◎PUMA、インタラクティブサッカーイベントでevoPOWER を発表

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AsiaNet 55557

【編註】クライアントからの要請により、提供された原稿をそのまま配信します。

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PUMA、インタラクティブサッカーイベントでevoPOWER を発表

バルセロナ(スペイン)、2014年1月20日/PRニュースワイヤー/ --

CescFabregas、Mario Balotelli、Marco Reusの3氏、バルセロナで革新的スパイクテクノロジーを通して達成されたパワーと正確性を披露

先週金曜、バルセロナで行われたライブイベントで、革新的な新evoPOWERサッカースパイクの発表と共に、PUMAが2014年ネイチャー・オブ・ブリ―ヴィング(Nature of Believing)キャンペーンを開始しました。PUMA PowerプレーヤーのCescFabregas氏、Marco Reus氏、Mario Balotelli氏は、自らのサッカースキルをevoPOWERウォールで実験しました。カスタマイズ建設されたこのサッカーシミュレータは、ホークアイ(審判補助システム)テクノロジーを利用し、プレーヤーのパワーと正確性を計測します。evoPOWERは、裸足での動作の自由性にヒントを得ました。Fabregas氏、Reus氏、Balotelli氏は自身のスキルとスパイクのパフォーマンスを披露し、4つのインタラクティブなチャレンジを通して本スパイクのテクノロジーが向上していました。

マルチメディア・ニュースリリースをご覧頂くには、以下をクリックしてください:

http://www.multivu.com/mnr/64184-puma-launches-evopower-football-event

世界中から、メディアや競技勝者の観衆がバルセロナのPUMAに参加し、evoPOWERのスパイクを実験し、ライブやインタラクティブイベントを観覧しました。今回の発表では、サッカー競技において伝説的存在で、PUMAプレーヤーでもあるThierry Henry氏が共同司会を行い、参加したプレーヤーらを本チャレンジに案内し、デザインインスピレーションと製品利益に関して貴重なインサイトを提供しました。

evoPOWERは、プレーヤー自身のキック力を向上するよう設計された新しいパフォーマンススパイクであり、ボールに当たっているとき、プレーヤーのパワーと正確性を最適化します。裸足で蹴ることの自由性から生まれる力にヒントを得ているevoPOWERは、サッカー部門で今日最新のPUMAフットウェアテクノロジーを特徴としています。Cesc Fabregas氏、Marco Reus氏、Mario Balotelli氏、Yaya Toure氏、Nemanja Vidic氏、Dante氏、その他多くの選手がピッチ上で本製品を身に着けます。

CescFabregas氏は言います:「今回の体験は非常に面白く、大変素晴らしい製品発表の場となりました。ライブデモンストレーションを通してPUMAの新しいevoPOWERスパイクを公開し、本製品のテクノロジーと選手にもたらす利益を披露するというのは、素晴らしいアイデアでした。チャレンジは非常に競争的であり、各シュートから自らのパワーや正確性を見ることができ、他の選手を負かそうとする刺激にもなりました。」

Marco Reus氏は:「数ヶ月前、evoPOWERスパイクの前バージョンを目にしたとき、そのデザインの裏にある考えに大変感心しました。あれはスパイクを発表する際のフィッティングステージでしたが、そこには熱狂的な雰囲気が漂っており、その場にいた全員が明らかにevoPOWERウォールとそのスパイクのテクノロジーに感動していました。今回のチャレンジは、私たち全員をテストに対し集中させてくれました。最後のウォールを壊すというチャレンジに対し、競技勝者らが私たちと共に参加してくれたのは、よい試みであったと思います。サッカーファンに会うのはいつでも嬉しいことですし、このイベントのような体験に関わることができ光栄です。」

Mario Balotelli氏はコメントします:「本発表は、他の選手らと一緒で大変楽しかったです。先月PUMAファミリーに参加したばかりながら本イベントに参加することができ、新evoPOWERスパイクを発表するためにCescとMarcoに加わることができ光栄です。私たちがピッチ上やトレーニング中にカモフラージュの試験バージョンを履いている際の過去数週間、この新スパイクに対し非常に多くの前宣伝がありました。私たちはとうとう本物のスパイクを公開し、世界中にevoPOWERスパイクが持つインパクトを示しました。」

CescFabregas氏、Marco Reus氏、Mario Balotelli氏、Thierry Henry氏はエキサイティングなショートフィルムに出演し、実施されたフィールドテストを披露し、evoPOWERの信じがたいパワーと正確性を探究しています。本件そしてその他evoPOWERのあらゆる利点は、こちらよりダウンロード可能となっていますhttp://news.puma.com/

evoPOWERスパイクと、evoPOWER付随品、アパレル全種は2014年2月1日、店頭にて販売開始されます。

編集者への特記事項:

著作権フリー画像、B-Roll、パッケージビデオコンテンツ、更なる製品情報に関しては、PUMAプレスセンターをご覧くださいhttp://news.puma.com/

メディア連絡先:

PUMA、国際PR、Tim Stedman、+49-151-1474-3148, tim.stedman@puma.com

情報源: PUMA SE

PUMA Launches evoPOWER at Interactive Football Event

PR55557

BARCELONA, Jan. 20, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --

   Cesc Fabregas, Mario Balotelli and Marco Reus Demonstrate Power and Accuracy

Achieved Through Revolutionary Boot Technology in Barcelona

   PUMA kicked off its 2014 Nature of Believing campaign, with the launch of

the revolutionary new evoPOWER football boot at a live event in Barcelona last

Friday. PUMA Power players Cesc Fabregas, Marco Reus and Mario Balotelli put

their football skills to the test on the evoPOWER wall, the custom built

football simulator that utilises Hawk Eye technology to measure players' power

and accuracy.  evoPOWER was inspired by the freedom of movement of a bare foot

-Fabregas, Reus and Balotelli showcased their skills and the boots performance

enhancing technology through four interactive challenges.

   To view the Multimedia News Release, please click:

   http://www.multivu.com/mnr/64184-puma-launches-evopower-football-event

   An audience of media and competition winners from around the world joined

PUMA in Barcelona to test the new evoPOWER boot and see the live and

interactive event. The launch was co-hosted by football legend and PUMA player

Thierry Henry, who guided the players' through the challenges and offered

valuable insight into the design inspiration and product benefits.

   evoPOWER is a new performance boot designed to enhance a player's natural

kicking ability, and optimise a player's power and accuracy when striking the

ball. Inspired by the power generated from the freedom of barefoot kicking,

evoPOWER features the most advanced PUMA footwear technologies to date in its

football category, and will be worn on pitch by Cesc Fabregas, Marco Reus,

Mario Balotelli, Yaya Toure, Nemanja Vidic, Dante and many others.

    Cesc Fabregas said, "I really enjoyed the experience; it was a great

product launch. To unveil the new PUMA evoPOWER boot though a live

demonstration and showcase the technology and benefits that the boot brings to

a player was an excellent idea. The challenges were very competitive, seeing

our power and accuracy score from each shot really was an incentive to try and

beat those other guys."

   Marco Reus added, "I first saw an early version of evoPOWER boot some months

ago and have been really impressed with the thinking behind its design.  It was

a fitting stage to launch the boot, there was an electric atmosphere and

everyone in the room was clearly impressed by the evoPOWER wall and the

technology of the boot. The challenges were designed to really put us all to

the test and having some of the competition winners join us for the final

breaking down the wall challenge was a nice touch. I always like to meet

football fans and an experience like this event was a great thing to be a part

of."

   Mario Balotelli commented, "The launch was great fun with all the guys

together. Having only joined the PUMA family last month, it was a privilege to

be able to take part in the event and join Cesc and Marco in launching the new

evoPOWER boot. There's been a lot of hype about this new boot over the last

couple of weeks as we've been wearing a camouflage test version on pitch and in

training.  We finally revealed the proper boot and showed the world the impact

the evoPOWER boot can have."

   Cesc Fabregas, Marco Reus, Mario Balotelli and Thierry Henry feature in an

exciting short film showcasing field tests conducted exploring the unbelievable

power and accuracy of evoPOWER.  This and all other evoPOWER assets can be

downloaded at http://news.puma.com/

   The evoPOWER boot and the full range of evoPOWER accessories and apparel

launch in-store on 1 February, 2014.  

   Notes to editors:

   For rights free images, B-Roll, packaged video content and further product

information please visit the PUMA Press Centre at http://news.puma.com/

   Media Contact:

   Tim Stedman, International PR, PUMA, +49-151-1474-3148, tim.stedman@puma.com

   SOURCE: PUMA SE

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