◎日本に新オフィスを開設し世界市場参入を拡大 MediaMath

MediaMath

2014/5/1 10:10

◎日本に新オフィスを開設し世界市場参入を拡大 MediaMath

AsiaNet 56601

共同JBN 0464 (2014.5.1)

【ニューヨーク、東京2014年5月1日PRN=共同JBN】

*MediaMathは東京に新オフィスを開設し、アジア太平洋地域の顧客ベースを拡大する

デジタルマーケター向けのTerminalOne Marketing Operating System(商標)(http://www.mediamath.com/)開発企業であるMediaMathは1日、東京に新オフィスを開設したと発表した。これによってMediaMathが築いてきた日本におけるプレゼンスを向上させるとともに、アジア太平洋地域における基盤も強化する。

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140422/77010

アジア太平洋地域、中でも日本は、世界で急成長するデジタル広告市場の1つであり、拡大を続けるMediaMathにとって当然ながら注目する市場である。MediaMathは日本市場に大幅な投資を行ってきており、昨年はアジア太平洋地域では2番目となるデータセンターを東京に開設し、プラットフォーム・ワン、Kauli、adingoなどとの重要なサプライ・パートナーシップを構築した。MediaMathの東京オフィス新設は、シンガポール・オフィスの開設(http://www.reuters.com/article/2014/02/10/mediamath-idUSnBw095020a+100+BSW20140210)に続くものである。

MediaMathの共同創設者で、この3年間欧州・中東・アフリカおよびアジア太平洋地域の組織を率い、新しくグローバル最高売上責任者(CRO)に任命されたエリック・ワッサーマン氏は「日本市場に強力なプレゼンスを確立するうえで、われわれを支援して下さったパートナーおよび顧客に感謝致します。東京オフィスの開設によって、MediaMathブランドの認知度をさらに向上させることができ、 当社チームはこの地域の顧客およびパートナーとの関係を強固なものにし、新しい戦略関係を発展させることが可能となります」と語った。

グローバルCROとしてのワッサーマン氏の新たな役割についての公式発表はウェブサイトhttp://www.adexchanger.com/online-advertising/mediamath-co-founder-wasserman-expands-international-portfolio-as-global-cro/を参照。

▽MediaMathについて

ニューヨークに本社を置き、5大陸13のオフィスを持つMediaMathはデジタルマーケティング技術を開発し、深い業界知識を提供することによって、マーケターが世界中のあらゆるデジタルメディアで消費者と個別に、そしてスケールした形でつながりを持てます。

MediaMathのTerminalOne Marketing Operating System(商標)でマーケターは自社の技術インフラストラクチャーをカスタマイズし、デジタル・マーケティング・プログラムのプランニング、実行、最適化、分析において自社データおよび業界データを活用することができ、その結果、ビジネスの成長につながるスマートな決断を下せる。フォーチュン100社の55%を含め、多数のマーケターの業務の原動力となっているTerminalOneはデジタル・エコシステム全体で画期的な業績を上げることを可能にする。

詳細はウェブサイトwww.mediamath.comを参照。

▽報道関係問い合わせ先

Victoria Usher,

GingerMay Marketing (http://www.gingermaymarketing.com/)

victoria@gingermaymarketing.com

Tel: +44 (0)203 642 1124

ソース:MediaMath

MediaMath Extends Global Reach with New Japan Office

PR56601

NEW YORK and TOKYO, May 1, 2014 /PRN=KYODO JBN/ --

-- Tokyo office will help support MediaMath's fast expanding APAC client base

   MediaMath, the creator of the TerminalOne Marketing Operating System(TM)

(http://www.mediamath.com/ ) for digital marketers, today announced the opening

of a new office in Tokyo, enhancing MediaMath's already established presence in

Japan and strengthening its foothold in APAC.

   Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20140422/77010

   The APAC market - and Japan in particular - is one of the fastest growing

digital advertising markets in the world, making it a natural focus for

MediaMath's continued expansion. MediaMath has made significant investment in

the Japanese market, having last year launched its second APAC data center in

Tokyo and establishing key supply partnerships with Platform One, Kauli,

adingo, and others. MediaMath's newest office opening in Tokyo follows the

recent Singapore office opening (

http://www.reuters.com/article/2014/02/10/mediamath-idUSnBw095020a+100+BSW20140210

).

   Erich Wasserman, Co-founder and newly appointed Global Chief Revenue

Officer, who led the EMEA and APAC organisation for the past three years,

commented: "We are grateful to our partners and clients who have helped us to

secure a strong presence in the Japanese market. The opening of a Tokyo office

enables us to create more visibility for the MediaMath brand, and allows our

teams to tighten their relationships with clients and partners in the region,

as well as develop new, strategic relationships."

   To read the official announcement of Wasserman's new role as Global CRO,

click here (

http://www.adexchanger.com/online-advertising/mediamath-co-founder-wasserman-expands-international-portfolio-as-global-cro/

) .

   About MediaMath

   Based in New York with 13 locations across 5 continents, MediaMath develops

digital marketing technology and offers deep industry expertise that enables

marketers to connect with consumers individually and at scale, across the

entirety of the world's digital media.

   MediaMath's TerminalOne Marketing Operating System(TM) allows marketers to

customise their own technology infrastructure and leverage their data and

industry data in the planning, execution, optimisation and analysis of digital

marketing programmes, resulting in smarter decisions that grow their business.  

Powering the operations for thousands of marketers, including those

representing 55% of the Fortune 100, TerminalOne enables them to drive

transformative business results across the entire digital ecosystem.

   To learn more, visit, www.mediamath.com

   Media Contact

   For more information, please contact:

   Victoria Usher, GingerMay Marketing (http://www.gingermaymarketing.com/ )

   victoria@gingermaymarketing.com

   Tel: +44 (0)203 642 1124

   SOURCE: MediaMath

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