Suningがベラージオ上海の豪華祝典で中国でのハイエンド消費の促進を誓う

Suning Holdings Group

Suningがベラージオ上海の豪華祝典で中国でのハイエンド消費の促進を誓う

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【上海2018年6月13日PR Newswire=共同通信JBN】この週末、中国の有名女優ジャン・シューイン、ハリウッドの高名な作曲家ワン・ゾンシャン、一流写真家のスン・ジュン、現代文化学者のユー・チューユの各氏が他の著名人とともにベラージオ上海(Bellagio Shanghai)の豪華祝典に参加した。この祝典は、Diaoyutai State GuesthouseとMGM Resorts Internationalの合弁事業であるDiaoyutai MGM Hospitality、そして中国商業の巨人であるSuning Holding Group関連会社のSuning Real Estateが開業したこの象徴的5つ星ホテルの「Bellagio Only」(ベラージオだけ)をテーマにしたプレミアを記念するものである。

マルチメディアリリースは次を参照:https://www.prnasia.com/mnr/suning_20180613.shtml

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このホテルは、中国にハイエンドな国際ブランドと体験をもらたす上で主導的な役割を果たすというSuningの野心を表している。中国の非国営企業で有数の規模をもつSuningは8つの産業で得た専門知識からの強さとリソースを活用し、ベラージオ上海のゲストにさらなるユニークな体験を提供する。ベラージオ上海は伝説的なラスベガスの初展開に続き、世界で2番目のベラージオホテルである。

この構想は多くの著名人が参加した一夜の祝典スペシャルイベントでも明らかだった。一連のアクティビティーは「すべてが忘れられない」というベラージオブランドの約束に忠実に、エンターテインメント、文化、ビジネスの各界から馴染みのある面々を引き付けた。ゲストの顔ぶれは高名なベラージオブランドにとっての文化と芸術の重要性を強調したもので、それは1つのストーリーとして、当日の参加者でもある有名な映画監督のルー・チューアン氏によってプレミアで明らかになった。

ホテル・アトリウムの高さ17メートルで270度のLEDスクリーンに投射された女優のタン・ジンメイと国際的スーパーモデルのマリウスが主演のルー・チューアン監督の映画は、好ましい記憶を呼び起こす紳士の物語を伝える芸術的な視覚ファンタジーを描きだし、それぞれがエレガント、ロマンチック、ビューティフル、アーティスチックというベラージオブランドの価値を体現した。招待者に限られた観衆にとっての数多くの驚きの1つは、目を見張るようなライブパフォーマンスで知られるMGMが世界的に有名なブルーマン・ショー(Blue Man Show)などの特別パフォーマンスでラスベガスの香りを上海にもたらしたことだった。

高さ7メートルの天井が特徴のグランドボールルームでは、受賞歴のあるイタリアンレストランLAGOの創立者でこの新しいベラージオ上海にも出店したジュリアン・セラノ氏を含む数人のミシュランの星を受賞したシェフが風景、音、芳香、感触と味の感覚すべてを刺激する調理を行ってその才能を実証した。その他にも上海「くろぎ」の高名な黒木シェフやDiaoyutai料理の伝説的なLong Xu Noodle Showが優れた料理の技法を実演した。

豊富なスマートリテール体験が可能な現地市場を背景に、Suningは中国での製品と体験両方のハイエンド消費を開発するという大きな野心を持っている。特にホテル業においてはベラージオ上海と併せ、Suning Real Estateはソフィテル(Sofitel)、JWマリオット(JW Marriott)、ハイアットリージェンシーを含む高名ブランドとの提携をすでに確立している。同グループはさらに100のハイエンドホテルをオープンし、将来的には中国の代表的なホスピタリティーの運営者になることを目指している。

Suningはフォーチュン・グローバル500社のオムニチャンネル・スマートリテール企業のSuning.comも保有しており、より広範に、ハイエンド消費のトレンドに向けて同社のポートフォリオと提携の発展に注力している。今年4月、Suningはミラノデザインウィーク(Milan Design Week)に初登場してテクノロジー、デザイン、ライフスタイルについての知見を共有し、同時に中国の消費者に一層高級な製品と生活体験を提供するために欧州ブランドとの取引を探った。

ベラージオ上海の詳細と画像は次を参照:http://www.bellagioshanghai.com

▽Suningについて

1990年に創設されたSuningは中国の主要な商業企業の1つで、それぞれ中国と日本に上場企業がある。Suning Holdingは2017年、中国の民間企業トップ500社の2位にランクされ、年間売上高は657億米ドル(4129億5000万元)。「すべての人のために一流の質の生活を創造することにより、業界全体のエコシステムを主導する」との使命を持って、SuningはSuning.com、Logistics、Financial Services、Technology、Real Estate、Media &Entertainment、Sports、Investmentの8つの垂直事業を通じてコアビジネスを強化、拡大している。このうちSuning.comは、2017年フォーチュン・グローバル500社リストに入った。

さらに詳しい情報はwww.suningholdings.com を参照。

ソース:Suning Holdings Group

Suning Showcases Commitment to Driving High-end Consumption in China with Grand Celebration of Bellagio Shanghai

PR73980

SHANGHAI, June 13, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

This weekend famous Chinese actress Jiang Shuying, Hollywood renowned composer

Wang Zongxian, leading photographer Sun Jun and contemporary cultural scholar

Yu Qiuyu were among the celebrities at a grand celebration of Bellagio Shanghai

to mark the premiere of  the theme 'Bellagio Only' of the iconic five-star

hotel launched by Suning Real Estate – a subsidiary of China's commercial giant

Suning Holdings Group – and Diaoyutai MGM Hospitality, the joint venture

between Diaoyutai State Guesthouse and MGM Resorts International.

For multimedia release, please click here:

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The hotel represents Suning's ambition to play a leading role in bringing

high-end international brands and experiences to China. The company, one of the

largest non-state owned enterprises in China, has leveraged the strengths and

resources from its expertise in eight industries to provide guests at the

Bellagio Shanghai – the second Bellagio hotel in the world to follow the

legendary Las Vegas original – with a more unique experience.

This vision was evident at the star-studded night celebrating the special event

where an array of activity, true to the Bellagio brand's promise of 'nothing

short of forgettable', attracted familiar faces from the world of

entertainment, culture and business. The guest list emphasised the importance

of culture and art to the prestigious Bellagio brand – a story brought to life

in a premiere by famous film director Lu Chuan, who was also in attendance.

Projected onto a 17-meter tall, 270-degree LED screen in the hotel's Atrium and

starring actress Tang Jingmei and international supermodel Mariusz, Lu Chuan's

film created the artistic visual fantasy to tell the story of a gentleman

recalling fond memories, each representing the Bellagio brand's values of

elegant, romantic, beautiful and artistic. It was one of many surprises for the

invitation-only audience. MGM, known for its spectacular live performances,

also brought a flavour of Las Vegas to Shanghai with a series of special

performances including the world-renowned Blue Man Show.

In the Grand Ballroom, which features a seven-metre high ceiling, several

Michelin starred chefs including Julian Serrano, founder of the award-winning

Italian restaurant LAGO which he has brought to the new Bellagio Shanghai,

demonstrated their flair with concoctions to stimulate all the senses of sight,

sound, aroma, touch and taste. Others masterful cookery demonstrations came

from the famed Chef Kurogi of KUROGI Shanghai and legendry Long Xu Noodle Show

of Diaoyutai Cuisine.

With abundant Smart Retail experience in local market, Suning has big ambitions

for developing high-end consumption of both products and experience in China.

In the hotel scene specifically, along with Bellagio Shanghai, Suning Real

Estate has already established partnership with prestigious brands including

Sofitel, JW Marriott, Hyatt Regency and etc. The group aims to open 100 more

high-end hotels and become the country's flagship hospitality operator in the

future.

More broadly, Suning – which also owns the Fortune Global 500 Omni-channel

Smart Retail firm Suning.com – has been focusing on developing its portfolio

and partnerships for the trend towards high-end consumption. In April, the firm

also made its debut at Milan Design Week to share insights in technology,

design and lifestyle, and to explore deals with European brands with the view

to bring more quality products and life experience to domestic consumers.

For more details and images of Bellagio Shanghai visit:

http://www.bellagioshanghai.com

About Suning

Founded in 1990, Suning is one of the leading commercial enterprises in China

with two public companies in China and Japan respectively. In 2017, Suning

Holding ranked second among the top 500 private-owned enterprises in China with

annual sales of 65.7 billion USD (412.95 billion RMB). With the mission of

"Leading the Ecosystem across Industries by Creating Elite Quality of Life for

All", Suning has strengthened and expanded its core business through eight

vertical industries: Suning.com, Logistics, Financial Services, Technology,

Real Estate, Media &Entertainment, Sports, and Investment, among which

Suning.com was listed on the 2017 list of Fortune Global 500.

For more information see www.suningholdings.com

SOURCE: Suning Holdings Group

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