School HouseがLa Merのキャンペーン展のために発見と回想の多感覚の旅を制作
School HouseがLa Merのキャンペーン展のために発見と回想の多感覚の旅を制作
AsiaNet 81019 (1964)
【上海2019年10月15日PR Newswire=共同通信JBN】
*高級スキンケアブランドが、その伝統、芸術性、革新性を上海で「The Edge of the Sea」への革新的な旅によって称えるため、ビューティー部門の広告代理店を抜擢
ニューヨークを拠点とし、世界で最も需要のあるビューティーブランド向けの戦略と独創的で認識を定義するリテールコンセプトで知られる広告代理店であるSchool Houseは、La Mer(ラ・メール)と手を組み、 上海のPower Station of Art(上海当代芸術博物館)でのEdge of the Seaキャンペーン展覧会を開催する。この没入型、多感覚のキャンペーン・アクティベーションは、楽しく力強い真実に満ちた海のストーリーと、発見、癒し、回想におけるその役割を探究する。
Video - https://mma.prnewswire.com/media/1010295/La_Mer_Edge_of_the_Sea_Exhibition.mp4
School Houseはこのプロジェクトのコンセプトから実施に至るまでデザインを主導し、照明パートナーであるLuciforma、制作パートナーのAPAX Group、および技術関連を主導したPatten Studioと協力し、プロジェクション・マッピングと3Dによる「La Mer Edge of the Sea」キャンペーンの世界に命を吹き込んだ。
School Houseの創設者兼プリンシパルであるクリストファー・スキナー氏は「これはSchool Houseが構想し制作する機会を得た最初の国際的な展覧会だ。新しい方法で新しい市場向けに、戦略的思考、リテール体験、ブランド・ストーリーテリングの橋渡しをする必要があった」と述べた。
上海当代芸術博物館(上海ビエンナーレの会場)の敷地で開催する「Edge of the Sea」は、2つの力が一体化した力強いダイナミズムと革新的な産物にインスピレーションを得ている。陸地で砕ける波に反射する光り輝く太陽光から、対極的な空と海に対する創設者のマックス・フーバー氏の心酔に至るまで、没入型のストーリーテリングを通じて、La Merの代表的なCreme de la Mer(クレーム ドゥ・ラ・メール)を称える。
2つの芸術的なレンズの衝突する力に刺激を受け、アクティベーションのハートとクレッシェンドは父娘写真家のマリオおよびグレイ・ソレンティ両氏のコラボレーションを目玉とする。2つの世代、2つの観点により、ソレンティ父娘は海と海岸のダイナミックで果てしない影響を、われわれの集団的、個人的な想像力でとらえている。このために、School Houseはソレンティ・コンテンツのプロジェクションの輪を吊り下げ、来場者はその輪を通り抜け、父娘デュオによる360度のビジュアル、オーディオの海遊びの思い出の中に身を置く。
この展覧会は、デジタルおよび触覚的処理、没入、インタラクションにより空間的な発見の探検の中で活気を与えられる。数多くの糸をまとめ、来場者をブランドの世界に没入させ水没させるシンプルで力強い体験へと束ね上げる。
創設者マックス・フーバー氏の、基礎を成す、海に着想を得た6,000 Miracle Brothの実験から、荒々しい動きと成長を続ける海藻の森の没入型デジタル体験、インタラクティブで触覚的なシルク製の海の波まで、「Edge of the Sea」は探検を求める。それは、海と陸との境界状態で見つけ得る楽しみとわれわれの想像力の縁で得られる発見を求めて、われわれが登り、掘り下げ、方角を見失いさまようことを求める。
「Edge of the Sea」は10月9日に開幕し、10月23日まで上海当代芸術博物館で体験できる。
School Houseは米ニューヨーク州ニューヨーク市20 West 22nd Streetに位置する。詳細はexpress@weareschoolhouse.com に問い合わせるか、www.weareschoolhouse.com を参照。
@schoolhousenyc からハッシュタグ#lamerxsorrentiと#lovelamerでInstagram(https://c212.net/c/link/?t=0&l=en&o=2609984-1&h=1360522617&u=https%3A%2F%2Fwww.instagram.com%2Fschoolhousenyc%2F%3Fhl%3Den&a=Instagram )の会話に参加を。
▽School Houseについて
School Houseは、前LVMHエグゼクティブのクリストファー・スキナー氏が創設した独立系広告代理店で、先駆者的戦略を専門とし、世界で最も需要のあるビューティーブランド向けのクリエーティブで没入型の環境を実現し、ブランドを真に命ある物に変えてきた長年のビューティー部門の実績を利用し、計測可能な成果と顧客とのつながりの一層の深化を促進している。
School Houseは、現在のビューティー市場で必要とされる主要なクリエーティブ分野にわたる、専門の人材を擁する社内クリエーティブスタジオを反映するよう構築されている。それらは、ブランドとコマーシャル戦略、ブランディングとビジュアルデザイン、クリエーティブ制作、デジタルとソーシャルデザイン、インダストリアルデザイン、ビジュアル・マーチャンダイジングとアーキテクチュアル・デザインの各分野である。
選択的クライアントにはDr. Dennis Gross Skincare、Kevyn Aucoin Beauty、Amore Pacific Luxury Group、Malin + Goetz、Tata Harper Skincare、ロクシタン(L'Occitane en Provence)、Clark's Botanicals、Eve LomおよびVolition Beautyなどがある。
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ソース:School House
▽問い合わせ先
Chritopher Skinner
cskinner@weareschoolhouse.com
School House Crafts Multi-Sensory Journey of Discovery and Re-collection for La Mer Campaign Exhibition
PR81019
SHANGHAI, Oct. 15, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
-- The luxury skincare brand taps beauty's creative agency to celebrate its heritage,
artistry, and innovation in Shanghai with a transformative journey to The Edge of the Sea.
School House, the New York-based creative agency known for strategy, creative
and perception-defining retail concepts for the world's most in-demand beauty
brands, partnered with La Mer for its Edge of the Sea campaign exhibition at
Shanghai's Power Station of Art. This immersive, multi-sensory campaign activation
explores the joyful, powerfully truthful story of the sea and its role in discovery,
healing and recollection.
Video - https://mma.prnewswire.com/media/1010295/La_Mer_Edge_of_the_Sea_Exhibition.mp4
School House was the design lead on the project from concept through to
execution, working alongside lighting partner Luciforma, production partner
APAX Group and the technical leads at Patten Studio to bring the projection-mapped
and three-dimensional campaign world of La Mer Edge of the Sea to life.
"This was the first international exhibition that School House has had the
opportunity to conceptualize and produce," says Christopher Skinner, Founder
and Principal of School House. "It required us to bridge strategic thinking,
retail experience and brand storytelling in a new way, for a new market."
Located within and upon the canvas of the Power Station of Art (home of the
Shanghai Biennale), Edge of the Sea draws its inspiration from the powerful
dynamic and innovative output of two forces coming together. From the irradiant
flux of sunlight reflecting off crashing waves on land, to founder Max Huber's
fascination with polar opposites, sky and sea, it celebrates La Mer's signature
Crème de la Mer through immersive storytelling art.
Inspired by the colliding force of two artistic lenses, the heart and crescendo
of the activation features a collaboration by father and daughter photographers
Mario and Gray Sorrenti. Through two generations and two perspectives, the
Sorrenti's capture the dynamic and unending impact of the sea and shore on our
collective and individual imaginations. For this, School House suspended a projection
ring of Sorrenti content, in which consumers could pass through and sit within
the 360-degree visual and audio sea-going memories of the father-daughter duo.
The exhibition is brought to life through a range of digital and tactile treatments,
immersions and interactions, within a spatial expedition of discovery. It ties together
many threads for a simple, powerful experience that immerses and submerges
the consumer in the brand world.
From founder Max Huber's foundational sea-inspired 6,000 Miracle Broth
experiments, to an immersive digital experience of a kelp forest in continual
turbulent motion and growth to an interactive tactile sea wave made of silk,
Edge of the Sea demands exploration. It asks us to climb, dig, and wander
without direction, in search of the joy found at the liminality of sea and
land, and the discoveries only to be found at the edges of our imaginations.
Edge of the Sea opened October 9 and can be experienced through October 23rd at
Shanghai's Power Station of Art.
School House is located at 20 West 22nd Street, New York, NY. For additional
information, please contact us at express@weareschoolhouse.com, or visit us at
www.weareschoolhouse.com.
Join the conversation on Instagram
at @schoolhousenyc using hasthtag #lamerxsorrenti and #lovelamer.
About School House
School House is an independent creative agency, founded by former LVMH
Executive Christopher Skinner, specializing in cut-through strategy, engaging
creative and immersive environments for the world's most in-demand beauty
brands, leveraging their years of beauty experience to transform brands into
truth-livers, driving measurable results and deeper consumer connection.
School House is built to mirror that of an in-house creative studio with dedicated talent
across key creative disciplines needed in today's beauty market: brand and commercial
strategy, branding and visual design, creative production, digital and social design,
industrial design, visual merchandising and architectural design.
Select clients include Dr. Dennis Gross Skincare, Kevyn Aucoin Beauty, Amore
Pacific Luxury Group, Malin + Goetz, Tata Harper Skincare, L'Occitane en Provence,
Clark's Botanicals, Eve Lom and Volition Beauty.
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SOURCE School House
CONTACT: Chritopher Skinner, cskinner@weareschoolhouse.com
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