中国のタイルメーカーSUMMITが2017 CERSAIEで一連の新製品を発表
中国のタイルメーカーSUMMITが2017 CERSAIEで一連の新製品を発表
AsiaNet 70256 (1480)
【ボローニャ(イタリア)2017年9月25日PR Newswire=共同通信JBN】セラミックタイルと浴室調度品の国際展示会2017 CERSAIEが2017年9月25日、イタリアのボローニャで開幕し、中国の大手タイルメーカー、SUMMITは「Urban Oasis(都会のオアシス)」をテーマにした一連の新製品を携えて参加した。新製品はホール15/AのブースG7-H8に展示されている。CERSAIEは影響力のある大企業として、世界タイル業界のトレンドセッターである。展示会は、SUMMITを含む855の出展者を収容する20の展示ホールと5つの外部パビリオンに広がっている。中国のタイルメーカーがこのイベントに出展したのは今回が3回目である。
SUMMITは展示会で、環境に配慮したライフスタイルのコンセプトを紹介している。SUMMITは、タイル上に天然木の質感を首尾よく再現できるような方法で、木材塗装タイルの製造工程の改善とアップグレードを続け、本物の木材の必要性に代えている。バイヤーに本物の木製品に代わる製品を与えることで、各木材塗装タイルは森林破壊を減らす1歩となる。SUMMITは2017 CERSAIEで、天然木材の鮮やかな質感を特徴とする10種類の木材塗装タイルを展示した。さらに、SUMMITは新しい自動化インテリジェント生産ラインを建設中である。これは中国でこの種のものとしては唯一となる見込みだ。
SUMMITの展示会参加は今年で3年連続。SUMMITは2015年に新しい出展者としてシルクスカーフ、セラミック、中国の墨塗りデザインの3製品を展示し、ボローニャで同社のブランドイメージとともに中国文化を宣伝した。
SUMMITは今年、Urban Oasisをテーマにした計画を携えて展示会に再登場。同社はブースで、木材塗装タイルと自然の要素で強調した環境と生態系に優しい製品により、世界にグリーン技術の力を示した。SUMMITは展示会で示される最新動向を把握しつつ、「Go Global, While Bringing in the Best the World Can Offer(世界に進出し、世界がもたらす最高のものを提供する)」というキャッチフレーズで描かれているグローバルブランド戦略を引き続き実行する方針である。同社の使命は、中国のタイル部門の発展を促進する一方で、世界レベルのデザインを自社製品に組み込むことにより世界中の家庭に魅力的で環境に優しい住宅を提供することである。
https://photos.prnasia.com/prnh/20170924/1950036-1
BACK TO NATURE, BEYOND THE STYLE - URBAN OASIS 2017年9月25-29日
ソース:SUMMIT
Chinese Tile Manufacturer SUMMIT Rolls Out New Product Line at 2017 CERSAIE
PR70256
BOLOGNA, Italy, Sept. 25. 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
The annual CERSAIE International Exhibition of Ceramic Tile and Bathroom
Furnishings opened on September 25, 2017 in Bologna, Italy and SUMMIT, a
leading China-based tiles manufacturer, took part in the event with a series of
new products that the firm has themed as Urban Oasis. The new products can be
seen at booth G7-H8 in Hall 15/A. As an influential and large company, CERSAIE
is the trendsetter for the global tiles industry. The event is spread across 20
exhibition halls and five external pavilions housing 855 exhibitors including
SUMMIT. This is the third time the China-based tiles maker exhibited at the
event.
SUMMIT is showcasing its concept of an environmentally responsible lifestyle at
the event. SUMMIT has continued to improve and upgrade the manufacturing
processing of its wood finish tiles in a way that the firm can successfully
reproduce the texture of natural timber on the tiles, replacing the need for
genuine wood. By giving buyers an alternative to genuine wood products, each
wood-finished tile represents a step in reducing deforestation. At the 2017
CERSAIE, SUMMIT exhibited ten kinds of wood finish tiles featuring the vivid
texture of natural timber. In addition, the Chinese tiles summit is building a
new automated intelligent production line, which is likely to be the sole one
of its kind in China.
2017 marks the third consecutive year that SUMMIT has attended the exhibition.
In 2015, SUMMIT, as a new exhibitor, displayed three products -- silk scarf,
ceramic and Chinese ink painting design, promoting Chinese culture alongside
its brand image in Bologna.
This year, SUMMIT returns to the show with a plan to theme Urban Oasis. At its
booth, the company demonstrated the power of green technology to the world with
green and ecological products highlighted by wood finish titles and natural
elements. SUMMIT plans to continue implementing its global brand strategy
described by the tagline "Go Global, While Bringing in the Best the World Can
Offer", while keeping abreast of the latest trends making the rounds at the
exhibition. The firm's mission is to boost the development of the Chinese tiles
sector while providing families worldwide with appealing and
environmentally-friendly homes by incorporating world-class designs into its
products.
https://photos.prnasia.com/prnh/20170924/1950036-1
BACK TO NATURE, BEYOND THE STYLE - URBAN OASIS 25-29 SEPTEMBER 2017
SOURCE: SUMMIT
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