HAIG CLUB(TM)スコッチウイスキーが1920年代の広告に命を吹き込む
AsiaNet 59666
HAIG CLUB(TM)スコッチウイスキーが1920年代の広告に命を吹き込む
ロンドン、2015年3月2日/PRニュースワイヤー/ --
HAIG CLUB(TM)ロンドンの初日となった昨夜、ロンドン中心部に位置するハイド・パーク・コーナーで、HAIG CLUB(TM)(http://www.haigclub.com )シングルグレーン・スコッチウイスキーのメーカーとそのブランド・パートナーであるデービッド・ベッカムとサイモン・フラーは、HAIG CLUB(TM)(ロンドンへのゲストを歓迎しました。HAIG CLUB(TM)(ロンドンは、ウェリントン・アーチに一週間設けられ、この象徴的な歴史的建造物は、ヘイグ家の1920年代の「クラブ・マン」広告シリーズに登場する英国のプライベートクラブの現代風アレンジへと変身しました。
(写真: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150302/732296 )
(写真: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150302/732296-a )
(写真 : http://photos.prnewswire.com/prnh/20150302/732296-b )
(写真: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150302/732296-c )
この広告に登場するクラブでは、当時最も高く評価され尊敬されていた個人数名が集まり会話や友情を楽しんでいました。世界の流行の首都の一つであるロンドンの中心地に設けられたHAIG CLUB(TM)(ロンドンは、当時のロンドン独自のクラブを現代風に解釈することで、HAIG CLUB(TM)(の特性とスタイルに命を吹き込んでいます。
HAIG CLUB(TM)(ロンドンは、ロンドンの暮らし方、料理、カクテル作り技術の場面の最前線で流行を作り出している人達によって実現されました。インテリアはデザイナーのアマンダ・シェパード(Amanda Sheppard)によって生まれ変わり、Haigウイスキーの有力者たちの魅力的な歴史を垣間見る秘密の個室などが設けられています。ミシュランの星を獲得したハーウッド・アームズ(Harwood Arms)のブレット・グラハム(Brett Graham)、マイク・ロビンソン(Mike Robinson)、アレックス・ハーパー(Alex Harper)がHAIG CLUB(TM)(のフレッシュでクリーンな特徴との組合せに相応しいメニューを考えました。
HAIG CLUB(TM)(ロンドンは、ウイスキーはきちんとして楽しむべきだという概念に挑戦し続け、ウイスキーの鑑定家やウイスキーに馴染みのない人達に、今まで一度も経験したことがないような方法でウイスキーを経験できる現代的空間を提供します。こうして、シングルグレーン・スコッチウイスキーのこれまで見過ごされていた宝を味わうように彼らを促します。
今回設けられたバーは、HAIG CLUB(TM)(を紹介するために作られた特徴的なカクテルを提供しますが、このカクテルは、世界的なバーテンダーを抱えるスウィート・アンド・チリ(Sweet and Chilli)によって作られ、注がれ、HAIG CLUB(TM)(グローバル・ブランド・アンバサダーのユアン・ガン(Ewan Gunn)によって監修されており、まさに飲み物の中心に位置づけられるでしょう。
HAIG CLUB(TM)(ロンドンの場所が目立つように、ウェリントン・アーチはこの一週間、革新的なスタイルの青色のHAIG CLUB(TM)(青色ボトルを彷彿とさせる青色のイルミネーションに照らされる予定です。HAIG CLUB(TM)(ロンドンの詳細は、facebook.com/HaigClub (http://www.facebook.com/HaigClub )および HaigClub.com (http://www.haigclub.com )でご覧になれます。
HAIG CLUB(TM)(ロンドンにようこそ。節度を持って飲酒をお楽しみください。
HAIG CLUB(TM)について
HAIG CLUB(TM)(は、ディアジオ(Diageo)が世界のアイコン、デービッド・ベッカムと起業家のサイモン・フラーと組んで製造した新しいシングルグレーン・スコッチウイスキーです。HAIG CLUB(TM)(は、現代世界のために企画されたスコッチウイスキーとして、伝統と遺産を重視して作られています。400年近い蒸留遺産をもとに、新手法で実現したシングルグレーン・スコッチウイスキーです。HAIG CLUB(TM)(は、健全な生活を送り節度ある飲酒を楽しむ人々を歓迎します。パートナーシップの一部として、デービッド・ベッカムはHAIG CLUB(TM)(の責任ある飲酒キャンペーン哲学と量より質という信念を支持しています。HAIG CLUB(TM)(に関する詳細情報は、http://www.HaigClub.com またはfacebook.com/HaigClub をご参照下さい。
#haigclublondon
情報源:HAIG CLUBおよびディアジオ
(日本語リリース:クライアント提供)
HAIG CLUB(TM) Scotch Whisky Brings 1920s Adverts to Life
PR59666
LONDON, Mar. 2 /PRN=KYODO JBN/ --
Last night in the heart of central London at Hyde Park Corner, the makers
of HAIG CLUB(TM) [http://www.haigclub.com ] Single Grain Scotch Whisky and
brand partners David Beckham and Simon Fuller welcomed guests to the first
evening of HAIG CLUB(TM) London - a week long residency at the Wellington Arch
which has transformed the iconic landmark into a modern interpretation of the
British private clubs featured in original Haig "clubman series" adverts of the
1920s.
(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150302/732296 )
(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150302/732296-a )
(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150302/732296-b )
(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150302/732296-c )
The clubs featured in the adverts brought together some of the day's most
esteemed and respected individuals for conversation and friendship. Set in the
centre of one of the world's style capitals, HAIG CLUB(TM) London brings the
unique character and style of HAIG CLUB(TM) to life through a present day
interpretation of those original London institutions.
HAIG CLUB(TM) London has been realised by tastemakers at the forefront of
London's style, culinary and mixology scene. The interior has been transformed
by designer Amanda Sheppard to include a hidden whisky snug with a view into
the compelling history of the Haig Whisky dynasty. Brett Graham, Mike Robinson
and Alex Harper of the Michelin starred Harwood Arms have designed a menu
suited to pair with the clean fresh notes of HAIG CLUB(TM).
HAIG CLUB(TM) London will continue to challenge the notion that whisky
should only be enjoyed neat, offering a contemporary space for whisky
connoisseurs, and those new to whisky, to experience Scotch in ways they may
have never before expected. It will also encourage them to appreciate the
previously overlooked treasure of Single Grain Scotch Whisky.
The bar will serve signature cocktails made to showcase HAIG CLUB(TM) which
will be perfectly placed at the heart of the drinks - crafted and poured by
world-class mixologists Sweet and Chilli, and curated by HAIG CLUB(TM) Global
Brand Ambassador, Ewan Gunn.
To mark the residency, the Wellington Arch will be illuminated by the
colour blue for the week - mirroring the cues in the progressively styled blue
HAIG CLUB(TM) bottle. An insider's-look into HAIG CLUB(TM) London is available
at facebook.com/HaigClub [http://www.facebook.com/HaigClub ] and on
HaigClub.com [http://www.haigclub.com ].
Welcome to HAIG CLUB(TM). Enjoy Responsibly.
About HAIG CLUB(TM):
HAIG CLUB(TM) is a new Single Grain Scotch Whisky from Diageo produced in
partnership with global icon David Beckham and entrepreneur Simon Fuller. HAIG
CLUB(TM) is as much built on tradition and heritage as it is a Scotch Whisky
designed for our modern world. Built on nearly 400 years of distilling
heritage, this is a Single Grain Scotch Whisky realized in a new way. HAIG
CLUB(TM) welcomes people to living well and drinking in moderation. As part of
his partnership, David Beckham supports the HAIG CLUB(TM) responsible drinking
campaign philosophy and the belief in quality over quantity. Additional
information about HAIG CLUB(TM) may be found at http://www.HaigClub.com or
facebook.com/HaigClub.
#haigclublondon
SOURCE: HAIG CLUB and Diageo
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