Suningが第3回Salone del Mobile. Milano Shanghaiと提携、より良い生活のための優れたデザインを推進へ

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Suningが第3回Salone del Mobile. Milano Shanghaiと提携、より良い生活のための優れたデザインを推進へ

AsiaNet 74292 (1195)

【上海2018年7月6日PR Newswire=共同通信JBN】中国最大の商業企業の1つであるSuning Holdings Groupは、2018年11月22-24日にShanghai Exhibition Centre(SEC)で開催される第3回Salone del Mobile. Milano Shanghai(上海サローネ・デル・モービレ・ミラノ)の主要戦略パートナーになると発表した。

Suningは、オムニチャネルやフルカテゴリーの大手スマートリテーラーとしてだけでなく、スマートホームソリューションのプロバイダーとして、家具デザイナーやメーカーに対し多様なサポートと洞察を提供し、共同して中国市場を調査探求し、地元消費者の家庭生活ニーズに対応したインテリジェントでパーソナライズされたソリューションを創造する。

Milan International Furniture Fair(ミラノ国際家具フェア)のクラウディオ・ルティ会長は「過去数年、Salone del Mobile. Milanoはイタリアの製造業の優秀性を中国市場にもたらすことを目指してきた。2つの国の文化をより密接に結合することにより、われわれはより強いデザイン・インスピレーションを確保し、高品質のデザインを向上させ、イタリア製造の魅力をさらに強めることができる」と述べた。さらに「中国市場は、高品質の製品の生産を望みかつ追求するように急速に発展している。このため、Milan International Furniture Fairは中国との貿易関係の構築と強化を求めているすべての企業にその機会を提供する」と付け加えた。

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180706/2180375-1-a

展示会はDesignとxLuxの2つのセクションに分かれている。Design分野は、洗練された外観を備えた実用的なリビング製品に焦点を当て、xLux分野は現代的な機能とエレガントでクラシックなデザインの融合を展示する。この展示会に加え、35歳未満の新人デザイナーのためのサテライトイベントである業界共有の「Master Classes」と「Salon Satellite Shanghai」が行われる予定。

今年のミラノデザインウィークで、「ZaoJi」(経験の頂点への到達)のコンセプトとイタリアの伝説的なサッカークラブ、FCインテルナツィオナーレ・ミラノ(インテル)とのコラボレーションで称賛を受けたSuningは、国際的なデザインコミュニティーとの関係を構築することを目指し、協力を働き掛ける。

Suning Internationalのスティーブン・チャン社長は「Sunningは世界の消費者に、より洗練され、パーソナライズされた製品とサービスを提供する新しい方法を見つけ出すことに専心している。Salone del Mobile.Milanoのような大きなデザインイベントとのパートナーシップに参加することは、イタリアや中国のような高品質な海外市場間の橋渡しを強化し、より効果的な国際業界対話を促進し、消費者により良いソリューション、高品質な製品および生活体験をもたらすのに役立つだろう」と述べた。

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北京のイタリア大使館で開かれたSalone del Mobile.Milano Shanghaiの記者会見で、エットーレ・セキ駐中国イタリア大使は「この国が経験しつつある変化に沿って、中国市場は消費財の品質を一段と重視している。最新のデータによると、イタリアのデザインと家具は極めて高い品質とイノベーションに重点を置いているおかげで、中国の消費者からますます高く評価されている」と指摘した。

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Suningは、リテール・イノベーションや顧客体験を向上させる方法を絶えず探求している。技術的に可能な最先端に取り組み、グローバルな最先端のデザインブランドとの協力を模索することは、この目標を達成し、中国の消費者市場のアップグレーディング需要を満たすのに役立つであろう。

▽Suningについて

1990年に創設されたSuningは中国の主要な商業企業の1つで、それぞれ中国と日本に上場企業がある。Suning Holdingは2017年、中国の民間企業トップ500社の2位にランクされ、年間売上高は657億米ドル(4129億5000万元)。「すべての人のために一流の質の生活を創造することにより、業界全体のエコシステムを主導する」との使命を持って、Suningはm(Retail)、Logistics、Financial Services、Technology、Real Estate、Media & Entertainment、Sports、Investmentの多様な垂直事業を通じてコアビジネスを強化、拡大している。このうちSuning.comは2017年フォーチュン・グローバル500社リストに入った。

詳細情報は、www.suningholdings.com を参照。

ソース:Suning

Suning Joins Hands with the 3rd Salone del Mobile. Milano Shanghai to Promote Design Excellence for a Better Life

PR74292

SHANGHAI, July 6, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Suning Holdings Group, one of China's largest commercial enterprises, announced

as the Main Strategic Partner to the 3rd Salone del Mobile. Milano Shanghai to

be held from 22nd to 24th November 2018 at the SEC -- Shanghai Exhibition

Centre.

As not only the leading Smart Retailer of omni-channel and full-category

operations but also a smart home solutions provider, Suning will provide

diversified support and insight to furniture designers and manufacturers to

jointly explore Chinese market and create intelligent, personalized solutions

for local consumers home life needs.

"In the past few years, Salone del Mobile. Milano has aimed at bringing

excellence in Italian manufacturing to the Chinese market. By bringing our two

cultures more closely together, we can gain greater design inspiration, improve

our high-quality designs and further strengthen the charm of Italian

manufacturing," said Claudio Luti, Chairman of the Milan International

Furniture Fair. Adding "The Chinese market is developing rapidly with a desire

for and pursuit of producing high-quality products. Therefore, the Milan

International Furniture Fair provides an opportunity for all enterprises

wanting to establish and strengthen trade relations with China".

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180706/2180375-1-a  

The exhibition will be separated into two sections, Design and xLux. The Design

area will focus on practical living products with a refined appearance, and the

xLux area will showcase a fusion of elegant classical designs with contemporary

features. In addition to the exhibition, there will also be an industry sharing

'Master Classes' and 'Salon Satellite Shanghai' -- a satellite event for new

designers under 35.

Suning, having received praise for the concept of 'ZaoJi' (Reaching the

Pinnacle of Experience) and collaboration with legendary Italian football club

F.C. Internazionale Milano (Inter) at this year's Milan Design Week encourages

cooperation as it looks to build ties with the international design community.

Steven Zhang, president of Suning International, said, "Sunning is dedicated to

looking at new ways to create more refined and personalized products and

service for global consumers. Joining the partnership with great design events

as Salone del Mobile.Milano will help strengthen the further bridge between

high-quality overseas markets such as Italy and China, promote a more effective

international industry dialogue and bring better solutions and higher quality

products and life experience to consumers."

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180706/2180375-1-b  

At the press conference of Salone del Mobile.Milano Shanghai held at the

Italian Embassy in Beijing, the Italy's Ambassador to China, Ettore Sequi,

pointed, "In line with the changes this country is experiencing, the Chinese

market sets increasing store on the quality of consumer goods. According to the

latest data, Italian design and furnishing are appreciated more and more by

Chinese consumers, thanks to their extraordinarily high quality and the focus

on innovation."

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180706/2180375-1-c  

Photo - https://photos.prnasia.com/prnh/20180706/2180375-1-d  

Suning is constantly exploring ways to retail innovations and improve customer

experience. Working on the cusp of what is technologically possible and seeking

cooperation with global front-line design brands will help to achieve this goal

and meet the demand of an upgrading consumer market in China.

About Suning

Founded in 1990, Suning is one of the leading commercial enterprises in China

with two public companies in China and Japan respectively. In 2017, Suning

Holding ranked second among the top 500 private-owned enterprises in China with

annual sales of 65.7 billion USD (412.95 billion RMB). With the mission of

"Leading the Ecosystem across Industries by Creating Elite Quality of Life for

All", Suning has strengthened and expanded its core business through

diversified vertical industries: m (Retail), Logistics, Financial Services,

Technology, Real Estate, Media & Entertainment, Sports, and Investment, among

which Suning.com was listed on the 2017 list of Fortune Global 500.

For more information see www.suningholdings.com

Source: Suning  

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