全豪オープンがLuzhou Laojiaoと提携
全豪オープンがLuzhou Laojiaoと提携
AsiaNet 75686 (1859)
【上海(中国)2018年10月11日新華社=共同通信JBN】全豪オープンが、トーナメントの歴史の中で最大の中国とのスポンサー契約である、主要な蒸留酒パイチュー(白酒)ブランドLuzhou Laojiao(瀘州老窖)との重要なパートナー契約を獲得した。
この提携は、全豪オープンの期間中に、特別な「Winning Moments(勝利の瞬間)」シリーズの一環として伝統と歴史、祝福、文化とイノベーションの共有された諸価値を祝福することによって実現される。
Luzhou Laojiaoは、国際放送での放映や世界クラスのホスピタリティーの提供を含む全豪オープンとの提携を通して、世界的なアピールとブランドエンゲージメントの利益を得ることになろう。
Tennis Australia(豪州テニス協会)の最高収益責任者(CRO)、リチャード・ヒーセルグレーブ氏は「われわれはLuzhou Laojiaoを全豪オープンのパートナー・ファミリーに迎えることを喜んでいる。それはわれわれの組織の歴史の中で重要な出来事だ」と述べた。
さらに「われわれは中国と同地域が全豪オープンにとって優先すべき重要課題であること、そしてわれわれがGrand Slam of Asia-Pacific(アジア太平洋のグランドスラム)としてのわれわれの役割を真剣に考えていることを明らかにした」と語った。
また「全豪オープンは1月の世界で最大のスポーツとエンターテインメントのイベントであり、世界最高のプレーヤーたちと素晴らしいテニス・プレーがメルボルンで、またわれわれの世界放送を通じて世界の注目を引き付ける」と述べた。
Luzhou Laojiaoのリュウ・ミャオ会長は「この提携は疑う余地もなく、Luzhou Laojiaoの国際化への旅の中におけるもう1つの歴史的なマイルストーンである。将来、われわれは、われわれの世界の消費者とのコミュニケーションを高め、さらに世界の中でLuzhou Laojiaoのブランド影響力を拡大すると同時に、テニス・スポーツを促進しスポーツ慈善プログラムを構築し、この包括的で多次元かつ長期協力の提携を活性化するためにより強固な消費者ベースを建設する中で、全豪オープンと緊密に取り組むだろう」と述べた。
さらに「グランドスラム・イベントと提携する最初の中国白酒ブランドとしてLuzhou LaojiaoはAOでの食品と飲料体験の多様性をさらに高め、同時にユニークな中国白酒文化とラベルを世界中のファンに紹介する」と述べた。
この数年間に世界の主要なスポーツとエンターテインメント・イベントの一つに変身を遂げた全豪オープンは、イベントを見物し訪れる地方からの新しいファンの数のかつてない急増を目の当たりにした。これにより全豪オープンは、パートナーにとって数多くの関与の方法でこれらのファンと結びつくためのエキサイティングなプラットフォームとなることができるだろう。
豪州テニス協会は近年、事務所を上海と香港に設立した。地域の専門家チームが多くの全豪オープン関連イベントを年間を通して発展させ運営し、地方市場のファン向けにコンテンツを合わせ、イベントを直に体験したい観光客向けに全豪オープンを宣伝している。
強力なビジネス、メディア、旅行と政府との提携の支援と連動して、これにより全豪オープンがアジア太平洋のグランドスラムとして自らを強固にし続けることを可能にしている。
ソース:Luzhou Laojiao
画像添付リンク:
http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=321659
Australian Open Partners with Luzhou Laojiao
PR75686
SHANGHAI, China, Oct. 11, 2018 /Xinhua=KYODO JBN/--
The Australian Open has landed a significant partnership deal with leading
Chinese Baijiu brand Luzhou Laojiao in the largest Chinese sponsorship deal in
the history of the tournament.
The partnership will be brought to life during the Australian Open by
celebrating the shared values of tradition, history, celebration, culture and
innovation as part of a special 'Winning Moments' series.
Luzhou Laojiao will benefit from global exposure and brand engagement through
the Australian Open partnership including international broadcast visibility
and a world class hospitality offering.
"We are delighted to welcome Luzhou Laojiao to the Australian Open partner
family, a significant event in the history of our organisation," Tennis
Australia's Chief Revenue Officer Richard Heaselgrave said.
"We've made no secret that China and the region are a major priority for the
Australian Open, and that we take our role as the Grand Slam of Asia-Pacific
seriously."
"The Australian Open is the biggest sports and entertainment event in the world
in January, and the world's best players and stunning tennis action attract the
eyes of the world both in Melbourne and through our global broadcast."
"This partnership is undoubtedly another historic milestone in the
internationalisation journey of Luzhou Laojiao. In the future, we will work
closely together with the Australian Open in promoting the sport of tennis,
establishing sports charity programs, and building a stronger consumer base to
activate this comprehensive, multi-dimensional and long-term collaborative
partnership, as well as to enhance our communications with our global
consumers, and further expand the brand influence of Luzhou Laojiao in the
world," Luzhou Laojiao's Board Chairman Mr Liu Miao said.
As the first Chinese Baijiu brand to partner with a Grand Slam event, Luzhou
Laojiao will further enhance the diversity of food and drink experience at the
AO, as well as introduce the unique Chinese Baijiu culture and etiquette to
fans around the world.
With the transformation into one of the world's leading sports and
entertainment events in recent years, the Australian Open has witnessed a
soaring number of new fans from the region watching and visiting the event than
ever before. This enables the Australian Open to be an exciting platform for
partners to connect with these fans in a number of engaging ways.
Tennis Australia established offices in Shanghai and Hong Kong in recent years,
whereby a team of local specialists develop and operate multiple Australian
Open-related events throughout the year, tailor content designed for fans in
their local markets, and promote the Australian Open to tourists wanting to
experience the event in person.
This along with the support of strong business, media, travel and government
partnerships, enables the Australian Open to continue to cement itself as the
Grand Slam of the Asia-Pacific.
Source: Luzhou Laojiao
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