◎SIRO Clinpharmがブランド・アイデンティティーを一新

SIRO Clinpharm

2013/1/18 09:55

◎SIRO Clinpharmがブランド・アイデンティティーを一新

AsiaNet 51836

共同JBN0038(2013.1.16)

【ムンバイ(インド)2013年1月16日PRN=共同JBN】フルサービス臨床研究機関であるインドのSIRO Clinpharmは11日に、新しい同社ブランド・アイデンティティーを公開した。そのニュールックは同社事業戦略の最近の変化を確認するものになっている。

同社のマルチメディア・ニュースリリース閲覧は以下を参照。

 http://www.multivu.com/mnr/58672-SIRO-Clinpharm-unveils-new-brand-identity

同社は数カ月前事業を改革して、さまざまな機能を統合して顧客により良い価値を提供することになった。

SIRO Clinpharmの創業者兼会長のゴータム・ダフタリー博士は「過去16年にわたって蓄積された大きな経験によって、SIROは躍進する道筋が立った。われわれは顧客重視によるリーダーシップを取って、人材、プロセス、テクノロジー、ソリューションの4つの柱を活用してさまざまな分野で大きな競争力を付けた」と語った。

SIRO Clinpharmのゴパクマール・メノン最高経営責任者(CEO)は「SIROは最高のテクノロジー、社内ドメイン専門領域の知識、革新的エコシステムという競争力のある利点によってエンドツーエンドの臨床開発ソリューションを提供する開発業務受諾機関(CRO)のひとつである。今回のニューウエーブによってSIROは、そのサービスを超えて、大きな価値のある先見的アプローチ、持続的な顧客重視、強力なガバナンスをもたらす。われわれはSIROで、単なるサービスにとどまらない各種ソリューションを提供したいと考えている」と語った。

同CEOはさらに、同社は今回の変革によって顧客体験、「適切なソリューションの提供を通じてのみ起こりうる差別化された顧客体験」の提供に注力することを目指していると付け加えた。

SIRO従業員は世界中の同社オフィスから参加して、今回のブランド・アイデンティティー公開を目撃した。新しいブランド・アイデンティティーは同社経営者の手で公開されたインドのムンバイから全世界にウェブキャストされた。

▽SIRO Clinpharmについて

フロスト&サリバンの2012および2011年「Indian Clinical Research Organization of the year」賞を受賞したSIRO Clinpharmは、世界の健康管理業界向けに医薬品開発ソリューションを提供している。同社は対象についての専門知識を持っていることで、臨床試験管理、臨床データ管理、メディカルライティング、バイオ統計・統計プログラミング・医薬品安全対策で優位になる。同社は16年にわたり成功してきた実績があり、世界一流の多くのバイオ薬剤・医療機器企業の多くと協力する。同社の治療法経験には腫瘍、糖尿病、心臓病、感染症、呼吸器障害などが含まれている。同社は顧客の必要に基づいてすべてのサービス段階にわたって柔軟なビジネスモデルを提供している。

同社のサービスに関する詳しい情報はhttp://www.siroclinpharm.comを参照。

▽メディアの問い合わせ先

Ruchi Sanganeria

e: Ruchi.sanganeria@siroclinpharm.com

t: +91-(0)22-2584-8000

ソース:SIRO Clinpharm

SIRO Clinpharm Unveils New Brand Identity

PR51836

MUMBAI, India, Jan. 18, 2013 /PRN=KYODO JBN/ --

     - Rebrands as a customer-centric organization

    SIRO Clinpharm, a leading full service clinical research organization,

unveiled its new brand identity on Friday. The new look affirms the recent

transformation in the company's business strategy.

    To view the Multimedia News Release, please click:

http://www.multivu.com/mnr/58672-SIRO-Clinpharm-unveils-new-brand-identity

    A few months ago the company had embarked on a very ambitious goal to

revamp its business and integrate various functions to deliver better value to

its customers.

    "With the vast experience garnered over the past 16 years, SIRO was set to

take a leap forward. With its customer centric leadership, we have built depth

in various areas of competencies, leveraging our 4 pillars - people, processes,

technologies and solutions." said Dr. Gautam Daftary, founder and chairman,

SIRO Clinpharm.

    "SIRO is one of the few CROs to offer end-to-end clinical development

solutions with a competitive advantage of high-end technology, in-house domain

expertise and evolving ecosystems. This new wave will take SIRO beyond its

services and bring in the much valued visionary approach, incessant customer

focus and strong governance. At SIRO, we aspire to provide solutions, not just

services." said Gopakumar Menon, CEO, SIRO Clinpharm.

    With this transformation, the company aims to focus on customer experience,

"a differentiated customer experience which can happen only through the

delivery of right solutions," added Gopa.

    The launch saw SIRO employees join in from offices across the globe. The

launch was webcast live at all locations from Mumbai, where the new brand

identity was unveiled by the company's leadership.

    About SIRO Clinpharm

    SIRO Clinpharm, winner of the 2012 & 2011 Frost & Sullivan Indian Clinical

Research Organization of the year award, is a drug development solutions

provider to the global healthcare industry. Our subject expertise gives us an

edge in clinical trial management, clinical data management, medical writing,

biostatistics & statistical programming & pharmacovigilance. With a successful

track record of over 16 years, SIRO Clinpharm works with most of the top global

biopharma & medical device companies. Our therapeutic experience includes but

is not limited to oncology, diabetes, cardiology, infectious diseases &

respiratory system. We offer flexible business models across service verticals

based on client needs.

    Visit http://www.siroclinpharm.com to learn more about our services.

    Media contact

    RuchiSanganeria

    E: Ruchi.sanganeria@siroclinpharm.com

    T: +91-(0)22 2584 8000

    SOURCE: SIRO Clinpharm

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中