◎SpeedSolveを使って顧客サービスを再定義 インフォシス
◎SpeedSolveを使って顧客サービスを再定義 インフォシス
AsiaNet 50593
共同JBN 1157(12.9.12)
◎SpeedSolveを使って顧客サービスを再定義 インフォシス
【ニューヨーク2012年9月11日PRN=共同JBN】インフォシス(Infosys、http://www.infosys.com/pages/index.aspx)は11日、SpeedSolveを使って顧客サービスを再定義すると発表した。このSpeedSolveはAT&Tと共同開発したソリューションで、通信を迅速かつ効率化できるコールセンターやその関連業務向けの総合的な次世代製品である。
SpeedSolveは、顧客サービス代行者と対象問題の専門家とのリアルタイムでのコラボレーションを実現するために、メッセージ、マルチメディア、リポーティング、スマートデバイスを一体化する最先端技術を活用する。SpeedSolveを使用することによって、通信プラットフォームが着信転送をできるだけ少なくし、問い合わせを迅速かつ正確に解決する能力を強化し、その結果、顧客体験が高まり、エージェントの生産性が向上するとともに、コスト削減の促進につながる。
AT&Tのネーサン・エドワーズ部長補佐(ネットワーク・オペレーション&サポート担当)は「SpeedSolveは、顧客だけでなく当社の外勤職員をサポートするうえで当社コールセンターの運用効率を向上させる重要な役割を果たした」と語った。
SpeedSolveはインフォシスのReal-Time Expertise Managerを搭載し、専門家および情報源に素早くアクセスできるように、問い合わせのやり取りの経路およびスケジュールをインテリジェントに決定する。SpeedSolveの革新的な解析エンジンは、顧客とのやり取りから貴重な見識を抽出し、問い合わせを一回で解決することが増大し、呼び出しの待ち時間短縮につながる。
インフォシスのゴパル・デバンアハリ副社長(製品・プラットフォーム・ソリューション担当)は「SpeedSolveは、実績があるインフォシスのテクノロジー・リーダーシップとテレコミュニケーションに関するAT&Tの深い理解力とを結合し、コールセンター業界のリアルタイム顧客サービス業務に新たなパラダイムをもたらす。AT&Tと共同開発したこのソリューションは、インフォシスが未来企業を目指す(Building Tomorrow’s Enterprise)企業の変革を支援するうえで、ユニークかつ革新的な方法を提案した新たな実例である」と語った。
世界最大の通信サービス・プロバイダーの一つであるAT&Tは、2010年からSpeedSolveを導入し、同社の顧客サービス業務を効率化して向上させるとともに、年換算で数百万ドルの節約を達成した。インフォシスとAT&Tが共同開発したSpeedSolveは今後、他の企業も利用可能である。
AT&Tの知的財産技術ライセンス供与のエグゼクティブディレクターであるデレク・ウォーカー氏は「テクノロジーに通じた現代の顧客は、いつでも、どこでも必要であれば迅速かつ高品質なサービスを期待している。そこでSpeedSolveは、こうしたますます強まる顧客のニーズを達成できるよう企業を援助する。SpeedSolveは通信チャンネルを活用して、より良い顧客体験に向けたコラボレーションを促進し、よりコスト効率に優れ効果的な手順を達成するスマートで最新式の顧客関係管理の戦略を特徴としている」と語った。
SpeedSolveはエージェントの業績と生産性をモニターしてプロセスを向上するとともに、品質管理、エージェント指導、ビデオ共有、コラボレーションの機能を備えている。この製品はスマートフォンやタブレットで利用できるアプリケーションも備え、プラットフォームによる制限を受けることはない。
▽インフォシス(Infosys)について
インフォシスは世界の企業と提携し、イノベーション主導の成長を推進する。だからこそ、Forbesはトップ100の最も革新的企業の中でインフォシスを19位にランク付けした。次世代のコンサルティング、テクノロジー、アウトソーシングの大手ソリューション・プロバイダーとして、インフォシスは30カ国以上の顧客が自らの目標を実現することを支援している。ウェブサイトhttp://www.infosys.comを訪問し、15万人余りを雇用するインフォシス(NASDAQ: INFY)が現在「Building Tomorrow’s Enterprise(登録商標、未来企業を目指して)」にまい進しているのを参照してほしい。
▽問い合わせ先
米州:
Danielle D'Angelo
Infosys Ltd., United States
Phone: +1-510-859-5783
Danielle_Dangelo@infosys.com
アジア太平洋:
Joya Ahluwalia
Infosys Ltd., India
Phone: +91-80-41565002
Joya_Ahluwalia@infosys.com
オーストラリア:
Cristin Balog
Infosys Ltd., Australia
Phone: +61-3-9860-2277
Cristin_Balog@infosys.com
欧州・中東・アフリカ:
Paul de Lara
Infosys Ltd., United Kingdom
Phone: +44-2075162748
Paul_delara@infosys.com
ソース:Infosys Ltd
Infosys to Redefine Customer Service with SpeedSolve: A Next-Generation Collaborative Product
PR50593
NEW YORK, Sept. 11, 2012 / PRNewswire-AsiaNet/ --
Infosys [http://www.infosys.com/pages/index.aspx ], through a jointly
developed solution with AT&T, today announced that it is redefining customer
service with SpeedSolve - a comprehensive next generation product that makes
communication faster and more efficient for call centers and related operations.
SpeedSolve leverages state-of-the-art technologies for messaging,
multimedia, reporting and smart device integration to facilitate real-time
collaboration between customer service representatives and subject matter
experts. This enhanced communication platform helps resolve queries faster and
more accurately by minimizing call transfers - all leading to better customer
experience, higher agent productivity and increased cost savings.
"SpeedSolve has played a pivotal role in improving the operational
efficiency of our call centers in supporting customers as well as our field
force," said Nathan Edwards, assistant vice president of network operations
planning and support at AT&T.
Powered by Infosys Real-Time Expertise Manager, SpeedSolve intelligently
routes and schedules conversations to provide faster access to experts and
information resources. SpeedSolve's innovative analytics engine mines valuable
insights from customer interactions to help increase first-time resolution of
queries and reduce call wait time.
"SpeedSolve combines the proven technology leadership of Infosys with
AT&T's deep understanding of telecommunications to deliver a new paradigm in
real-time customer service operations across industries," said Gopal
Devanahalli, vice president of products, platforms and solutions at Infosys.
"This jointly developed solution with AT&T is another example of unique and
innovative ways that Infosys helps companies transform as they build tomorrow's
enterprises."
AT&T, one of the world's largest communication services providers, has used
SpeedSolve since 2010 to streamline and improve its own customer service
operations, and has realized millions of dollars in annualized savings. Jointly
developed by Infosys and AT&T, SpeedSolve is now available to other companies.
"Today's tech-savvy consumers expect fast, superior service where and when
they want it, and SpeedSolve helps companies meet these increasingly demanding
customer needs," said Derek Walker, executive director of intellectual property
technology licensing at AT&T. "SpeedSolve leverages communication channels to
improve collaboration for a better user experience, and features smarter and
streamlined customer relationship management strategies to achieve more
cost-effective and efficient procedures."
SpeedSolve monitors agent performance and productivity to improve
processes, and also includes features for quality measurement, agent coaching,
video-sharing and collaboration. The product is platform-agnostic, with
applications available for smartphones and tablets.
About Infosys
Infosys partners with global enterprises to drive their innovation-led
growth. That's why Forbes ranked Infosys 19 among the top 100 most innovative
companies. As a leading provider of next-generation consulting, technology and
outsourcing solutions, Infosys helps clients in more than 30 countries realize
their goals. Visit http://www.infosys.com and see how Infosys (NASDAQ: INFY),
with its 150,000+ people, is Building Tomorrow's Enterprise(R) today.
Infosys Safe Harbor
Certain statements in this release concerning our future growth prospects
are forward-looking statements, which involve a number of risks and
uncertainties that could cause actual results to differ materially from those
in such forward-looking statements. The risks and uncertainties relating to
these statements include, but are not limited to, risks and uncertainties
regarding fluctuations in earnings, fluctuations in foreign exchange rates, our
ability to manage growth, intense competition in IT services including those
factors which may affect our cost advantage, wage increases in India, our
ability to attract and retain highly skilled professionals, time and cost
overruns on fixed-price, fixed-time frame contracts, client concentration,
restrictions on immigration, industry segment concentration, our ability to
manage our international operations, reduced demand for technology in our key
focus areas, disruptions in telecommunication networks or system failures, our
ability to successfully complete and integrate potential acquisitions,
liability for damages on our service contracts, the success of the companies in
which Infosys has made strategic investments, withdrawal or expiration of
governmental fiscal incentives, political instability and regional conflicts,
legal restrictions on raising capital or acquiring companies outside India, and
unauthorized use of our intellectual property and general economic conditions
affecting our industry. Additional risks that could affect our future operating
results are more fully described in our United States Securities and Exchange
Commission filings including our Annual Report on Form 20-F for the fiscal year
ended March 31, 2012 and on Form 6-K for the quarters ended September 30,
2011,December 31, 2011 and June 30, 2012.These filings are available at
http://www.sec.gov. Infosys may, from time to time, make additional written and
oral forward-looking statements, including statements contained in the
company's filings with the Securities and Exchange Commission and our reports
toshareholders. The company does not undertake to update any forward-looking
statements that may be made from time to time by or on behalf of the company.
For further information please contact:
The Americas
Danielle D'Angelo
Infosys Ltd., United States
Phone: +1-510-859-5783
Danielle_Dangelo@infosys.com
Asia Pacific
Joya Ahluwalia
Infosys Ltd., India
Phone: +91-80-41565002
Joya_Ahluwalia@infosys.com
Australia
Cristin Balog
Infosys Ltd., Australia
Phone: +61-3-9860-2277
Cristin_Balog@infosys.com
EMEA
Paul de Lara
Infosys Ltd., United Kingdom
Phone: +44-2075162748
Paul_delara@infosys.com
SOURCE: Infosys Ltd
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