Luxasiaに2019年アジアeコマース賞の最優秀eコマース顧客サービス賞と2ブロンズ賞

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Luxasiaに2019年アジアeコマース賞の最優秀eコマース顧客サービス賞と2ブロンズ賞

AsiaNet 81915(2399)

【シンガポール2019年11月28日 PR Newswire=共同通信JBN】

*Luxasiaが最優秀eコマース顧客サービス賞のゴールド賞を獲得

ラグジュアリー・ビューティーブランドでアジア太平洋のオムニチャンネルのリーダーであるLuxasia(https://www.luxasia.com/?utm_source=press%20release&utm_medium=press%20release&utm_campaign=ecommerce_asiaawards )は先週開催されたアジアeコマース賞(Asia eCommerce Awards)の式典で最優秀eコマース顧客サービス(Best eCommerce Customer Service)のゴールド賞と、最優秀eコマース・フルフィルメント賞(Best eCommerce Fulfilment)ならびに健康とビューティーの最優秀eテーラー賞(Best E-tailer for Health and Beauty)で2つのブロンズ賞を獲得した。これらの賞は、世界のラグジュアリー・ビューティーブランドのeコマースでの事業展開の可能性を実現したLuxasiaの業界をリードする取り組みを評価したものである。

https://photos.prnasia.com/prnh/20191127/2655602-1

(写真説明:Luxasiaが最優秀eコマース顧客サービス賞を獲得)

この賞はマーケティング誌が主催して経験を積んだマーケッターと業界専門家で構成される独立したパネルが審査し、eコマースでの卓越性を評価して南アジア、東南アジア、オーストラリア、ニュージーランドのブランド、eリテーラー、代理店、イネブラーの中のベストを紹介する。

Luxasiaのeコマース担当地域ゼネラルマネジャー、マンビ・カスリア氏は「3つの分野すべてで当社が獲得した誇るべき評価は、eコマースの事業展開可能性におけるLuxasiaの卓越性を明確に確認するものである。顧客中心主義を貫いてインマーケットの煩雑な直接取引のかじ取りをする当社の能力は重要な差別化要因である。こうした稀な能力は、世界のラグジュアリー・ビューティーブランドが理想的なeコマースのパートナーを選ぶ際に、とりわけ関心を払うところである。当社はこうした点において、常に期待を上回っていることを誇りに思う」と述べた。

現在、Luxasiaは150超のブランドに、アジア太平洋最大のリテールとeコマースネットワークへのワンストップアクセスを提供している。Luxasiaはラグジュアリーリテールでの従来の強さにとどまらず、50人以上のeコマース専門家がインマーケット・ブランドのマーケティングチームと提携し、280ブランドを超えるeストアが揃ったオンラインコマースのラグジュアリーブランドを獲得する。例えば中国では、ピータートーマスロス(Peter Thomas Roth)とドクターブラント(Dr. Brandt)といったスキンケアブランドの成功を加速するためにオンライン販売を成功裏に実行し、ソーシャルメディアで2億を超えるインプレッション、160万のエンゲージメントを1年で発生させ、中国でのブランド販売と認知を拡大した。LuxasiaはTMall、Little Red Book、JD.com、Sephora.comのような中国で人気のマーケットプレースのブランドをメニューに加えるだけでなく、Weibo、Douyin、Wechatの有名人や主要オピニオンリーダー(KOLs)を引き込み、中国人消費者に対するブランドのリーチと共感を増大させている。

Luxasiaのグループ最高経営責任者ウルフガング・ベーヤー博士は「われわれはアジア太平洋をリードするオムニチャンネルのビューティーパートナーになるため、この3年間、eコマースへの戦略的投資を行ってきた。そして2016年以来、eコマースで30倍以上の成長を達成するという極めて優れた結果を得た。Luxasiaは2020年に、インドで2番目に大手のeコマースであるPurplleとの合弁事業を通して当社と当社のブランドパートナーに大規模なインド亜大陸への参入を解放し、当社のeコマースの成功を増強する予定である」と述べた。

Luxasiaはそのオンライン空間で60以上のグローバル・ビューティーブランドの代理店を務めることに加え、eコマースの他のブランドパートナーにはSafilo Group、ディズニー、レゴがある。

Luxasia、同社のリテールとeコマースネットワーク、同社がアジア太平洋でラグジュアリー・ビューティーブランドの成功を可能にした方法についてはwww.luxasia.com を参照。

https://photos.prnasia.com/prnh/20191127/2655602-1LOGO

(写真説明:Luxasiaのロゴ)

ソース: Luxasia

画像リンク:http://asianetnews.net/view-attachment?attach-id=352275

Luxasia clinched top award for 'Best eCommerce Customer Service' and two Bronze awards at the 2nd Asia eCommerce Awards 2019

PR81915

SINGAPORE, Nov. 28, 2019 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

-Luxasia receiving the Best eCommerce Customer Service Award

Luxasia (https://www.luxasia.com/?utm_source=press%20release&utm_medium=press%20release&utm_campaign=ecommerce_asiaawards ), Asia Pacific's omnichannel leader for luxury beauty brands,

emerged as the Gold winner for Best eCommerce Customer Service, and secured

two Bronze awards for Best eCommerce Fulfilment and Best E-tailer for Health and Beauty,

at the Asia eCommerce Awards ceremony held last week. These awards recognise Luxasia's

industry-leading efforts in enabling eCommerce enablement for global luxury beauty brands.

https://photos.prnasia.com/prnh/20191127/2655602-1

Luxasia receiving the Best eCommerce Customer Service Award

Organised by Marketing magazine and judged by an independent panel of experienced

marketers and industry experts, the Awards recognise excellence in eCommerce,

showcasing the best from brands, E-retailers, agencies, and enablers in South Asia,

Southeast Asia, Australia and New Zealand.

"The proud recognition we've received in all three categories is a clear acknowledgement

of Luxasia's excellence in e-commerce enablement," said Manvi Kathuria, Regional General

Manager for eCommerce, Luxasia. "Our ability to navigate in-market execution complexities

without compromising consumer-centricity is our key differentiator. These rare capabilities are

what global luxury beauty brands particularly look out for when selecting their ideal e-commerce

partner, and we're proud to consistently exceed expectations in these aspects," she added.

Luxasia currently gives more than 150 brands a one-stop access to the largest

retail and ecommerce network in Asia Pacific. Beyond its traditional strength

in luxury retail, more than 50 eCommerce specialists partner in-market brand

marketing teams to achieve luxury brand representation for online commerce

across more than 280 brand e-stores. In China for example, Luxasia has

successfully unlocked online selling to accelerate the successes of skincare

brands such as Peter Thomas Roth and Dr. Brandt -- creating more than 200

million social media impressions and 1.6 million engagements in a single year,

multiplying brand sales and recognition in China. Beyond listing brands on

China's popular marketplaces like TMall, Little Red Book, JD.com, and Sephora.com,

Luxasia engages celebrities and Key Opinion Leaders (KOLs) on Weibo, Douyin,

and WeChat to amplify its brands' reach and resonance among Chinese consumers.

"We've invested strategically into e-commerce in the last three years to become

the leading omnichannel beauty partner in Asia Pacific, and have reaped

outstanding results of more than 30 times growth in e-commerce since 2016.

Going into 2020, Luxasia will be ramping up on our e-commerce success through a

joint venture with Purplle, the second largest e-commerce player in India,

giving us and our brand partners access to the larger Indian Sub-continent,"

said Dr Wolfgang Baier, Group Chief Executive Officer, Luxasia.

In addition to representing more than 60 global beauty brands in the online space,

Luxasia's other eCommerce brand partners include the Safilo Group, Disney, and LEGO.

Visit www.luxasia.com to discover more about Luxasia, our retail and e-commerce

network, and how we enable brand success for luxury beauty brands in Asia Pacific.

https://photos.prnasia.com/prnh/20191127/2655602-1LOGO

Luxasia Logo

SOURCE: Luxasia

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