ウブロがジャスティン・ローズ選手をブランド大使に任命

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ウブロがジャスティン・ローズ選手をブランド大使に任命

AsiaNet 59403 (0148)

【サンディエゴ(米カリフォルニア州)2015年2月4日PRN=共同JBN】

*ウブロがジャスティン・ローズ選手を新ブランド大使に任命

スイス高級腕時計ブランドのウブロ(Hublot)は、同社ブランド大使にゴルフの大スター、ジャスティン・ローズ選手を新たに加えると発表した。ローズ選手は2013年全米オープンを含め17の世界タイトルを獲得しているが、今回プロ・ゴルファーとしては初めて同ブランドと提携し、コビー・ブライアント、ドウェイン・ウェード、ペレ、ウサイン・ボルトなど世界的に有名なスポーツ選手と並んでブランド大使に加わることになった。

Photo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150204/173401

新ブランド大使の任命を祝って、Hublot of Americaのマネージング・ディレクター、ジャン=フランソワ・スバーロ氏は2月4日、PGAツアーのファーマーズ・インシュランス・オープンが5日から8日まで開催されるカリフォルニア州サンディエゴのトーリーパインズゴルフコースに顧客およびマスコミ関係者を招いてチャリティー・イベントを催した。任命の発表に続いてジャスティン・ローズ選手とサンディエゴ・パドレスのスター選手でウブロの友の一人であるマット・ケンプ選手との間で楽しいゴルフが行われた。ケンプ選手が同チーム加入後にメディアの前に顔を出すのはこの日が初めて。ローズ、ケンプ両選手はコース上で行われた「パット・オフ」ゲームに同じ組から出場した。ローズ選手はサンディエゴ・パドレスの最新参選手であるケンプ選手にゴルフのアドバイスを提供したが、これはゲームに勝利して「ケイト・アンド・ジャスティン・ローズ財団」の知名度を上げるとともに賞金を稼ぐためのもの。同慈善団体はお腹をすかした子どもたちや向学心があっても満足な食事を口にしたり学校に通えたりできない子どもたちに対して栄養、教育、経験などのプログラムを提供することに力を注いでいる専念している。ウブロは今シーズン、同社のソーシャルメディア・プラットフォームを使った「#HublotGolf4Justin」キャンペーンを通してローズ選手を応援する。

ウブロ最高経営責任者(CEO)のリカルド・グアダループ氏は「世界的に有名なプロ・ゴルファーを当社が誇るブランド大使に加えることは名誉である。ブランド大使はそれぞれが当社および当社顧客に対してインスピレーションを与える存在になっている。ローズ選手は不断の努力と自分自身の素晴らしいキャリアに対するコミットメントによって驚異的な結果を残すなどウブロにふさわしい人材であり、当社としてもこの素晴らしい提携関係に期待している」と延べた。

ジャスティン・ローズ氏は「ウブロの大使に新しく加わることに感激している。このブランドには長年、親近感を抱いてきた。私が愛してやまないゴルフというスポーツにウブロを迎え入れることは本当に名誉なことだと考えている。ウブロの時計職人と同じに、私も不断の努力を重ねてスイングの動きを正確にしようとしており、理想のゴルフを追求していく世界のコースの先々で、ウブロを代表できることを楽しみにしている」と述べた。

ローズ選手は1998年の全英オープンでゴルファーとしてのキャリアを確固としたものにし、過去17年間に素晴らしい成績を残してきたが、その中には2013年世界ランキング3位も含まれる。PGAツアーでの6勝、欧州ツアーでの7勝を誇るローズ選手の新しいブランド大使としての加入は、世界で最も人気のあるスポーツのひとつであるゴルフをはじめとしたプロスポーツとウブロとの関係をさらに強化することに役立つことになる。ローズ選手はゴルフの成績とは別に、慈善家そして世界的な指導者としても有名で、ウブロにとっては最適な大使だ。

イベント映像のリンク:

https://www.hightail.com/download/UlRUa3ZJWlR6NE1UWThUQw

▽ウブロについて

ユニークな高級スイス時計の会社、ウブロを知る人は「ウブロとは何か? それは進歩に向かって他社とは異なる道を進む会社だ」という。この会社では未来を作るすべての時が息をのむスピードで進む。ウブロ会長ジャン=クロード・ビバー氏が最高経営責任者(CEO)リカルド・グアダループ氏と共に見る夢は二人が力を合わせてウブロ・ブランドを「ビッグバン」「キングパワー」「クラシックフュージョン」が常に進化する伝統のシンボルであるような真の成功物語に変えることだ。機械式時計や革命的な材料から国際サッカー連盟(FIFA)ワールドカップ(TM)とフェラーリなどのような世界的なコラボレーションまで、ウブロは同社自身を伝統を未来へと結びつける「融合の芸術(Art of Fusion)」哲学を通して特徴づけている。ビジネスのレベルでは同社が認可した小売店のネットワークは急速な成長を遂げ、現在では750カ所に達し、専門ブティックもジュネーブ、カンヌ、サントロペ、パリ、ロンドン、ベルリン、モスクワ、ニューヨーク、マイアミ、ビバリーヒルズ、ラスベガス、アトランタ、シンガポール、上海、北京、香港、ドバイ、アブダビ、クアラルンプール、東京・銀座など世界各地で70店を超える。

詳しい情報はウェブサイト(www.hublot.com)を参照。

ソース:Hublot

▽問い合わせ先

Hampton Carney,

Paul Wilmot Communications,

hcarney@paulwilmot.com;

Julia Cushman,

Paul Wilmot Communications,

jcushman@paulwilmot.com

(212) 206-7447

Hublot Hits A Hole In One!

PR59403

SAN DIEGO, Feb. 4, 2015 /PRN=KYODO JBN/--

-  Justin Rose Named Hublot Brand Ambassador

Hublot, the Swiss luxury watch brand, is proud to announce golf superstar

Justin Rose as its newest Brand Ambassador. Rose, who currently holds seventeen

titles worldwide, including the 2013 U.S. Open, joins the ranks of

internationally renowned Brand Ambassadors, Kobe Bryant, Dwyane Wade, Pele,

Usain Bolt and more, as the first professional golfer to partner with the brand.

Photo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20150204/173401

To commemorate the brand's newest ambassador, Hublot of America, Managing

Director Jean-Francois Sberro hosted a charity event today with clients and

press at the Torrey Pines Golf Course in San Diego, CA, host course for the PGA

Tour's Farmers Insurance Open that will take place February 5-8. The

announcement was followed by a playful game of golf between Justin Rose and

Matt Kemp, San Diego Padres' star and friend of Hublot in his first outside

media appearance since joining the team. Rose and Kemp teamed up for a putt-off

on the course, while Rose gave golf pointers to the San Diego Padres newest

player to raise awareness and proceeds for the Kate and Justin Rose Foundation.

The charitable organization is dedicated to feeding hungry tummies and curious

minds of underserved youth with programs dedicated to nutrition, education and

experiences. Hublot will cheer on Justin this season through its social media

platforms in a #HublotGolf4Justin campaign.

Ricardo Guadalupe, CEO of Hublot, shared: "It is an honor to add a world-famous

professional golfer to our esteemed roster of brand ambassadors, all of whom

are inspirations to both Hublot and our clients. Justin's astounding

achievements through his perseverance and commitment to his celebrated career

have made him a great fit for Hublot, and we look forward to this exciting

partnership."

Justin Rose stated: "I am thrilled to be joining Hublot as their newest

ambassador, a brand I have long had an affinity for. To welcome Hublot into the

game I love so much is truly an honour. Much like the mechanics of Hublot's

watches, I work tirelessly to ingrain precise movements in my swing, I look

forward to representing Hublot as I continue my pursuit of excellence on the

global stage."

Rose established his golf career in 1998 at the British Open, and over the past

seventeen years has reached astonishing achievements, including being named the

third-ranked worldwide player in 2013. As a 6-Time PGA Tour Champion, while

holding seven victories on the European Tour, Rose and his new role as Brand

Ambassador serve to further strengthen Hublot's connection to professional

athletics, specifically golf, as one of the world's most popular sports. Aside

from Rose's golf achievements, he is celebrated as a philanthropist and a

global statesman, making him the perfect ambassador for Hublot.

LINK TO EVENT IMAGES: https://www.hightail.com/download/UlRUa3ZJWlR6NE1UWThUQw

About Hublot

"Hublot? A different way to progress" say those who know this unique Swiss

luxury watch company, where each and every moment moves forward to create the

future at breathtaking speed. A dream, initiated and developed by Hublot's

Chairman Jean-Claude Biver with CEO, Ricardo Guadalupe, these two men are

responsible for turning the Hublot brand into a genuine success story in which

the Big Bang, King Power and Classic Fusion represent the symbols of a

constantly evolving tradition. From watch complications and revolutionary

materials to world class collaborations such as FIFA World Cup(TM) and Ferrari,

Hublot characterizes itself through the "Art of Fusion" philosophy, bringing

tradition into the future. On a commercial level, the network of approved

retailers has grown rapidly and currently stands at 750 points of sale and more

than 70 exclusive boutiques around the world (Geneva, Cannes, Saint-Tropez,

Paris, London, Berlin, Moscow, New York, Miami, Beverly Hills, Las Vegas,

Atlanta, Singapore, Shanghai, Beijing, Hong Kong, Dubai, Abu Dhabi, Kuala

Lumpur, Ginza...). For more information, visit www.hublot.com

SOURCE: Hublot

CONTACT: Hampton Carney, Paul Wilmot Communications, hcarney@paulwilmot.com;

Julia Cushman, Paul Wilmot Communications, jcushman@paulwilmot.com, (212)

206-7447

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