◎メキシコ政府観光局に2012年SABREの最優秀販促キャンペーン賞

メキシコ政府観光局

◎メキシコ政府観光局に2012年SABREの最優秀販促キャンペーン賞

AsiaNet 51357

共同JBN 1367 (2012.11.14)

【メキシコ市2012年11月14日PRN=共同JBN】メキシコ政府観光局(Mexico Tourism Board、MTB)はこのほど、世界的な「SABRE Award 2012」の旅行・観光部門で最優秀販売促進キャンペーン(Best Promotional Campaign)賞を受けた。

Holmes Reportが主催するSABRE賞は広報業界で最も重要なコンペで、40カ国から3500以上の参加があった。コミュニケーション・キャンペーンは創造性と有効性で表彰される。

メキシコ政府観光局のキャンペーンは、メディアにおけるメキシコの地位を向上させることに焦点を合わせ、同国に多くの海外旅行者を呼び込むことを目指している。同キャンペーンのプログラムは、北米、中南米、英国、欧州、アフリカ、アジア、オーストラリアなどの地域を販売促進するキャンペーンをしのぎ、選ばれた。

2011年はメキシコの観光にとって記録的な年で、同国を訪れた海外旅行者は2340万人だった。

メキシコ政府観光局は5月にも、企業関係・メディア部門でゴールドSABRE賞を受けた。

SABRE賞は毎年、最優秀コミュニケーション・キャンペーンを表彰しており、メキシコ政府観光局の作品は革新的な戦略に加え、世界的なインプレッション数によって認められた。

▽問い合わせ先

Jennifer Risi

Ogilvy Public Relations

Jennifer.Risi@ogilvy.com or +1-646-240-6297

ソース:Mexico Tourism Board

Mexico Wins the Global SABRE Award 2012

PR51357

MEXICO CITY, Nov. 14, 2012 /PRN=KYODO JBN/ --

    The Mexico Tourism Board (MTB) has been awarded the Global SABRE Award 2012

in the Travel and Tourism category for the Best Promotional Campaign.

    The SABRE awards, organized by The Holmes Report, are the most important

competition in the public relations industry, with over 3500 participants from

40 countries.  Communications campaigns are awarded for creativity and

effectiveness.

    The campaign, focused on improving Mexico's position in the media, aims to

attract more international tourists to the country.  The program was selected

above competitors promoting the regions of North America, Latin America, the

UK, Europe, Africa, Asia, and Australia.

    2011 was a record year for tourism in Mexico, with over 23.4 million

international visitors visiting the country.

    The Mexico Tourism Board received the Gold SABRE Award last May in the

Corporate Relations and Media category.

    The SABRE Awards recognize the best communication campaigns every year,

with the work of the Mexico Tourism Board being recognized for its innovative

strategy as well as the number of global impressions.

    For more information, please contact:

    Jennifer Risi

    Ogilvy Public Relations

    Jennifer.Risi@ogilvy.com or +1-646-240-6297

    SOURCE: Mexico Tourism Board

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