◎Guide to Europe 2012を開始 Chic Outlet Shopping
◎Guide to Europe 2012を開始 Chic Outlet Shopping
AsiaNet 49620
共同JBN 0781(2012.6.12)
◎Guide to Europe 2012を開始 Chic Outlet Shopping
【ロンドン2012年6月12日PRN=共同JBN】Chick Outlet Shopping(シック・アウトレット・ショッピング、登録商標)はこのほど、コンデナスト・パブリケーションズ(Conde Nast publications)と革新的メディアキャンペーンで提携し「Chic Guide to Europe 2012」を開始した。このキャンペーンは、Chic Outlet Shopping(登録商標)ヴィレッジで一つ一つ撮影された、国際的有名モデルが続々登場する短編映画によってサポートされている。
マルチメディアの報道発表は以下を参照。
http://www.multivu.com/mnr/56545-valueretail-chic-outlet-shopping
Chic Guide to Europe 2012は、世界大手の出版社とChic Outlet Shopping(登録商標)の7年間にわたる提携を象徴するものである。キャンペーンに登場する親善アンバサダーたちは、ブラジル、ドイツ、米国、英国、中国、ロシアを代表しており、現時点では最もインターナショナルなガイドとなっている。アンバサダーとして、マシュー・ウィリアムソン(ヴァニティフェアUK、コンデナスト・トラベラーUK)、オリビア・パレルモ(ヴァニティフェアUSA)、カロリーナ・クルコワ(ヴォーグ・ロシア)、ベアトリックス・オング(ヴォーグ・チャイナ)、ヘレナ・クリステンセン(ヴォーグ・ドイツ)、デボラ・ブロックとジュリア・ブロック・アンキエル(ヴォーグ・ブラジル)らが登場する。
印刷キャンペーンは、コンデナストが発刊している国際的な出版物に掲載される。これにはアンバサダーとのインタビューが掲載され、彼女らは夏・冬物トップファッション・トレンドや9カ所のChic Outlet Shopping(登録商標)ヴィレッジについて、個人的な感想などを語っている。印刷キャンペーンは世界の140万人に届けられる。これと並行してコンデナストのウェブサイト上で行われるデジタルメディアによるキャンペーンは、さらに多い660万人を対象にビデオ・プリロールやソーシャルメディア活動を通じて届けられる。
コンデナスト・パブリケーションズの国際担当責任者であるジェイソン・ベル氏は以下のように語っている。
「コンデナストがValue Retailの世界的プラットフォームになれてうれしい。Chic Guide to Europeもことしで7年目であり、世界中でコンデナストの刊行物に掲載されている。当社の読者は住んでいる場所に関係なく、高級品やファッションに同じような要望を持っているので、今回のキャンペーンプロジェクトはすべての市場で反響を呼び続けることになる」
今回のキャンペーンは社内で制作され、9カ所あるヴィレッジの6カ所で撮影された。親善アンバサダーたちはキャンペーンの国際な特徴を踏まえ、英語だけでなく、中国語(ベアトリックス・オング)、ロシア語(カロリーナ・クルコワ)、ブラジル系ポルトガル語(デボラ・ブロックとジュリア・ブロック・アンキエル)、ドイツ語(ヘレナ・クリステンセン)など、複数の言語でヴィレッジの短編映画を紹介する。
Chic Guide to Europe 2012はChicOutletShopping.com(http://ChicOutletShopping.com)で視聴できる。字幕は以下の14カ国語:英語、フランス語、スペイン語、イタリア語、ドイツ語、フラマン語、ロシア語、中国語、ポルトガル語、韓国語、トルコ語、日本語、カタルニア語、アラビア語。
▽Chic Outlet Shopping(登録商標)について
Chic Outlet Shopping(登録商標)は、高級アウトレットショッピング・ヴィレッジの開発、運営に特化した唯一の企業、Value Retailによる高級アウトレットヴィレッジのコレクションである。現在、900店以上のブティックがあり、9カ所のヴィレッジで大手高級ファッションと生活様式ブランドのシーズン遅れの純正コレクションを販売している。1年中、希望小売価格の最大60%が割引され、それ以上ディスカウントされる場合もある。欧州と中国の玄関都市であるロンドン、ダブリン、パリ、マドリード、バルセロナ、ミラノ、ボローニャ、ブリュッセル、アントワープ、ケルン、フランクフルト、ミュンヘン、そして2013年開所予定の上海で、ヴィレッジはハイファッション、素晴らしいサービスと手厚いもてなし、有名な催しの日程、お買い得価格の代名詞となっている。Value Retailのヴィレッジは、文化と歴史で有名な地区に立地し、それにふさわしい海外観光客のデスティネーションになっている。独特なChic Outlet Shopping(登録商標)ヴィレッジが中国に進出するValue Retailの新事業では、上海の西50マイルの歴史都市、蘇州に2013年秋オープンするSuzhou Village(蘇州ビレッジ、商標)が皮切りになる。Suzhou Villageはほかのコレクションメンバーとともに、国際高級ファッションとライフスタイル・ブランドを特別サービスで提供することを特徴としている。
ソース: Value Retail
PR49620
LONDON, June 12 /PRN=KYODO JBN/ --
- An Exclusive Media Campaign in Association With Conde Nast
Chic Outlet Shopping(R) has launched the Chic Guide to Europe 2012 - an
innovative media campaign in association with Conde Nast publications and
supported by a collection of short films featuring a star-studded roll call of
famous international names, each filmed on location at the Chic Outlet
Shopping(R) Villages.
To view the Multimedia News Release, please click:
http://www.multivu.com/mnr/56545-valueretail-chic-outlet-shopping
The Chic Guide to Europe 2012 represents a seven-year alliance between
the world-leading publishing house and Chic Outlet Shopping(R).The most
international guide to date, ambassadors starring in the campaign represent
Brazil, Germany, USA, UK, China and Russia. Matthew Williamson (Vanity Fair UK,
Conde Nast Traveller UK), Olivia Palermo (Vanity Fair USA), Karolina Kurkova
(Vogue Russia), Beatrix Ong (Vogue China), Helena Christensen (Vogue Germany)
and Deborah Bloch and Julia Bloch Anquier (Vogue Brazil).
The print campaign will be placed across an international portfolio of
Conde Nast titles and features interviews with the ambassador, revealing their
top fashion trends for spring/summer and their personal insight into the nine
Chic Outlet Shopping(R) Villages; the campaign will reach an worldwide audience
of 1.4 million. In parallel, the digital campaign placed on corresponding Conde
Nast websites will reach a further audience of more than 6.6 million through
video pre-rolls and social media outreach.
"Conde Nast is delighted to be the global platform for Value Retail - the
Chic Guide to Europe is now in its seventh year and runs across the portfolio
of Conde Nast titles worldwide. Our readers wherever they are, have a similar
appetite for luxury and fashion, which means this project continues to resonate
across all markets."
Jason Bell, Head of International - Conde Nast Publishing
Produced in house, the campaign was shot on location in six of the nine
Villages, and in keeping with the international flavour of the campaign,
multi-lingual ambassadors introduce the Village films not only in English but
in Chinese (Beatrix Ong), Russian (Karolina Kurkova), Brazilian Portuguese
(Deborah Bloch and Julia Bloch Anquier) and German (Helena Christensen).
The Chic Guide to Europe 2012 is also available to view at
ChicOutletShopping.com [http://ChicOutletShopping.com ] with subtitles in 14
languages - English, French, Spanish, Italian, German, Flemish, Russian,
Chinese, Portuguese, Korean, Turkish, Japanese, Catalan and Arabic.
About Chic Outlet Shopping(R)
Chic Outlet Shopping(R) is the Collection of luxury outlet Villages by
Value Retail, the only company to specialise exclusively in the development and
operation of luxury outlet shopping villages. Currently home to more than 900
boutiques, the nine Villages offer the authentic previous seasons' collections
of leading luxury fashion and lifestyle brands with savings of up to 60%, and
sometimes more, on the recommended retail price, all year round. Within easy
reach of some of Europe's and China's favourite gateway cities - London,
Dublin, Paris, Madrid, Barcelona, Milan, Bologna, Brussels, Antwerp, Cologne,
Frankfurt, Munich and, in 2013, Shanghai - the Villages have become synonymous
with high fashion, superior service and hospitality, a calendar of celebrated
events, and exceptional value for money. Located in regions of cultural and
historic renown, the Villages have become international tourist destinations in
their own right. Value Retail's new venture to bring its distinctive Chic
Outlet Shopping(R) Villages to China will see its first Village - Suzhou
Village(TM), located in historic Suzhou, 50 miles west of Shanghai - open in
the fall of 2013. As with other members of the Collection, Suzhou Village(TM)
will be defined by its offer of international luxury fashion and lifestyle
brands, together with an exceptional level of service.
SOURCE: Value Retail
本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。
このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。
プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。