◎大胆な展望を見据え続けるZenith

Zenith

2013/5/7 15:40

◎大胆な展望を見据え続けるZenith

AsiaNet 52902

【編註】クライアントからの要請により、提供された原稿をそのまま配信します。

    共同通信JBNでは一切編集を行っておりません。

LE LOCLE, Switzerland

2013: In keeping with its tradition, Zenith continues to innovate

1865年にジョルジュ・ファーブル・ジャコが時計メーカーを設立したとき、彼は感動が、勇気と信頼性からわき起こるということをすでに確信していた。自分のブランドが究極の専門技術と高い基準を提供することを示すために、のちにジャコは社名を天の頂を示すZenithに改名した。

Multimedia News Releaseを見るには、以下のURLをクリック:

http://www.multivu.com/mnr/60648-zenith-watchmaking-daring-vistas

ブランドの伝統を構成する不可欠な要素として、価値は、ブランドが「倫理観」を構築するのを可能にする。これはブランドにとって、内外に対するあらゆる表現の基礎となるガイドラインとなる。Zenithの価値はつねに、その判断、行動、伝統において明確に示されてきた。

Zenithが主張できるブランド独自性、それは本物であること、最高品質、情熱、自由な精神だ。これらはすべて、その卓越さやスタンスを示す表現であり、高い基準と技術品質、そして感動を意味する言葉でもある。それらはまた、新しい国際マーケティングキャンペーン、オンライン活動、世界最大の時計・宝飾展示会 「Baselworld 2013」での新設ブースといった形で現れてきている。

新しいイメージによる新しいマーケティングキャンペーン

Zenithの新しいキャンペーンは、日常からの逃避への誘いだ。自由でオープンな余白を特徴とするこのキャンペーンでは、それぞれが製品の機械的または審美的な細部を提示しつつ、Zenithにおいては卓越さこそが大胆さをもたらすことを強く宣言している。時計製造技能の確かさ、進取の精神に基づく大胆さ、時計造りに対する比類のない喜びという、確立されたブランド価値に対する賛辞となっている。

時計の驚くべき複雑な動きと美的魅力のすばらしさが、自由な感覚の景色に表現されている。新聞広告キャンペーン用の新しいイメージは、夢、感動、持続性、創造性、自由、美しさ、自立などのテーマを呼び起こす。それは、ブランドの歴史と今ある新しいものの両方を伝えている。つねにZenithの精神の一部となってきた大胆さから着想を得たこれらのイメージは、克服点、探求すべき未開の地、かなえるべき夢がいまだ数多くあることを示唆している。

Zenithを象徴する品質の高さと、その新しいコンプリケーション (機械式複雑時計) の総称) は時計製造技術の限界をさらに推し進めるものである。これは、今も変わらない革新の精神に根ざしている。Zenithは、夢の実現を求める人たちの友として自らを提示している。Zenithの時計は、自分の星を追い求める人々にとって自分の分身的存在なのだ。

Maud Tiberti

International PR Manager

ZENITH

Branch of LVMH Swiss Manufactures SA

Rue des Billodes 34

CH-2400 Le Locle

Switzerland

Phone: +41(0)32-930-65-84

Fax: +41(0)32-930-63-63

maud.tiberti@zenith-watches.com

Source: Zenith

Zenith Forever Comtemplating Daring Vistas

PR52902

LE LOCLE, Switzerland, May. 3, 2013 /PRN=KYODO JBN/ --

     2013: In Keeping With Its Tradition, Zenith Continues To Innovate

    When Georges Favre-Jacot started his watchmaking company in 1865, he was

already convinced that emotion arises from a combination of daring and

authenticity. Later, to suggest that his brand offered the ultimate in

expertise and high standards, he renamed the company after the highest point in

the sky: Zenith.

    To view the Multimedia News Release, please click:

    http://www.multivu.com/mnr/60648-zenith-watchmaking-daring-vistas

    As an integral part of a brand's heritage, values enable the brand to

construct a "moral framework," a guideline that underlies all of its external

and internal discourse. Zenith's values have always clearly shown through in

its decisions, actions, and collections.

    Zenith can assert its brand identity: authentic, high-end, passionate and

free-spirited. All these are descriptions that bespeak excellence and attitude,

words that imply high standards and technical quality, but also emotion, and

that are being translated into a new international marketing campaign, a new

online presence, and a new booth at Baselworld 2013.

    A new image means a new marketing campaign

    The new Zenith campaign is an invitation to escape from routine. Featuring

free, wide-open spaces, each seeming to reveal a mechanical or aesthetic

detail, it vividly testifies that, for Zenith, excellence sparks daring. It

pays tribute to the reaffirmed brand values: the authenticity of its

watchmaking expertise; the bold daring of its enterprising spirit; and the

unique pleasure of the timepieces it makes.

    The admirable complexity of the movements and the aesthetic appeal of its

watches are revealed within scenery imbued with a sense of freedom. The images

selected for the new press advertising campaign evoke dreams, emotions,

sustainability, creativity, freedom, aestheticism and independence. They convey

both the brand's history and its current news. Inspired by the daring that has

always been part of the soul of the Manufacture, they hint that there are still

many conquests to make, horizons to be explored and dreams to be fulfilled.

    Iconic calibres and new complications further pushing the boundaries of

watchmaking expertise stem from a visionary spirit that has remained intact.

Zenith presents itself as a companion of all those wishing to make their dreams

come true. Its timepieces will be the alter egos of those who have chosen to

follow their own star.

    CONTACT: Maud Tiberti

             International PR Manager

             ZENITH

             Branch of LVMH Swiss Manufactures SA

             Rue des Billodes 34

             CH-2400 Le Locle

             Switzerland

             Phone:  +41-(0)32-930-65-84

             Fax:    +41-(0)32-930-63-63

             maud.tiberti@zenith-watches.com

    SOURCE: Zenith

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中