◎シンディ・ローパーと祝典  ベルヴェデールと(RED)提携1年

ベルヴェデール・ウオツカ

◎シンディ・ローパーと祝典  ベルヴェデールと(RED)提携1年

AsiaNet 49373

☆共JBN 外0671(産業、スピリッツ)(12・5・19)

【産業担当デスク殿】49373

◎シンディ・ローパーと祝典

  ベルヴェデールと(RED)提携1年

【カンヌ(フランス)19日PRN=共同JBN】カンヌ国際映画祭を機に、グラミー賞を受賞した象徴的アーティスト、シンディ・ローパーが有名なナイトクラブ、VIPルームの舞台に立った。そこではベルヴェデール・ウオツカ(Belvedere Vodka)と(RED)(商標)の提携1周年を祝い、アフリカでHIV/エイズと闘うプログラムで世界屈指の出資者になっている「グローバルファンド」の資金を調達するために、ベルヴェデール(製品)レッド特製ボトルを発売した。

映画、音楽、エンターテインメント界のセレブたちがコートダジュールに詰めかけ、「ガールズ・ジャスト・ワナ・ハヴ・ファン」のスターが(ベルヴェデール)レッドのためにヒット曲を歌うのを見守った。このイベントで新しいベルヴェデール(製品)レッド(http://www.facebook.com/belvederevodka)の特製ボトルが公開された。ボトルはきれいな赤のメタリックデザインで、生来の滑らかなベルヴェデール・ウオツカを収めるとともに、その理念に焦点を当てている。

シンディ・ローパーは音楽界のアイコン、デビー・ハリー、グレイス・ジョーンズ、デュラン・デュランの足跡をたどり、ベルヴェデール・ウオツカ(http://www.facebook.com/belvederevodka)とともに印象的な公演で聴衆を魅了、有名人が顔をそろえた祭典をアフリカのHIV/エイズ撲滅プログラムを支援する行動喚起の場にした。

シンディ・ローパーは「アフリカのHIV/エイズ撲滅運動の認識を高めるベルヴェデール・ウオツカとレッドの協力を全面支援する。2015年までのエイズ無縁世代誕生に誰もが一肌脱ぐよう鼓舞できるなら、私は夢にも思わない成果を得たことになる。HIV/エイズとの闘いは皆さんとともに始まる。レッドを買ってね!」と語った。

(RED)最高経営責任者(CEO)のデボラ・デューガン氏は「ベルヴェデールとの提携1周年をここで祝っているとは信じられない。彼らはこのような短期間に莫大なインパクトを与え、2015年までにエイズ無縁世代を生み出すという目標達成に資する活力を示した」と述べ、「素晴らしいシンディ・ローパーとお祝いするのは最高!」と強調した。

行動喚起:シンディ・ローパーとともにカンヌで(ベルヴェデール)レッドのパーティー

(了)

Belvedere Vodka and (RED) (TM) Celebrate First Anniversary of Partnership at the Cannes Film Festival with Cyndi Lauper

PR49373

CANNES, France, May. 19 /PRN=KYODO JBN/ --

     The iconic, Grammy award-winning artist Cyndi Lauper performed at the

legendary VIP ROOM nightclub to celebrate the first anniversary of Belvedere

Vodka's partnership with (RED), which launched with a BELVEDERE (PRODUCT)RED

Special Edition bottle to raise proceeds for the Global Fund - among the

world's leading financiers of programs to fight HIV/AIDS in Africa.

    The world's most renowned names in film, music and entertainment descended

on the French Riviera to watch the "Girls Just Wanna Have Fun" star perform her

greatest hits in honor of (BELVEDERE)RED. The event unveiled the new BELVEDERE

(PRODUCT)RED [http://www.facebook.com/belvederevodka ]Special Edition bottle; a

beautiful red metallized design that focuses on the cause whilst emphasizing

the naturally smooth, Belvedere Vodka found within.

    Following in the footsteps of music icons Debbie Harry, Grace Jones and

Duran Duran, Cyndi Lauper entertained revelers with a memorable performance

with Belvedere Vodka [http://www.facebook.com/belvederevodka ] and use the

celebrity-studded festival as a global call-to-action to support programs that

help eliminate HIV/AIDS in Africa.

    Cyndi Lauper says, "I fully support the collaboration between Belvedere

Vodka and (RED) to raise awareness about HIV/AIDS in Africa in their fight to

save lives. If I can encourage everyone to show their support and help achieve

the first AIDS-free generation by 2015, then I've done more than I could ever

have dreamed. The fight against HIV/AIDS starts with you: please buy (RED)!"

    "It's hard to believe that we're here celebrating the one year anniversary

of our partnership with Belvedere- they've made an enormous impact in such a

short period of time and have shown an inspiring commitment to helping achieve

the goal of an AIDS free generation by 2015.", said Deborah Dugan, (RED) CEO.

"What a better way to celebrate than with the fabulous Cyndi Lauper!"

                              CALL TO ACTION:

           THE (BELVEDERE)RED PARTY IN CANNES FEATURING CYNDI LAUPER

    Source: Belvedere Vodka

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中