◎パレクセル・インターナショナルが新薬開発行程の簡素化で新戦略
◎パレクセル・インターナショナルが新薬開発行程の簡素化で新戦略
AsiaNet 55762
共同JBN 0141 (2014.2.12)
【ボストン(米マサチューセッツ州)2014年2月12日PRN=共同JBN】
*パレクセル・インターナショナルの新しいブランドプロミスは「Your Journey. Our Mission」
世界をリードするバイオ医薬品サービス企業、パレクセル・インターナショナル(PAREXEL International Corporation、NASDAQ:PRXL)は12日、世界の医薬品開発企業が新薬を商品化する複雑なプロセスの合理化を求める機運が高まっているため、クライアントの科学から新しい治療法までの行程を簡素化することを支援する同社実証済みアプローチを強調する新しいマーケティング・イニシアチブを開始すると発表した。
今日の医薬品開発は要求の厳しい難しいプロセスである。製薬企業はますます高まる複雑で競争の激しい環境の中で、革新的な新薬と治療法の開発と導入を加速する圧力にさらされている。これらの努力を支援するため、企業はあらゆる側面の製品開発を単純化し、加速化することを支援できるパートナーを求めている。
パレクセル・インターナショナルのジョセフ・フォン・リッケンバック会長兼最高経営責任者(CEO)は「バイオ医薬品企業は今日の市場においては、地域や地方の問題とともに世界的な要件を効果的にバランスを取り、複雑な臨床試験に対応し、医薬品開発プロセスをより効率化する道を探らなければならない。当社使命は30年以上にわたり、バイオ医薬品および医療機器業界が病気を予防し、治療するのを支援することであった。そのような使命は今も変わらないが、当社の使命をよく理解してもらう方法は変わりつつある。パレクセルの新ブランド・プラットフォームは、当社独自の能力をすべき業務に適用することによって、医薬品開発プロセスをいかに簡素化することができるかを明瞭に定義することだ。これによってクライアントは、当社提供ポートフォリオのすべてとともに個々のサービス提供が相互にどのように関係するかについてさらによく理解することができる」と語った。
▽「Your Journey. Our Mission.(商標)」について
パレクセルの新しいブランドプロミス「Your Journey. Our Mission.(商標)」は、それぞれのクライアントの医薬品開発行程をミッションにするという同社のコミットメントを表している。
*世界的専門知識:今日では大きな世界的足跡を持てば十分とは言えない。パレクセルの医薬品開発専門家(http://www.parexel.com/solutions/clinical-research-services/early-phase/early-product-development)は、共通のプロセス、標準、テクノロジーを通じて結びついており、研究がどこで行われているかにかかわらず、同じ質の基準を適用する。パレクセルは50カ国の76カ所にあって、サービス提供で世界的に協力、協調し、世界中で最善のプラクティスを分かち合う。パレクセルは世界的リソース、規制問題、特定の地域の要件に対する局所的知識と結びついた科学、テクノロジー、ビジネス問題を深く理解して働くことで、全体の製品ライフサイクルを通じてクライアントに価値をもたらす。
*複雑な問題を解決する活力:完全統合Perceptive MyTrial(登録商標)eClinical テクノロジープラットフォームからバイオシミラー(http://www.parexel.com/experience/industry-expertise/clinical-expertise/biosimilar-consulting)における先駆的な規制上の作業まで、パレクセルは新しい革新的な方法で統合サービス提供を最適化して、クライアントの複雑な問題を解決するため一貫作業を進める。
*より大きな(医薬品開発)行程に認識:バイオ医薬品業界で戦略的提携関係の開発を先導し、企業は医薬品開発プロセス全体を最適化することができる。パレクセルの戦略的提携関係2013年リポートによると、これら緊密で長期的な提携関係がより深いコラボレーションを進め、開発サイクルを速め、コストを削減する。同リポートは、調査されたバイオ医薬品企業経営者の85%が、戦略的提携関係がCRO(受諾開発機関)をスポンサーとする提携関係に前向きな影響を与えると考えていることを明らかにしている。
パレクセルはまた世界的なマーケティング・広告キャンペーンの一環として、新しい企業ウェブサイト(http://www.parexel.com)を開始した。同ウェブサイトはウェブ訪問者の経験を豊かにし、パレクセルの製品とサービスをより鮮明に際立たせ、クライアントに同社の真の価値を知ってもらう。ウェブサイトはいくつかのビデオを用意して、同社の世界的な専門知識(http://www.parexel.com/experience)とともに複雑さ(http://www.parexel.com/solutions)を管理することや有意義な戦略的提携関係(http://www.parexel.com/journey)を開発する同社能力を説明する。
パレクセルのクリストファー・タマ・マーケティング世界責任者は「われわれは科学と新しい治療法との間の開発行程がこれまで以上に容易になれば、世界はもっと健康的な環境になると信じている。このような信条こそ当社の目指す姿(ストーリー)の基礎であり、われわれは新しい創造的ストーリーを語る緒に就いている」と語った。
▽パレクセル・インターナショナル(PAREXEL International Corporation)について
パレクセル・インターナショナルは世界をリードするバイオ医薬品サービス企業であり、広い領域で知識ベースの委託研究、コンサルティング、医療コミュニケーション・テクノロジーソリューションを世界の製薬、バイオテクノロジー、医療機器業界に提供している。市場進出時間、ピーク・マーケット・ペネトレーションを促進するソリューションの提供にコミットしているパレクセルは、医薬品開発と規制コンサルティングから臨床薬理学、臨床試験管理、医療教育、償還までつながる開発と商品化にわたる重要な専門知識を取得している。パレクセルの子会社であるパレクセル・インフォーマティクス(PAREXEL Informatics, Inc.)は、臨床開発プロセスに役立つ最先端テクノロジーソリューションを提供する。米マサチューセッツ州ボストン近郊に本社を置くパレクセルは、世界50カ国の76カ所で活動しており、従業員は1万5100人。パレクセル・インターナショナルについての詳しい情報はhttp://www.parexel.comを参照。
PAREXEL、PAREXEL Informatics、Perceptive、Perceptive MyTrials、Perceptive Informatics、"Your Journey. Our Mission." はPAREXEL International Corporationもしくはその子会社の商標あるいは登録商標である。
▽問い合わせ先
Diana Martin, Vice President, Corporate Communications
PAREXEL International
Tel: +1-781-434-5516
Email: Diana.Martin@PAREXEL.com
Matthew Briggs
PAN Communications
Tel: +1-617-502-4300
Email: PAREXEL@pancomm.com
ソース:PAREXEL International Corporation
PAREXEL Simplifies Drug Development Journey From Science To New Treatments
PR55762
BOSTON, Feb. 12, 2014 /PRN=KYODO JBN / --
-- "Your Journey. Our Mission.(TM)" communicates company's
new brand promise
As the global biopharmaceutical industry increasingly seeks to streamline
the complex process of bringing new drugs to market, PAREXEL International
Corporation (NASDAQ: PRXL), a leading global biopharmaceutical services
provider, today announced the launch of a new marketing initiative that
highlights the Company's proven approach to help clients simplify the journey
from science to new treatments.
Drug development today is a demanding and difficult process. Increasingly,
pharmaceutical companies are under pressure to accelerate development and
introduce innovative new medicines and treatments in an increasingly complex
and competitive environment. To assist in these efforts, companies are seeking
a partner that can help simplify and accelerate all aspects of product
development.
"In today's market, biopharmaceutical companies must effectively balance
global requirements with regional and local issues, address clinical trial
complexity and seek ways to make the drug development process more efficient,"
said Josef von Rickenbach, Chairman and Chief Executive Officer, PAREXEL
International. "For more than 30 years, our mission has been to help the
biopharmaceutical and medical device industries prevent and cure disease. While
that mission hasn't changed, the way we promote our mission is changing.
PAREXEL's new brand platform clearly defines how we can simplify drug
development by applying our unique capabilities to the work we do. This will
help clients better understand the full scope of our portfolio, and how
individual offerings interrelate."
Your Journey. Our Mission.(TM)
PAREXEL's new brand promise, "Your Journey. Our Mission(TM) ," represents
the Company's commitment to make each client's journey its mission. The Company
works to fulfill this commitment through its:
-- Global Expertise: Today, it is not enough to have a large global
footprint. PAREXEL's drug development experts
[
http://www.parexel.com/solutions/clinical-research-services/early-phase/early-product-development
]
are connected through common processes, standards and technology, so
regardless of where a study is conducted, the same standards of quality
apply. With 76 locations in 50 countries, PAREXEL cooperates and
collaborates globally to provide services and share best practices
around the world. PAREXEL brings value to clients throughout the entire
product life cycle by putting to work its deep understanding of science,
technology, regulatory and business issues combined with global
resources and local knowledge of region-specific requirements.
-- Drive to Solve the Complex: From its fully integrated Perceptive MyTrial
(R) eClinical technology platform to its pioneering regulatory work in
biosimilars [
http://www.parexel.com/experience/industry-expertise/clinical-expertise/biosimilar-consulting
],
PAREXEL is constantly working to solve complex challenges for clients by
optimizing integrated offerings in new and innovative ways.
-- Recognition of the Bigger Journey: PAREXEL led the development of
Strategic Partnerships in the biopharmaceutical industry, enabling
companies to optimize the entire drug development process. These close,
long-term partnerships drive deeper collaboration, speed up development
cycles and reduce cost, according to PAREXEL's Strategic Partnerships
2013 report. It revealed that 85 percent of the biopharmaceutical
executives surveyed believe Strategic Partnerships have positively
impacted CRO-sponsorship relationships.
As part of its global marketing and advertising campaign, PAREXEL has also
launched a new corporate website [http://www.parexel.com ] that provides an
enhanced visitor experience, more clearly distinguishes PAREXEL's products and
services, and communicates the Company's true value to clients. The website
features several videos that illustrate the company's global expertise
[http://www.parexel.com/experience ] as well as its ability to manage
complexity [http://www.parexel.com/solutions ] and develop meaningful Strategic
Partnerships [http://www.parexel.com/journey ].
"We believe the world will be a healthier place when the journey between
science and new treatments becomes simpler," said Christopher Tama, Worldwide
Head of Marketing, PAREXEL. "This belief is the foundation of our story, which
we are now beginning to tell in new and creative ways."
About PAREXEL International
PAREXEL International Corporation is a leading global biopharmaceutical
services organization, providing a broad range of knowledge-based contract
research, consulting, medical communications, and technology solutions and
services to the worldwide pharmaceutical, biotechnology and medical device
industries. Committed to providing solutions that expedite time-to-market and
peak-market penetration, PAREXEL has developed significant expertise across the
development and commercialization continuum, from drug development and
regulatory consulting to clinical pharmacology, clinical trials management,
medical education and reimbursement. Perceptive Informatics, Inc., a subsidiary
of PAREXEL, provides advanced technology solutions to facilitate the clinical
development process. Headquartered near Boston, Massachusetts, PAREXEL operates
in 76 locations in 50 countries around the world, and has 15,100 employees.
For more information about PAREXEL International, visit www.PAREXEL.com.
PAREXEL, PAREXEL Informatics, Perceptive, Perceptive MyTrials, Perceptive
Informatics, and "Your Journey. Our Mission." are trademarks or registered
trademarks of PAREXEL International Corporation or its affiliates.
This release contains "forward-looking" statements regarding future results
and events, including, without limitation, statements regarding expected
financial results, future growth and customer demand. For this purpose, any
statements contained herein that are not statements of historical fact may be
deemed forward-looking statements. Without limiting the foregoing, the words
"believes," "anticipates," "plans," "expects," "intends," "appears,"
"estimates," "projects," "will," "would," "could," "should," "targets," and
similar expressions are also intended to identify forward-looking statements.
The forward-looking statements in this release involve a number of risks and
uncertainties. The Company's actual future results may differ significantly
from the results discussed in the forward-looking statements contained in this
release. Important factors that might cause such a difference include, but are
not limited to, risks associated with: actual operating performance; actual
expense savings and other operating improvements resulting from recent and
anticipated restructurings; the loss, modification, or delay of contracts which
would, among other things, adversely impact the Company's recognition of
revenue included in backlog; the Company's dependence on certain industries and
clients; the Company's ability to win new business, manage growth and costs,
and attract and retain employees; the Company's ability to complete additional
acquisitions, and to integrate newly acquired businesses including the recent
acquisitions of LIQUENT, Inc. and HERON, Inc., or enter into new lines of
business; the impact on the Company's business of government regulation of the
drug, medical device and biotechnology industry; consolidation within the
pharmaceutical industry and competition within the biopharmaceutical services
industry; the potential for significant liability to clients and third parties;
the potential adverse impact of health care reform; and the effects of exchange
rate fluctuations and other international economic, political, and other
risks. Such factors and others are discussed more fully in the section
entitled "Risk Factors" of the Company's Quarterly Report on Form 10-Q for the
fiscal quarter ended December 31, 2013 as filed with the SEC on January 31,
2014, which "Risk Factors" discussion is incorporated by reference in this
press release. The Company specifically disclaims any obligation to update
these forward-looking statements in the future. These forward-looking
statements should not be relied upon as representing the Company's estimates or
views as of any date subsequent to the date of this press release.
Contacts:
Diana Martin, Vice President, Corporate Communications
PAREXEL International
Tel: +1-781-434-5516
Email: Diana.Martin@PAREXEL.com
Matthew Briggs
PAN Communications
Tel: +1-617-502-4300
Email: PAREXEL@pancomm.com
SOURCE PAREXEL International Corporation
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