◎SSI社のモバイルプラットフォームQuickThoughtsの利用は14カ国に拡大

SSI (Survey Sampling International)

◎SSI社のモバイルプラットフォームQuickThoughtsの利用は14カ国に拡大

AsiaNet 55079

共同JBN 1420 (2013.11.21)

【シェルトン(米コネティカット州)2013年11月21日PRN=共同JBN】

 *SSI(Survey Sampling International)社のモバイル・データ・コレクション・プラットフォームQuickThoughtsは現在、14カ国のすべての主要モバイルプラットフォームで使用されている。

SSIのQuickThoughts(商標)は21日、新たに7カ国が利用範囲に加わり、オーストリア、ベルギー、カナダ、ノルウェー、スペイン、スウェーデン、スイスでも使用されるようになった。このアプリケーションは現在、Apple App Store、Google Play、Kindle Fire Storeからすべてのモバイルプラットフォームで入手可能である。

SSI(http://www.surveysampling.com)のクリス・ファニング社長兼最高経営責任者(CEO)は「SSIのQuickThoughtsは現在、14カ国で4種のテクノロジーにサポートされて、この業界の最もユビキタスなモバイルプラットフォームとなり、当社の世界的リーチは2014年に2倍以上になる計画である。顧客にとって直ちに得られる恩恵は3点あり、第1に通常はモバイル機器だけを使ってさまざまな議論の場に参加する応答者へのアクセス、第2に青年層、高等教育を受けている個人など接触が比較的難しいい応答者へのアクセス、第3に比較的生活が豊かで、SSIのQuickThoughtsプラットフォームが業界をリードするDynamix(商標)(http://www.surveysampling.com)サンプリングプラットフォームとシームレスに統合するため質が高くバランスの取れたSSI Blend技術へのアクセスである」と語った。

QuickThoughtsモバイルアプリ(http://www.surveysampling.com/sample/online/quickthoughts.aspx)は最新の技術がインターフェースを介して組み込まれて、単純かつ極めて直観的である。このアプリはマーケティングや調査担当プロフェッショナルが特に青年層やIT利用一般消費者、プロフェッショナルなど接触しにくい集団に対して、SSIの能力を大いに高める。新たな国への利用拡大と新しいプラットフォームによって、SSIは各種プロジェクトを達成するためさらに多くの人々と接触できるとともに、頻度の少ない研究でも、より多くの代表サンプルを作り出すことができる。

SSI Labsのケン・ロー副社長は「SSIはQuickThoughtsによって、モバイル調査に応じた多くの国の人々をSSI Blend技術に取り込むことができるとともに、より多様なデータ提供プラットフォームで調査関係者による調査プログラムが可能になる。SSIは長年にわたりオンラインとモバイル機器の両スクリーン向けに、非常に多い数を扱う各種調査を考案し、プログラム化してきた。このようなニーズに向き合ってきた当社顧客の多くは、SSIがモバイルテクノロジーと運用で強力な中核能力(業務)を開発したことを知って喜んでいる」と語った。

SSIは調査研究用サンプリング、データ・コレクション、データ分析ソリューションの一流のグローバルプロバイダーで、インターネット、電話、モバイル/無線、混合アクセス経由で78カ国に回答者を抱えている。さらに、18カ国、26オフィスのSSIスタッフが、コンピューター・アシステッド・テレフォン・インタビューイング(CATI)、質問状作成のコンサルティング、プログラミング、ホスティング、オンライン・カスタム・リポーティング、データ処理を提供している。SSIの従業員3100人は世界の3000社を超える顧客にサービスを提供している。

ソース:SSI (Survey Sampling International)

▽問い合わせ先

Jason Kannon, Kannon Public Relations,

+1.203.981.4230 (USA),

jkannon@kannonpr.com

SSI QuickThoughts Mobile Platform Expands Global Reach

PR55079

SHELTON, Conn., Nov. 21, 2013 /PRN=KYODO JBN/ --

    QuickThoughts now in 14 countries and on all major mobile platforms

   The SSI QuickThoughts(TM) mobile data collection platform has expanded its

reach to an additional seven countries today: Austria, Belgium, Canada, Norway,

Spain, Sweden and Switzerland. The application is now available for all mobile

platforms from the Apple App Store, Google Play and Kindle Fire Store.

   "SSI's QuickThoughts is now the most ubiquitous mobile platform in our

industry with 14 countries and four technologies supported, with plans to more

than double our global reach in 2014," said Chris Fanning, president and CEO of

SSI (http://www.surveysampling.com). "The immediate benefits to our customers

are 1) access to respondents who typically join panels from only mobile

devices, 2) access to harder to reach respondents such as young, higher

educated individuals, and 3) access to an even richer, high quality balanced

SSI Blend because SSI's QuickThoughts platform seamlessly integrates with SSI's

industry leading Dynamix(TM) (http://www.surveysampling.com) sampling platform."

   The QuickThoughts mobile app

(http://www.surveysampling.com/sample/online/quickthoughts.aspx ) incorporates

the latest technology into an interface that is simple and highly intuitive.

The app increases SSI's capacity in the populations that are difficult for

marketing and research professionals to reach -  especially young people and IT

consumers and professionals. The expansion to additional counties and new

platforms allows SSI to reach even more people to finish projects faster while

delivering a more representative sample, even for low-incidence studies.

   "QuickThoughts allows SSI to include mobile survey-takers from many

countries into our SSI Blend while enabling researchers to program surveys on a

wide variety of delivery platforms," said Ken Roe, vice president, SSI Labs.

"SSI has been designing and programming surveys for both online and mobile

screens in very large numbers for many years, and many of our customers

challenged with this necessity are pleased to discover that SSI has developed a

strong core compentency in mobile technology and operations."

   SSI is the premier global provider of sampling, data collection and data

analytic solutions for survey research, reaching respondents in 78 countries

via Internet, telephone, mobile/wireless and mixed-access offerings.

Additionally, SSI staff operates from 26 offices in 18 countries, offering

CATI, questionnaire design consultation, programming and hosting, online custom

reporting and data processing. SSI's 3,100 employees serve more than 3,000

clients worldwide. For additional information, please visit

www.surveysampling.com.

   SOURCE: SSI (Survey Sampling International)

   CONTACT:  Jason Kannon, Kannon Public Relations, +1.203.981.4230 (USA),

jkannon@kannonpr.com

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