◎Metalogixがオーストラリアに営業部門を新設、アジア太平洋の事業展開を強化

Metalogix

2014/2/4 12:05

◎Metalogixがオーストラリアに営業部門を新設、アジア太平洋の事業展開を強化

AsiaNet 55711

共同JBN 0122 (2014.2.4)

【ワシントン2014年2月4日PRN=共同JBN】

*オーストラリア・メルボルンに新設された営業部門は、24時間年中無休のサポートを補完し、アジア太平洋市場での支援を現在の顧客ベースに提供するとともに、Metalogixの同地域における成長戦略を強化する。

Metalogixは4日、オーストラリア・メルボルンに営業部門を新設しアジア太平洋地域での事業展開領域と指導体制を強化したと発表した。オーストラリア・メルボルンに新設された営業部門は350 Collins Street, Level 13, Melbourne, Australia, VIC 3000に所在し、Metalogixが保有する一連の最高製品を駆使して同市場の顧客をサポートし、マイクロソフトのSharePoint、Exchange、Cloudプラットフォーム上のエンタープライズ・コンテンツの活用とパフォーマンスを向上させる。新営業部門は、Metalogixがこのほど大幅投資したアジア太平洋地域の顧客専用の顧客サービスを24時間年中無休で提供するフィリピン・マニラの顧客サポートセンターを補完するものである。

アジア太平洋地域は世界で最速の成長を示す経済力を備えた国々で構成されており、同地域のビジネスは、複雑度を増し、かつビジネスに必須なSharePoint展開を管理するためにMetalogixの最高製品をますます必要としている。Metalogixは新営業部門の開設によって、アジア太平洋地域の300以上の同社顧客が必要とする独自のコンテンツマネジメントに対処できるタイムリーで専用のサポートを提供することが可能となる。

Metalogixのスティーブン・マーフィー最高経営責任者(CEO)は「オーストラリア・メルボルンに営業部門を開設したことによって、Metalogixは急成長するアジア太平洋市場での事業展開領域と指導体制をいっそう充実させることができる。2013年、Metalogixはフィリピン・マニラに24時間年中無休の顧客サポートセンターを開設することによって、拡大を続ける当社の顧客ベースに大幅な投資を行っており、現在は300を超えるMetalogixのアジア太平洋地域の顧客が利用可能な市場内リソースの拡大を続けている。オーストラリア・メルボルンに新設された営業部門によって、地理的な障害が解消されるとともに、当社のチームはアジア太平洋地域の当社の顧客が重要度を増すSharePoint展開のパフォーマンスを向上、強化するタイムリーで専門的なサービスを提供できるようになる」と語った。

Metalogixは、一連の顧客向けウェビナーとパートナートレーニングの開催スケジュールを作成し、アジア太平洋地域の顧客に対するサポートを向上する。イベント開催日程についてはウェブサイトwww.metalogix.com/eventsを参照。このウェビナーおよびパートナートレーニングは、顧客がSharePoint展開を十分に理解し、それを管理することを支援するSharePointに関する必須知識を提供する。Metalogix Australiaが予定している今年前半のイベント日程の詳細および顧客の推薦の言葉などについては以下のサイトを参照。

http://www.metalogix.com/Blog/Blog-Article/14-02-03/Metalogix_Asia-Pacific_Office_Now_Open_For_Business.aspx

Metalogixのオーストラリア・メルボルン営業部門の連絡先:+61 3 9600 0924

Metalogix製品の詳細はウェブサイトwww.metalogix.comを参照。

▽Metalogixについて

Metalogixはエンタープライズ・コンテンツの活用とパフォーマンスを向上させるコンテンツ・インフラストラクチャー・ソフトウエアを提供する。Metalogixは10年以上かけて、民間および政府組織がナレッジの共有とコラボレーションを向上させるためにテラバイト容量のコンテンツを管理する方法を変革してきた。現在、1万4000以上の顧客が、マイクロソフトのSharePoint、Exchange、Cloudプラットフォーム上にあるコンテンツのアップグレード、移行、体系化、保存、アーカイブ、リプリケートを実行するために同社製品に依存している。Metalogixは5万テラバイト以上のコンテンツを移動させた。

Metalogixは2012年、Inc.の500 List of Fastest Growing Private Companies(急成長する民間企業500社リスト)に選ばれたほか、Washington Business Journalがワシントン地域で急速成長するソフトウエア企業と評価した。MetalogixはMicrosoft Gold Partner、マイクロソフトの公共部門におけるマネージドパートナー、GSA認定プロバイダーである。Metalogixは株式非上場企業で、Insight Venture PartnersとBessemer Venture Partnersから資金援助を受けている。

Metalogixを以下でフォローを。

LinkedIn(http://www.linkedin.com/company/239787

Twitter(https://twitter.com/metalogix

Facebook(https://www.facebook.com/Metalogix

また、+1-202-690-9100まで電話で問い合わせるか、無料ダウンロードおよび成功例についてはウェブサイトhttp://www.metalogix.com/を参照。

ソース:Metalogix

▽問い合わせ先

Kevin McGorry, +1-703-777-4322

Metalogix Expands Asia-Pacific Reach And Leadership With New Sales Division In Melbourne, Australia

PR55711

WASHINGTON, Feb. 4, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --

     -- Sales Division Complements 24/7 Live Support, Delivers In-Market

    Assistance to Current Customer Base and Enhances Metalogix Asia-Pacific

                               Growth Strategy

Metalogix today announced that it has expanded its reach and leadership in the

Asia-Pacific region with the launch of a new sales division in Melbourne,

Australia. Located at 350 Collins Street, Level 13, Melbourne, Australia, VIC

3000, the new sales division will support in-market customers employing

Metalogix best of breed suite of products to improve the use and performance of

enterprise content on Microsoft SharePoint, Exchange and Cloud platforms. The

new sales division complements Metalogix recent major investment in a 24/7 live

customer support center in Manila, Philippines that delivers dedicated customer

care to Asia-Pacific customers.  

The Asia-Pacific region is comprised of some of the world's fastest-growing

economies, and businesses in the region have demonstrated an increasing need

for Metalogix suite of best of breed products to manage their increasingly

complex and business-critical SharePoint deployments. The new sales division

will enable Metalogix to deliver timely and dedicated support that addresses

the unique content management needs of the company's more than 300 customers in

the Asia-Pacific region.

"The launch of our Melbourne, Australia sales division further extends

Metalogix reach and leadership in the rapidly-growing Asia-Pacific marketplace.

In 2013 Metalogix made a major investment in our growing Asia-Pacific customer

base with the installation of a 24/7 live customer support center in Manila,

Philippines, and today we continue to expand the in-market resources available

to Metalogix 300+ Asia-Pacific customers," said Steven Murphy, CEO, Metalogix.

"The Melbourne, Australia sales division removes geographic barriers and

enables our team to deliver timely and dedicated service that enables our

Asia-Pacific region customers to improve and enhance the performance of their

increasingly mission-critical SharePoint deployments."  

Metalogix has scheduled a series of customer webinars and partner trainings in

the region to better support its Asia-Pacific customers. A calendar of events

is available at www.metalogix.com/events.  The series will provide customers

with crucial SharePoint insights to help them better understand and manage

their SharePoint deployments.  To learn more about Metalogix Australia's first

half event schedule and read customer testimonials, please visit

http://www.metalogix.com/Blog/Blog-Article/14-02-03/Metalogix_Asia-Pacific_Office_Now_Open_For_Business.aspx.

Contact Metalogix Melbourne, Australia sales division at +61 3 9600 0924.

To learn more about Metalogix products, visit: www.metalogix.com

About Metalogix

Metalogix provides content infrastructure software to improve the use and

performance of enterprise content. For over a decade, Metalogix has transformed

the way commercial and government organizations manage terabytes of content to

improve knowledge sharing and collaboration. Today, more than 14,000 customers

rely on the company's products to upgrade, migrate, organize, store, archive

and replicate content on Microsoft SharePoint, Exchange and Cloud platforms.

Metalogix has moved more than 50,000 terabytes of content.

Metalogix was named to Inc.'s 500 List of Fastest Growing Private Companies in

2012 and was recognized as the fastest growing software company in the

Washington, D.C. area by the Washington Business Journal. Metalogix is a

Microsoft Gold Partner, a managed partner in Microsoft's Public Sector and a

certified GSA provider. Metalogix is a privately held company backed by Insight

Venture Partners and Bessemer Venture Partners. Follow us on LinkedIn

(http://www.linkedin.com/company/239787 ), Twitter

(https://twitter.com/metalogix ) and Facebook

(https://www.facebook.com/Metalogix ) and contact us at +1-202-690-9100 or

http://www.metalogix.com/ for free downloads and success stories.

SOURCE:  Metalogix

CONTACT: Kevin McGorry, +1-703-777-4322

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中