インドネシア観光省がBrand Expediaと2つの観光協力協定を締結、15の主要な旅行目的地を宣伝

Expedia.com

2018/10/22 11:33

インドネシア観光省がBrand Expediaと2つの観光協力協定を締結、15の主要な旅行目的地を宣伝

AsiaNet 75830 (1909)

【シンガポール2018年10月19日PR Newswire=共同通信JBN】世界をリードするフルサービスのオンライン旅行ブランドBrand Expedia(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2273275-1&h=2953427724&u=http%3A%2F%2Fwww.expedia.com.sg%2F&a=Brand+Expedia )とインドネシア共和国観光省は、インドネシアの15の主要な旅行目的地を宣伝し、旅行需要を推進するのを支援するため、提携している。最初の協定には、Wonderful Indonesia 2018 Campaign(ワンダフル・インドネシア2018年キャンペーン)の下でインドネシアへ旅行者を呼び込むためのExpedia Group Media Solutionsとの3カ月間のデジタル・マーケティング契約が含まれおり、第2の協定では、訪問客はアプリケーションプログラミング・インタフェース(API)協定を通じ、シンガポール、韓国、日本のBrand Expediaサイトを経由して同観光省のwww.indonesia.travel (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2273275-1&h=1913899933&u=http%3A%2F%2Fwww.indonesia.travel%2F&a=www.indonesia.travel )のウェブサイトで、インドネシアへの旅行を予約できるようになる。

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いずれの協定も、世界の40カ国に旅行予約ウェブサイトを持つBrand Expediaのグローバルリーチを活用する。インドネシア共和国観光省はまた、インドネシアへの外国人観光客到着数を増やし、2018年末までに1700万人の海外観光客到着を達成するという目標をサポートすることを目指している。

1年間にわたるインドネシア観光省とBrand ExpediaとのAPI協定は(1)シンガポール、日本、韓国、オーストラリアを含む18の目標市場にある45の主要都市から訪問客を引き付けることに重点を置く(2)www.indonesia.travel (https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2273275-1&h=1913899933&u=http%3A%2F%2Fwww.indonesia.travel%2F&a=www.indonesia.travel )のウェブサイトに戦略的に設置された広告ユニットを経由して潜在的旅行者をエクスペディア(Expedia)に結び付ける-ことになる。これにより、海外旅行者は、500以上の航空会社のフライトセレクションや75万以上の施設へのアクセスを含む広範な旅行予約の選択肢を利用することが可能となり、現代の旅行者のさまざまなニーズに応じる。さらに、Brand Expediaはインドネシアへの旅行を対象とした割引やプロモーションを提供し、これらの主要な旅行目的地への外国人旅行者を増やす後押しをする。これらの主要な目的地には、ジャカルタ、バリ島のほか、トバ湖、ロンボク島、バンドン、バニュワンギ、ラブハンバジョが含まれる。

インドネシアのアリフ・ヤフヤ観光相は「エクスペディアをメディアパートナーとすることにより、われわれはこれらの目標を達成できると確信している。最大かつ国際的に知名度の高い旅行サービスプロバイダーとして、また、その人気と世界的な高い評価からも、エクスペディアは間違いなく、われわれがインドネシアの目的地を地域的にも世界的にも広範な市場のオーディエンスに宣伝するのに役立つだろう。われわれはこのパートナーシップを通じ、インドネシアの旅行ウェブサイト経由の見込み客数と、エクスペディアのプラットフォームでのそのコンバージョンを増やすことも期待している」と述べた。

エクスペディアグループ(Expedia Group)の商業戦略・サービス担当シニア・バイスプレジデントのグレッグ・シュルツ氏は「海外からの観光客をインドネシアの主要な旅行先に促進するためのこの重要なイニシアチブについて、インドネシア観光省と手を組むことができて大変うれしい。エクスペディアは、広範なグローバル・ネットワークと当社が事業展開する各現地市場についての深い観光専門知識を持っており、素晴らしい旅行体験のために、旅行者が適切な選択肢を見つけるのを助ける上で良好な立場にある。旅行者が全てのBrand Expediaウェブサイトで入手できるさまざまな特典の恩恵を得ることが可能になるだけでなく、ユーザーフレンドリーな体験と当社サイトでの予約の簡易さは、旅行者が美しいインドネシアを訪れる旅行を予約するのを後押しするだろう」と述べた。

エクスペディアグループのアジア地区ガバメント/コーポレート・アフェアーズ担当シニア・ディレクターのアン・チュー・ピン氏は「本日の発表は、インドネシア共和国観光省との協力と緊密な関係に対するエクスペディアのコミットメントを強調する。エクスペディアは、ジョコウィ(ジョコ・ウィドド)インドネシア大統領の成長目標『10 New Balis(10カ所の新たなバリ島)』を含むインドネシア観光業の大望を前進させる上で、今後も主要な役割を果たしていきたい」と述べた。

▽Brand Expediaについて

Brand Expediaはホテル、アクティビティー、旅行サービスを豊富に取りそろえ、魅力的な価格で旅行者に提供している。世界各地の数十万のホテルパートナーと利用可能な航空便の幅広い選択肢は、世界中のBrand Expedia(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2273275-1&h=2953427724&u=http%3A%2F%2Fwww.expedia.com.sg%2F&a=Brand+Expedia )サイトで容易に入手でき、旅行者は休暇に必要なあらゆるもの-あらゆる予算に見合う部屋、あらゆる種類のアクティビティー、補完的な旅行サービス-を予約することができる。

(c) 2018 Expedia, Inc. All rights reserved. 当文書に現れるその他のロゴまたは製品名および企業名はそれぞれの所有者に属するものである場合がある。

ソース:Expedia.com

▽問い合わせ先

Lavinia Rajaram

Expedia Asia

(65) 8428 0079

lrajaram@expedia.com

Ministry of Tourism of Republic of Indonesia Enters into Two Tourism Cooperation Agreements with Brand Expedia to Promote 15 Key Travel Destinations in Indonesia

PR75830

SINGAPORE, Oct. 19, 2018 /PRNewswire=KYODO JBN--

Brand Expedia  (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2273275-1&h=2953427724&u=http%3A%2F%2Fwww.expedia.com.sg%2F&a=Brand+Expedia

), the world's leading full-service online travel brand, and the Ministry of

Tourism, Republic of Indonesia are joining forces to promote and help drive

travel demand to 15 key destinations in Indonesia. The first agreement involves

a three month digital marketing contract with Expedia Group Media Solutions to

promote travellers to Indonesia under the Wonderful Indonesia 2018 Campaign,

while the second allows visitors to book trips to Indonesia on the Ministry of

Tourism's www.indonesia.travel (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2273275-1&h=1913899933&u=http%3A%2F%2Fwww.indonesia.travel%2F&a=www.indonesia.travel

) website via Brand Expedia sites in Singapore, Korea and Japan through an

Application Programming Interface (API) agreement.

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Both agreements leverage Brand Expedia's global reach with travel booking

websites in 40 countries around the world. The Ministry of Tourism of the

Republic of Indonesia also aims to increase the number of foreign tourist

arrivals to Indonesia, to support its target of achieving 17 million

international tourist arrivals by the end of 2018.

Spanning a period of 12 months, the API agreement between Indonesia's Ministry

of Tourism and Brand Expedia will (i) focus on attracting visitors from 45 key

cities across 18 target markets including Singapore, Japan, South Korea and

Australia (ii) link potential travellers to Expedia via strategically-placed ad

units on the www.indonesia.travel (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2273275-1&h=1913899933&u=http%3A%2F%2Fwww.indonesia.travel%2F&a=www.indonesia.travel

) website. This will enable international travellers to take advantage of a

wider variety of travel booking options, including flight selections from more

than 500 airlines and access to more than 750,000 properties, to cater to the

differing needs of modern travellers. Additionally, Brand Expedia will provide

discounts and promotions for travel to Indonesia, to help boost international

tourist arrivals to these key destinations. Besides Jakarta and Bali, these

destinations include Lake Toba, Lombok, Bandung, Banyuwangi and Labuan Bajo.

"By having Expedia as our media partner, we are confident to achieve those

targets. As the largest and internationally well-known travel service provider,

as well as its popularity and highly acclaimed reputation worldwide, we are

convinced that Expedia will help us to promote our destination to a wider

market audience, both regionally and globally. We also hope that through this

partnership, we are able to increase number of leads from Indonesia travel

website, as well its conversion in Expedia platform," said Arief Yahya,

Minister of Tourism, Republic of Indonesia.

"We're delighted to join forces with the Ministry of Tourism of Republic of

Indonesia on this important initiative to drive international tourist arrivals

to the Indonesia's key destinations. Expedia's vast global network, and deep

travel expertise in each of the local markets we operate in puts us in a good

position to help travellers find the right options for a great travel

experience. Not only will travellers be able to benefit from the wide variety

of deals available across Brand Expedia websites, the user-friendly experience

and ease of booking on our sites will also encourage travellers to book their

travel to visit beautiful Indonesia," said Greg Schulze, Senior Vice President,

Commercial Strategy and Services, Expedia Group.

Today's announcement highlights Expedia's commitment towards our cooperation

and close relationship with Indonesia's Ministry of Tourism. We hope that

Expedia will continue to play a key role in advancing Indonesia's tourism

ambitions, including Jokowi's 10 New Balis growth strategy," said Ang Choo Pin,

Senior Director, Government and Corporate Affairs Asia, Expedia Group.

About Brand Expedia  

Brand Expedia offers travellers a wide selection of hotels, activities and

travel services at attractive rates. With hundreds of thousands of hotel

partners worldwide and comprehensive choices of flight inventory made readily

available on Brand Expedia (

https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2273275-1&h=2953427724&u=http%3A%2F%2Fwww.expedia.com.sg%2F&a=Brand+Expedia

) sites globally, travellers can book everything they need for a holiday –

rooms to meet every budget, activities of every kind and travel services to

complement.

(c) 2018 Expedia, Inc. All rights reserved. Other logos or product and company

names mentioned herein may be the property of their respective owners.

SOURCE:  Expedia.com

CONTACT: Lavinia Rajaram

         Expedia Asia

         +65-8428-0079

         lrajaram@expedia.com

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