◎4月29日に最大のメイク・ア・ウィッシュのキャンペーンを実行

ワールド・ウィッシュ・デー

◎4月29日に最大のメイク・ア・ウィッシュのキャンペーンを実行

AsiaNet 52825

共同JBN 0471 (2013.4.24)

【フェニックス(米アリゾナ州)2013年4月24日PRN=共同JBN】この4月、メイク・ア・ウィッシュ・インターナショナルは、単一の社会参加キャンペーンとしては同財団最大のイベントをworldwish.org/shareyourwish(http://www.worldwish.org/shareyourwish)で開催する。このイニシアチブは命を失う危険がある病気にかかっている世界中の子供たちの願いを少しでも多く実現するための資金を集める目的で呼びかけられた。

キャンペーンは、願いをかなえる全世界的な祝賀行事である第4回ワールド・ウィッシュ・デー(登録商標)を祝福するもので、 メイク・ア・ウィッシュ・インターナショナルが活動している世界50カ国近くで4月29日に向けてイベントが盛り上げられる。主なイベントは(1)アルゼンチンで33件の願いをかなえるイベント(2)ベルギー、フランス、オランダ、ポルトガルの証券取引所で取引開始の合図のベルをならす(3)インド各地で100件以上の願いをかなえるイベントとメイク・ア・ウィッシュ・インターナショナルの最高経営責任者(CEO)、ジョン・ステットナー氏が参加するワールド・ウィッシュ・デーの祝賀会(4)願いがある数百人の子供たち、その家族、支援者が集う台湾・台北にあるZun Leisure Parkでのイベント-などである。

メイク・ア・ウィッシュ・インターナショナルのスポンサーであるマテル、CNNインターナショナル、Brooks Brothers、TIME(欧州、中東、アフリカ、アジア、南太平洋地域)、FORTUNE(欧州)、The Economist(アジア)、TheAtlantic.comは財団の目的に賛同し、ワールド・ウィッシュ・デーにそれぞれのできることを行って願いの力を示すことになっている。

メイク・ア・ウィッシュ・インターナショナルの最高経営責任者(CEO)、ジョン・ステットナー氏は次のように語っている。「私たちの願いが世界中の子供たちや家族、コミュニティーに与えているインパクトは本当に人生を変えるものだ。私たちが計画しているワールド・ウィッシュ・デーは、私たちのこれまで最大規模の社会参加キャンペーンで、私たちの使命を達成するために必要な人々の関心と資金を集めるのが目的である。ワールド・ウィッシュ・デーはより多くの願いを実現するために世界中の人々が結集する場となる」

参加者はメイク・ア・ウィッシュ支援者のグローバルネットワークに加わり、以下のインタラクティブ・インターフェースで小さな寄付をお願いしたい。

worldwish.org/shareyourwish(http://worldwish.org/shareyourwish

メイク・ア・ウィッシュ・インターナショナルはキャンペーンへの関心と団体の使命を達成するため、以下のソーシャルメディアのアウトリーチを拡大している。

 *Facebook(http://facebook.com/makeawishinternational

*Twitter (http://twitter.com/makeawishintl)(through celebrity support and the #shareyourwish and #worldwishday hashtags)

*YouTube(http://youtube.com/makeawishintl

*worldwish.org/shareyourwish(http://worldwish.org/shareyourwish

ワールド・ウィッシュ・デーへの支援を通じて子供たち喜びを与えることができる。以下のウェブサイトで自分の願いを分かち合い、寄付をし、ワールド・ウィッシュ・デーについての知識を広げることができる。

worldwish.org/shareyourwish(http://worldwish.org/shareyourwish

(編集者注意)

▽ワールド・ウィッシュ・デー(World Wish Day=登録商標)について

2013年4月29日、メイク・ア・ウィッシュ・インターナショナル(登録商標)は第4回ワールド・ウィッシュ・デー(登録商標)を祝う。世界中のメイク・ア・ウィッシュの関連団体や支部はこの日を祝福して、財団が活動している50カ国近くの子供たちの願いがかなえられたことを代表しながら、公開の場で最低一つの願いをかなえる。世界の願いがかなえられることを待っている。自分の願いを分かち合い、寄付を行い、運動に加わって自分の役割の言葉を広げて実行し、希望と力と喜びを、世界中で命の危険のある病気にかかっている子供たちに与えるためにウェブサイトworldwish.org/shareyourwish (http://worldwish.org/shareyourwish)を訪れよう。worldwish.org/shareyourwishでは#Shareyourwish

▽メイク・ア・ウィッシュ(Make-A-Wish=登録商標)について

メイク・ア・ウィッシュ(登録商標)は生命を脅かす病気の子どもの願いをかなえ、希望、力、喜びで人間としての経験を豊かにする。米アリゾナ州フェニックスに本部を置くメイク・ア・ウィッシュは世界最大の願いをかなえる組織であり、5大陸、50カ国近くの子どもたちに奉仕している。寛容な贈与者と世界の3万人以上のボランティアの助けによって、メイク・ア・ウィッシュは23分に1件世界のどこかで願いをかなえている。 1980年の創立以来約30万人以上の望みをかなえている。

メイク・ア・ウィッシュ・インターナショナルについてのより詳しい情報はworldwish.org(http://www.worldwish.org)を参照。

メイク・ア・ウィッシュ・アメリカについての情報はwish.org (http://www.wish.org)を参照。

ソース:World Wish Day

Make-A-Wish(R) International Celebrates World Wish Day(R) by Launching Its Largest Social Engagement Campaign Ever

PR52825

PHOENIX, April 24, /PRN=KYODO JBN/ --

    

    This April, Make-A-Wish International launched the organization's largest

single social engagement campaign ever - at worldwish.org/shareyourwish.

[http://www.worldwish.org/shareyourwish ] The initiative was launched in order

to raise vital funds to make more wishes possible for children with

life-threatening medical conditions around the globe.

    The campaign celebrates the fourth annual World Wish Day(R), the global

celebration of wish granting, culminating on 29 April with a series of

celebratory events in the nearly 50 countries around the world that the

organization operates. Events include: the granting of 33 wishes in Argentina;

ringing of the opening stock exchange bells in Belgium, France, the Netherlands

and Portugal; the granting of over 100 wishes across India and a World

Wish Day celebration with Make-A-Wish International President and CEO, Jon

Stettner; and a celebration for hundreds of wish children, families and

supporters at the Zun Leisure Park

in Taipei, Taiwan.

    Make-A-Wish International sponsors Mattel, CNN International, Brooks

Brothers, TIME (EMEA, Asia and South Pacific), FORTUNE (Europe), The Economist

(Asia) and TheAtlantic.com , are joining the cause - doing their part to

demonstrate the power of a wish this World Wish Day.

    Make-A-Wish International President and CEO, Jon Stettner, says "The impact

our wish experience has on wish children, families and communities around the

globe is truly life-changing. This World Wish Day we are launching our largest

social engagement campaign in order to raise the vital funds and awareness

necessary to achieve our global mission. World Wish Day allows people from all

over the world to come together to help make more wishes come true."

    Visitors are asked to join the global network of Make-A-Wish supporters by

sharing their wish and making a small donation via an interactive interface at

worldwish.org/shareyourwish [http://worldwish.org/shareyourwish ]. Make-A-Wish

International is expanding its social media outreach and engagement with

followers and fans via its Facebook [http://facebook.com/makeawishinternational

], Twitter [http://twitter.com/makeawishintl ] (through celebrity support and

the #shareyourwish and #worldwishday hashtags) and YouTube

[http://youtube.com/makeawishintl ] pages, in addition to the activity at

worldwish.org/shareyourwish [http://worldwish.org/shareyourwish ], to

raise awareness for the campaign and the organization's mission.

    You can Join the World[SM] by helping Make-A-Wish bring even more joy to

children through your support of World Wish Day. Visit

worldwish.org/shareyourwish  [http://worldwish.org/shareyourwish ] to share

your wish, make a donation and learn more about World Wish Day.

    Notes to Editors:

    About World Wish Day(R)

    On 29 April 2013 Make-A-Wish(R) International celebrates the fourth World

Wish Day(R). Make-A-Wish affiliates and chapters around the world will grant

and publicly dedicate at least one wish in celebration of this global day of

wish granting, representing a wish being granted to children in the nearly 50

countries the organization operates. A world of wishes awaits. Visit

worldwish.org/shareyourwish [http://worldwish.org/shareyourwish ] to

share your wish, make a donation, or spread the word to do your part in joining

this worldwide effort to bring hope, strength and joy to children with

life-threatening medical conditions around the world. #Shareyourwish at

worldwish.org/shareyourwish.

    About Make-A-Wish(R)

    Make-A-Wish(R) grants the wishes of children with life-threatening medical

conditions to enrich the human experience with hope, strength and joy. Based in

Phoenix, Arizona, Make-A-Wish is the world's largest wish-granting

organization, serving children in nearly 50 countries on five continents. With

the help of generous donors and more than 30,000 volunteers worldwide,

Make-A-Wish grants a wish somewhere in the world every 23 minutes. Since 1980,

it has granted more than 300,000 wishes to children around the world. For more

information about Make-A-Wish International, visit worldwish.org

[http://www.worldwish.org

] and for more information about Make-A-Wish America, visit wish.org

[http://www.wish.org ].

Source: World Wish Day

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