Astea Internationalがフィールドサービス・アジア2019を後援

Astea International Inc.

Astea Internationalがフィールドサービス・アジア2019を後援

AsiaNet 81554(2230)

【セントーサ(シンガポール)2019年11月11日PR Newswire=共同通信JBN】

*AsteaのFSMテクノロジーで特別な顧客・技術者体験の提供方法を学ぶ

世界をリードするフィールドサービス管理(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2637860-1&h=1887192150&u=https%3A%2F%2Fastea.com%2Fproducts-services%2Falliance%2F&a=service+management )とモビリティー・ソリューション(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2637860-1&h=365305163&u=https%3A%2F%2Fastea.com%2Fproducts-services%2Falliance%2Fmobile-workforce-management%2F&a=mobility+solutions )のプロバイダーAstea International Inc.は11日、11月12日から14日までシンガポールのセントーサで開催されるField Service Asia(フィールドサービス・アジア)(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2637860-1&h=1288184486&u=https%3A%2F%2Ffieldserviceasia.wbresearch.com%2F&a=Field+Service+Asia )を後援すると発表した。会議は、ミレニアル労働者の雇用の必要性や、上質で差別化された顧客体験の提供の必要性など、アジア太平洋における幾つかの主要ビジネス課題に焦点を当てる。今日のようなアマゾン、Uberなどデジタルネーティブ企業の時代には、顧客、フィールドサービス従業員の双方ともにフィールドサービス管理(FSM)テクノロジーの特別体験を要求する。Asteaのアジア太平洋(APAC)チームはスタンド#1にいて、包括的で利用しやすいFSMプラットフォームによって、サービス組織が社内のフィールドエンジニアに適切なツールと知識を与え、高まる顧客の期待を超えた手助けをする。

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1026183/Field_Service_Asia.jpg

Astea APACチームのベン・ハートマン氏は「サービスの差別化、顧客満足度の向上、労働コストの引き下げ、全体的効率の改善の必要性は、フィールドサービス管理ソリューションへの投資を促進している。しかし、FSMテクノロジーは、関わる人々全体が効果的に使えるようになって初めて効率性を上げることができる。それは、フィールドサービス技術者が学びやすくて使って楽しいモバイルアプリを持つに等しい。顧客にとっては、自助能力を与える便利なセルフサービス・ツールを持つことを意味する」と語った。

会議の主要スポンサーとして、Asteaは「The Humanity of Service」のセッションを主催し、Technology Evaluation Roundtablesにも参加する。ベン・ハートマン、スティーブ・スコット両氏が以下の論点で、いかに顧客・技術者体験を高めるかについて討論をリードする。

*顧客を喜ばすことはコミュニケーションを改善することである。Asteaは、サービス組織がオンライン・セルフサービスツールを使って、クライアントとのコミュニケーションを改善する手助けをする。顧客に対し、外出先で予約する自由、技術者のライブGPS追跡、サービスチケット・ステータス更新などを与えるツールである。

*優れた顧客体験はより良い労働者体験によっても促進される。ことを進める技術者をどう力づけるか。フィールドサービスの場合、これは、スマートオートメーションや使いやすいモバイルアプリによって、技術者の極度の疲労を防止することを意味する。

進行:Astea International APACチームのベン・ハートマン、スティーブ・スコット両氏

主題:「The Humanity of Service: How to Ensure FSM Technology is Used Effectively to Drive Exceptional Outcomes」

会場:シンガポールのAmara Sanctuary Resort Sentosa、2階の第2宴会場

日時:2019年11月12日(火曜)午後2時20分

Asteaのグローバルマーケティング・エグゼクティブディレクター、エミリー・ハックマン氏は「アジア太平洋の経済は急速に成長し、2018年に世界の成長のほぼ3分の2を占めた。この爆発的な産業の成長から、競争、複雑性、人口高齢化、生産性の成長鈍化などの課題が生じている。しかし、このような成長の苦しみは、オートメーションテクノロジーによるフィールドサービスなどの業界転換を可能にしている。そしてそれは、これら新興市場にAsteaが提供するまさに変革的な価値、比類ないビジネス知見とサービス業界の専門知識に支えられた革新的テクノロジーである。

貴社が顧客と従業員に望まれるサービス企業になるために、Asteaが役立つことのできる方法を学ぶには、Field Service Asiaのスタンド#1のAstea APACチームを訪問するか、Astea.comを参照。

▽Astea Internationalについて

Astea Internationalは、完全なサービスライフサイクル管理の全ての基盤である顧客管理、サービス管理、資産管理、物流・逆物流管理、モバイルワークフォース管理・最適化を含むフィールドサービスおよびモバイルワークフォース管理のグローバルリーダーである。Asteaのテクノロジーは、世界最高のサービス志向企業がより大きな収益を上げることを支援するとともに、あらゆる顧客リレーションシップ・タッチポイントにおいてシームレスで着実かつ極めてパーソナライズされた体験を生み出すプロアクティブなコミュニケーションを通じて顧客満足度とサービスレベルの適切なバランスを保つ。Asteaのソリューションはプロセス、人間、パーツ、情報を一元管理し、組織全体が極めて競争の激しいグローバルマーケットで持続可能な価値を創出することに専念できるようにする。

www.Astea.com.  Service Smart.  Enterprise Proven

(c) 2019 Astea International Inc. AsteaはAstea International Inc.の子会社であるNetwork Data, Inc.の登録商標であり、AllianceとAlliance EnterpriseはAstea International Inc.の商標である。

ソース:Astea International Inc.

▽問い合わせ先

会社関係(Company Contact)

Emily Hackman

Exec. Director of Global Marketing

+1-215-682-2500

ehackman@astea.com

投資家関係(Investor Relations)

Matt Kreps

Managing Director

Darrow Associates Investor Relations

+1-214-597-8200

mkreps@darrowir.com

Astea International Sponsors Field Service Asia 2019

PR81554

SENTOSA, Singapore, Nov. 11, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/--

-- Learn how to provide exceptional customer and technician experiences with

Astea's FSM technology

Astea International Inc., a leading global provider of field service management

(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2637860-1&h=1887192150&u=https%3A%2F%2Fastea.com%2Fproducts-services%2Falliance%2F&a=service+management )

and mobility solutions (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2637860-1&h=365305163&u=https%3A%2F%2Fastea.com%2Fproducts-services%2Falliance%2Fmobile-workforce-management%2F&a=mobility+solutions ),

announced today its sponsorship of Field Service Asia (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2637860-1&h=1288184486&u=https%3A%2F%2Ffieldserviceasia.wbresearch.com%2F&a=Field+Service+Asia ) taking place 12 November through 14 November in Sentosa, Singapore.

The conference will focus on several key business challenges in Asia Pacific,

including the need to recruit millennial workers and the need to provide superior,

differentiating customer experiences. In today's age of digitally-native companies like Amazon

and Uber, both customers and field service employees demand exceptional experiences from

field service management (FSM) technology. The Astea APAC team will be at stand #1

to demonstrate how a comprehensive, user-friendly FSM platform can help service organisations

arm their field engineers with the right tools and knowledge to exceed heightened

customer expectations.

Photo - https://mma.prnewswire.com/media/1026183/Field_Service_Asia.jpg

"The need to differentiate services, increase customer satisfaction, lower

labour costs and improve overall efficiency is driving investment in field

service management solutions," said Ben Hartman of the Astea APAC team.

"But FSM technology is only capable of driving efficiencies when all the people who

interact with it can use it effectively. For field service technicians, it means having

mobile apps that are easy to learn and enjoyable to use. For customers, it means

having convenient self-service tools that empower them to help themselves."

As a premier conference sponsor, Astea will also participate in the Technology

Evaluation Roundtables by hosting a session on "The Humanity of Service".

Ben Hartman and Steve Scott will lead the discussion on how to create better

customer and technician experiences with the following talking points:

    -- Delighting your customers means improving communications. Astea helps

       service organisations improve client communications with online self-

       service tools that empower customers with on-the-go freedom of

       appointment booking, live technician GPS tracking, service ticket

       status updates and more.

    -- Great customer experiences are driven by even better workforce

       experiences. How do you empower the technicians who help keep the

       world running? When it comes to field service, this means preventing

       technician burnout through smart automation and intuitive, user-

       friendly mobile apps.

Who:   Ben Hartman and Steve Scott of the Astea International APAC team

What:  "The Humanity of Service: How to Ensure FSM Technology is Used

            Effectively to Drive Exceptional Outcomes"

Where: Amara Sanctuary Resort Sentosa, Singapore, Ballroom 2, Level 2

When:  Tuesday, 12 November 2019 at 14:20

"The Asia Pacific economy is growing at a staggering rate, having accounted for

nearly two-thirds of global growth in 2018. This explosive industrial growth

engenders competition, complexity and challenges such as population aging and

declining productivity growth," said Emily Hackman, Executive Director of

Global Marketing at Astea. "But these growing pains also enable automation

technologies to transform industries like field service. And that truly is the

transformative value that Astea delivers to these emerging markets --

innovative technology that is supported by unparalleled business acumen and

service industry expertise."

To learn how Astea can help you become the service company your customers and

employees want you to be, visit the Astea APAC team at stand #1 at Field

Service Asia or visit Astea.com.

About Astea International

Astea International is a global leader in field service and mobile workforce

management, including all the cornerstones of full service lifecycle

management: customer management, service management, asset management, forward

and reverse logistics management and mobile workforce management and

optimization. Astea technology helps the world's best service-driven companies

generate higher profit while properly balancing customer satisfaction and

service levels through proactive communication that creates a seamless,

consistent and highly personalized experience at every customer relationship

touch point. Astea's solutions unify processes, people, parts, and information

to focus the entire organization on the creation of sustainable value in highly

competitive, global markets.

www.Astea.com.   Service Smart.  Enterprise Proven.

(c) 2019 Astea International Inc. Astea is a registered trademark of Network

Data, Inc., a subsidiary of Astea International Inc., and Alliance and Alliance

Enterprise are trademarks of Astea International Inc.

SOURCE: Astea International Inc.

Company Contact:

Emily Hackman

Exec. Director of Global Marketing

+1-215-682-2500

ehackman@astea.com;

Investor Relations:

Matt Kreps

Managing Director

Darrow Associates Investor Relations

+1-214-597-8200

mkreps@darrowir.com.

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