◎パレクセル・インターナショナルが新薬開発行程の簡素化で新戦略

パレクセル・インターナショナル

2014/2/13 09:57

◎パレクセル・インターナショナルが新薬開発行程の簡素化で新戦略

AsiaNet 55762

共同JBN 0141 (2014.2.12)

【ボストン(米マサチューセッツ州)2014年2月12日PRN=共同JBN】

 *パレクセル・インターナショナルの新しいブランドプロミスは「Your Journey. Our Mission」

世界をリードするバイオ医薬品サービス企業、パレクセル・インターナショナル(PAREXEL International Corporation、NASDAQ:PRXL)は12日、世界の医薬品開発企業が新薬を商品化する複雑なプロセスの合理化を求める機運が高まっているため、クライアントの科学から新しい治療法までの行程を簡素化することを支援する同社実証済みアプローチを強調する新しいマーケティング・イニシアチブを開始すると発表した。

今日の医薬品開発は要求の厳しい難しいプロセスである。製薬企業はますます高まる複雑で競争の激しい環境の中で、革新的な新薬と治療法の開発と導入を加速する圧力にさらされている。これらの努力を支援するため、企業はあらゆる側面の製品開発を単純化し、加速化することを支援できるパートナーを求めている。

パレクセル・インターナショナルのジョセフ・フォン・リッケンバック会長兼最高経営責任者(CEO)は「バイオ医薬品企業は今日の市場においては、地域や地方の問題とともに世界的な要件を効果的にバランスを取り、複雑な臨床試験に対応し、医薬品開発プロセスをより効率化する道を探らなければならない。当社使命は30年以上にわたり、バイオ医薬品および医療機器業界が病気を予防し、治療するのを支援することであった。そのような使命は今も変わらないが、当社の使命をよく理解してもらう方法は変わりつつある。パレクセルの新ブランド・プラットフォームは、当社独自の能力をすべき業務に適用することによって、医薬品開発プロセスをいかに簡素化することができるかを明瞭に定義することだ。これによってクライアントは、当社提供ポートフォリオのすべてとともに個々のサービス提供が相互にどのように関係するかについてさらによく理解することができる」と語った。

▽「Your Journey. Our Mission.(商標)」について

パレクセルの新しいブランドプロミス「Your Journey. Our Mission.(商標)」は、それぞれのクライアントの医薬品開発行程をミッションにするという同社のコミットメントを表している。

 *世界的専門知識:今日では大きな世界的足跡を持てば十分とは言えない。パレクセルの医薬品開発専門家(http://www.parexel.com/solutions/clinical-research-services/early-phase/early-product-development)は、共通のプロセス、標準、テクノロジーを通じて結びついており、研究がどこで行われているかにかかわらず、同じ質の基準を適用する。パレクセルは50カ国の76カ所にあって、サービス提供で世界的に協力、協調し、世界中で最善のプラクティスを分かち合う。パレクセルは世界的リソース、規制問題、特定の地域の要件に対する局所的知識と結びついた科学、テクノロジー、ビジネス問題を深く理解して働くことで、全体の製品ライフサイクルを通じてクライアントに価値をもたらす。

 *複雑な問題を解決する活力:完全統合Perceptive MyTrial(登録商標)eClinical テクノロジープラットフォームからバイオシミラー(http://www.parexel.com/experience/industry-expertise/clinical-expertise/biosimilar-consulting)における先駆的な規制上の作業まで、パレクセルは新しい革新的な方法で統合サービス提供を最適化して、クライアントの複雑な問題を解決するため一貫作業を進める。

 *より大きな(医薬品開発)行程に認識:バイオ医薬品業界で戦略的提携関係の開発を先導し、企業は医薬品開発プロセス全体を最適化することができる。パレクセルの戦略的提携関係2013年リポートによると、これら緊密で長期的な提携関係がより深いコラボレーションを進め、開発サイクルを速め、コストを削減する。同リポートは、調査されたバイオ医薬品企業経営者の85%が、戦略的提携関係がCRO(受諾開発機関)をスポンサーとする提携関係に前向きな影響を与えると考えていることを明らかにしている。

パレクセルはまた世界的なマーケティング・広告キャンペーンの一環として、新しい企業ウェブサイト(http://www.parexel.com)を開始した。同ウェブサイトはウェブ訪問者の経験を豊かにし、パレクセルの製品とサービスをより鮮明に際立たせ、クライアントに同社の真の価値を知ってもらう。ウェブサイトはいくつかのビデオを用意して、同社の世界的な専門知識(http://www.parexel.com/experience)とともに複雑さ(http://www.parexel.com/solutions)を管理することや有意義な戦略的提携関係(http://www.parexel.com/journey)を開発する同社能力を説明する。

パレクセルのクリストファー・タマ・マーケティング世界責任者は「われわれは科学と新しい治療法との間の開発行程がこれまで以上に容易になれば、世界はもっと健康的な環境になると信じている。このような信条こそ当社の目指す姿(ストーリー)の基礎であり、われわれは新しい創造的ストーリーを語る緒に就いている」と語った。

▽パレクセル・インターナショナル(PAREXEL International Corporation)について

パレクセル・インターナショナルは世界をリードするバイオ医薬品サービス企業であり、広い領域で知識ベースの委託研究、コンサルティング、医療コミュニケーション・テクノロジーソリューションを世界の製薬、バイオテクノロジー、医療機器業界に提供している。市場進出時間、ピーク・マーケット・ペネトレーションを促進するソリューションの提供にコミットしているパレクセルは、医薬品開発と規制コンサルティングから臨床薬理学、臨床試験管理、医療教育、償還までつながる開発と商品化にわたる重要な専門知識を取得している。パレクセルの子会社であるパレクセル・インフォーマティクス(PAREXEL Informatics, Inc.)は、臨床開発プロセスに役立つ最先端テクノロジーソリューションを提供する。米マサチューセッツ州ボストン近郊に本社を置くパレクセルは、世界50カ国の76カ所で活動しており、従業員は1万5100人。パレクセル・インターナショナルについての詳しい情報はhttp://www.parexel.comを参照。

PAREXEL、PAREXEL Informatics、Perceptive、Perceptive MyTrials、Perceptive Informatics、"Your Journey.  Our Mission." はPAREXEL International Corporationもしくはその子会社の商標あるいは登録商標である。

▽問い合わせ先

Diana Martin, Vice President, Corporate Communications

PAREXEL International

Tel: +1-781-434-5516

Email: Diana.Martin@PAREXEL.com

Matthew Briggs

PAN Communications

Tel: +1-617-502-4300

Email: PAREXEL@pancomm.com

ソース:PAREXEL International Corporation

PAREXEL Simplifies Drug Development Journey From Science To New Treatments

PR55762

BOSTON, Feb. 12, 2014 /PRN=KYODO JBN / --

         -- "Your Journey. Our Mission.(TM)" communicates company's

                             new brand promise

    As the global biopharmaceutical industry increasingly seeks to streamline

the complex process of bringing new drugs to market, PAREXEL International

Corporation (NASDAQ: PRXL), a leading global biopharmaceutical services

provider, today announced the launch of a new marketing initiative that

highlights the Company's proven approach to help clients simplify the journey

from science to new treatments.

    Drug development today is a demanding and difficult process. Increasingly,

pharmaceutical companies are under pressure to accelerate development and

introduce innovative new medicines and treatments in an increasingly complex

and competitive environment. To assist in these efforts, companies are seeking

a partner that can help simplify and accelerate all aspects of product

development.

    "In today's market, biopharmaceutical companies must effectively balance

global requirements with regional and local issues, address clinical trial

complexity and seek ways to make the drug development process more efficient,"

said Josef von Rickenbach, Chairman and Chief Executive Officer, PAREXEL

International. "For more than 30 years, our mission has been to help the

biopharmaceutical and medical device industries prevent and cure disease. While

that mission hasn't changed, the way we promote our mission is changing.

PAREXEL's new brand platform clearly defines how we can simplify drug

development by applying our unique capabilities to the work we do. This will

help clients better understand the full scope of our portfolio, and how

individual offerings interrelate."

    Your Journey. Our Mission.(TM)

    PAREXEL's new brand promise, "Your Journey. Our Mission(TM) ," represents

the Company's commitment to make each client's journey its mission. The Company

works to fulfill this commitment through its:

    -- Global Expertise: Today, it is not enough to have a large global

       footprint. PAREXEL's drug development experts

       [

http://www.parexel.com/solutions/clinical-research-services/early-phase/early-product-development

]

       are connected through common processes, standards and technology, so

       regardless of where a study is conducted, the same standards of quality

       apply. With 76 locations in 50 countries, PAREXEL cooperates and

       collaborates globally to provide services and share best practices

       around the world. PAREXEL brings value to clients throughout the entire

       product life cycle by putting to work its deep understanding of science,

       technology, regulatory and business issues combined with global

       resources and local knowledge of region-specific requirements.

    -- Drive to Solve the Complex: From its fully integrated Perceptive MyTrial

       (R) eClinical technology platform to its pioneering regulatory work in

       biosimilars [

http://www.parexel.com/experience/industry-expertise/clinical-expertise/biosimilar-consulting

],

       PAREXEL is constantly working to solve complex challenges for clients by

       optimizing integrated offerings in new and innovative ways.

    -- Recognition of the Bigger Journey:  PAREXEL led the development of

       Strategic Partnerships in the biopharmaceutical industry, enabling

       companies to optimize the entire drug development process. These close,

       long-term partnerships drive deeper collaboration, speed up development

       cycles and reduce cost, according to PAREXEL's Strategic Partnerships

       2013 report. It revealed that 85 percent of the biopharmaceutical

       executives surveyed believe Strategic Partnerships have positively

       impacted CRO-sponsorship relationships.

    As part of its global marketing and advertising campaign, PAREXEL has also

launched a new corporate website [http://www.parexel.com ] that provides an

enhanced visitor experience, more clearly distinguishes PAREXEL's products and

services, and communicates the Company's true value to clients.  The website

features several videos that illustrate the company's global expertise

[http://www.parexel.com/experience ] as well as its ability to manage

complexity [http://www.parexel.com/solutions ] and develop meaningful Strategic

Partnerships [http://www.parexel.com/journey ].  

    "We believe the world will be a healthier place when the journey between

science and new treatments becomes simpler," said Christopher Tama, Worldwide

Head of Marketing, PAREXEL. "This belief is the foundation of our story, which

we are now beginning to tell in new and creative ways."   

    About PAREXEL International  

    PAREXEL International Corporation is a leading global biopharmaceutical

services organization, providing a broad range of knowledge-based contract

research, consulting, medical communications, and technology solutions and

services to the worldwide pharmaceutical, biotechnology and medical device

industries. Committed to providing solutions that expedite time-to-market and

peak-market penetration, PAREXEL has developed significant expertise across the

development and commercialization continuum, from drug development and

regulatory consulting to clinical pharmacology, clinical trials management,

medical education and reimbursement. Perceptive Informatics, Inc., a subsidiary

of PAREXEL, provides advanced technology solutions to facilitate the clinical

development process. Headquartered near Boston, Massachusetts, PAREXEL operates

in 76 locations in 50 countries around the world, and has 15,100 employees.  

For more information about PAREXEL International, visit www.PAREXEL.com.

    PAREXEL, PAREXEL Informatics, Perceptive, Perceptive MyTrials, Perceptive

Informatics, and "Your Journey.  Our Mission." are trademarks or registered

trademarks of PAREXEL International Corporation or its affiliates.

    This release contains "forward-looking" statements regarding future results

and events, including, without limitation, statements regarding expected

financial results, future growth and customer demand.   For this purpose, any

statements contained herein that are not statements of historical fact may be

deemed forward-looking statements.  Without limiting the foregoing, the words

"believes," "anticipates," "plans," "expects," "intends," "appears,"

"estimates," "projects," "will," "would," "could," "should,"  "targets," and

similar expressions are also intended to identify forward-looking statements.  

The forward-looking statements in this release involve a number of risks and

uncertainties.  The Company's actual future results may differ significantly

from the results discussed in the forward-looking statements contained in this

release.  Important factors that might cause such a difference include, but are

not limited to, risks associated with: actual operating performance; actual

expense savings and other operating improvements resulting from recent and

anticipated restructurings; the loss, modification, or delay of contracts which

would, among other things, adversely impact the Company's recognition of

revenue included in backlog; the Company's dependence on certain industries and

clients; the Company's ability to win new business, manage growth and costs,

and attract and retain employees; the Company's ability to complete additional

acquisitions, and to integrate newly acquired businesses including the recent

acquisitions of LIQUENT, Inc. and HERON, Inc., or enter into new lines of

business; the impact on the Company's business of government regulation of the

drug,  medical device and biotechnology industry; consolidation within the

pharmaceutical industry and competition within the biopharmaceutical services

industry; the potential for significant liability to clients and third parties;

the potential adverse impact of health care reform; and the effects of exchange

rate fluctuations and other international economic, political, and other

risks.   Such factors and others are discussed more fully in the section

entitled "Risk Factors" of the Company's Quarterly Report on Form 10-Q for the

fiscal quarter ended December 31, 2013 as filed with the SEC on January 31,

2014, which "Risk Factors" discussion is incorporated by reference in this

press release.  The Company specifically disclaims any obligation to update

these forward-looking statements in the future.  These forward-looking

statements should not be relied upon as representing the Company's estimates or

views as of any date subsequent to the date of this press release.

    Contacts:

    Diana Martin, Vice President, Corporate Communications

    PAREXEL International

    Tel: +1-781-434-5516

    Email: Diana.Martin@PAREXEL.com

    Matthew Briggs

    PAN Communications

    Tel: +1-617-502-4300

    Email: PAREXEL@pancomm.com

SOURCE  PAREXEL International Corporation

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