア企業のアラガン社(Allergan)で同社ソフトウエア製品を展開して、既存のCRM(顧客関係管理)ソリューションによる統合を計画した。Agnitioはそうすることによって、アラガン社の担当者にプル型マーケティング能力を付けたシームレスなモバイルソリューションを導入し、顧客との極めて魅力的なインタラクションと貴重なマーケティング上の見識を可能にする唯一のツールを提供した。

アラガンのEMEA地域担当デジタルマーケティング責任者のゲーリー・ダンカン氏は「Agnitioは唯一柔軟なシステムを経由するソリューションを提案してくれたので、アラガンはデジタルコンテンツを管理し、優れたマーケティング手法の推進をサポートする材料利用上のデータを収集して、当社CRMシステムと統合することができる。この拡張性のある技術によって当社は、多くの国で短期間に当初目標を達成することができる」と語った。

Agnitioのアイアル・スタイニッツ最高執行責任者(COO)は「当社ソフトウエアと製品は、顧客を個別に対応し、本当に欲しい情報とサービスの提供を望む大手多国籍製薬会社のニーズにぴったり適応する。提供する製品は柔軟であり、既存のCRM対策と統合能力は、担当者が同じフロントエンドツールを使って使い慣れたシステムとインタラクトできることを意味する」と語った。

Agnitio提供製品を展開することができる製薬会社とともに、創造的なマーケティング、広告コンサルティング会社の多くは同製品を使い慣れており、この数カ月で世界的に付与されたエージェンシー免許の数は50%増となっている。同ソフトウエアは処理速度、柔軟性、使いやすさでよく知られ、HTML5に基づきコンテンツのローカライズに優れているとともに、費用がかかり管理が難しい無関係のコンテンツにつながる数多くの個別のアプリケーションを作成する必要性も要望もなくなる。

Agnitioは米国、中南米、中国に地域ハブを持ち、大手製薬会社と協力してそのプラットフォームを経由してヘルスケア専門家との有効な関係を築くことを支援する。医師の個別のニーズと関心を理解することを通じて、大いに関連性のあり明確に対象とする情報とサービスが迅速かつ容易に提供できる。

▽Agnitioについて

Agnitioはその代表的なプル型マーケティング・ソフトウエアおよびサービスを通じて、医薬品、医療機器会社が医療専門家とのより効果的な関係を築くことを支援している。同社製品はこれまでに45カ国以上、25言語対応で実装され、アラガン(Allergan)、GSK、MSD、ノバルティス、ロシュ、バイエル、武田薬品工業など大手製薬・医療機器会社で使われている。

http://www.agnitio.com

ソース:Agnitio

Agnitio's Leading Pull Marketing Software Suite Chosen by Allergan

PR52839

COPENHAGEN, Denmark, Apr. 25, /PRN=KYODO JBN/ --

    - Roll-out of Agnitio's software and services with Allergan

    

    Agnitio, the pharmaceutical industry's pull marketing leader, is seeing a

significant increase in the roll-out of its closed loop marketing software

suite and services to major global healthcare companies.

    (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20120924/562917-a )

    (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130320/601933 )

    Agnitio has recently deployed its software suite at Allergan, with plans to

integrate it with the company's existing CRM solution. In doing so, Agnitio has

given Allergan's reps a seamless mobile solution with pull marketing

capabilities, providing a single tool to enable highly engaging interactions

with customers and invaluable marketing insights.

    "Agnitio offers a solution via a single flexible system so Allergan can

manage digital content deployment, collect data on material usage to support

the drive of marketing excellence and integrate with our CRM system. This

scalable technology has allowed Allergan to achieve our initial goals across

multiple countries in a short period of time," says Gary Duncan, Head Of

Digital Marketing EMEA at Allergan.

    "Our software suite and products are ideally suited to the needs of large,

multi-national pharmaceutical companies who want to treat their customers as

individuals, providing them with the information and services they are actually

looking for," says Eyal Steinitz, Chief Operating Officer of Agnitio. "Our

offerings are flexible and their ability to integrate with existing CRM

provisions means that reps can use the same front-end tools to interact with

the systems they are used to."

    As well as pharmaceutical companies being able to deploy the Agnitio

offering, many of their creative, marketing and advertising consultancies will

be familiar with it, following a 50% increase in the number of agency licences

granted globally in recent months. Popular for its speed, flexibility and ease

of use, the software is based on HTML5, making it excellent for localising

content while negating the need and desire to produce numerous independent

Apps, leading to unrelated content that is costly and difficult to control.

    With regional hubs in the United States, Latin America and China, Agnitio

works for major pharmaceutical firms to help generate effective relationships

with healthcare professionals via its platform. Through understanding doctors'

individual needs and interests, highly relevant and precisely targeted

information and services can be provided quickly and easily.

    About Agnitio

    Agnitio helps pharmaceutical and medical device companies generate

effective relationships with medical professionals through its leading pull

marketing software and services. Already implemented in more than 45 countries

and 25 languages, it is used by major pharmaceutical and medical device

companies including: Allergan, GSK, MSD, Novartis, Roche, Bayer and Takeda.

    http://www.agnitio.com

SOURCE: Agnitio

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