◎ペリエジュエが映像アーティストと最新コラボレーション
◎ペリエジュエが映像アーティストと最新コラボレーション
AsiaNet 54320
共同JBN 1081 (2013.9.24)
【パリ2013年9月24日】有力な映像作家のウォーレン・デュ・プリーズ(Warren du Preez)、ニック・ソーントン・ジョーンズ(Nick Thornton Jones)*のレンズを通した魅惑的な芸術世界。
映像制作と映画でクリエーティブ業界の2人の有力アーティストとみなされているウォーレン・デュ・プリーズとニック・ソーントン・ジョーンズはその独特のアプローチをペリエジュエ(Perrier-Jouet)で実践するように求められた。
マルチメディアのニュースリリースを見るにはここをクリック。
http://www.multivu.com/mnr/62422-perrier-jouet-global-communications-campaign
このコラボレーションは、ユーザーがペリエジュエの芸術的伝統とユニークなワインスタイルについての2人のビジョンの旅に導かれる360度のコミュニケーションにたどり着いた。
魅惑的な自然への魅力にあふれる旅は2人のインスピレーションの全体コンセプト「毎日の生活-魅惑のエッセンス-は潜在意識と想像力の世界の中に浮かんでおり、生活の中にある自然と芸術についてのわれわれ自身の解釈に投影される」に要約される。
高級なキュベ・ベル・エポックを出発点として、ウォーレン・デュ・プリーズとニック・ソーントン・ジョーンズはそこから世界全体をつくり出し、そこでは、モデル、光、庭園の各要素がブランドの伝統のさまざまな様相に従って、解釈される。ドレスの選択から設定されたシーンのムードに至るそれぞれの詳細は魅惑と自由によって着想される。
デジタルユーザーは新しいウェブサイトでペリエジュエの魅惑的な経験を味わうことができる。このモダンなウェブサイト-フルスクリーンの映像、テーラービデオ、アニメ化されたホットスポット-の主なアセットによってウォーレン・デュ・プリーズとニック・ソーントン・ジョーンズのつくり上げた作品は2人のアプローチが写実的というよりも絵画的であることを裏付けている。
魅惑の自然へ。
このキャンペーンの映像をダウンロードするにはhttp://digitalpressroom.perrier-jouet.comへ。
http://www.multivu.com/mnr/62422-perrier-jouet-global-communications-campaign
責任を持ってペリエジュエを楽しんでほしい。
ソース:Perrier Jouet
Perrier-Jouet's Latest Collaboration
PR54320
PARIS, Sept. 24, 2013 /PRN=KYODO JBN/ -- -
The enchanting and artistic world of Perrier-Jouet through the lens of
leading image makers Warren du Preez & Nick Thornton Jones*
Warren du Preez & Nick Thornton Jones, regarded as two of the creative
industry's leading artists within image-making and film have been asked to live
their distinctive approach with Perrier-Jouet.
To view the Multimedia News Release, please click:
http://www.multivu.com/mnr/62422-perrier-jouet-global-communications-campaign
This collaboration has ended up to a 360degree(s) communication where the
user is guided to a journey through their vision of Perrier-Jouet's artistic
heritage and unique wine style.
An alluring journey into Enchanted Nature resumes the whole concept of
their inspiration "where everyday life - the essence of enchantment - is
suspended in the realms of our subconscious and our imagination, which is
projected into our own interpretation of nature and the art within life".
Taking a prestigious cuvee Belle Epoque as a starting point, Warren du
Preez and Nick Thornton Jones made a whole world out of it, where each element,
the model, the light, the garden is interpreted relying on the different facets
of the brand's heritage. Each detail, from the choice of the dress to the mood
of the set scene is inspired by enchantment and freedom.
Digital users will be able to live the enchanting experience of
Perrier-Jouet on the brand new website. Relying on the major assets of this
modern website - full screen pictures, trailer video , animated hot spots -
Warren du Preez and Nick Thornton's result confirms their more painterly than
photographic approach.
To discover the experience, please visit:
To download images of the campaign, please visit:
http://digitalpressroom.perrier-jouet.com
http://www.multivu.com/mnr/62422-perrier-jouet-global-communications-campaign
PLEASE ENJOY PERRIER-JOUET RESPONSIBLY
SOURCE: Perrier Jouet
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