ネスレ、マインドシェア、Miaozhenが中国トップのプライベートDMPを構築
ネスレ、マインドシェア、Miaozhenが中国トップのプライベートDMPを構築
AsiaNet 60439 (0619)
【北京2015年5月9日PRN=共同通信JBN】世界をリードするメディア投資企業グループエム(GroupM)の完全子会社マインドシェア(Mindshare)は数日前、Miaozhen Systems DMPとプログラマティック・リザベーション・プラットフォームReachMaxと協力して、ネスレのために中国初のプログラマティック・リザベーション・プラットフォームを開始した。
Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20150508/0861503847a
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プログラマティックバイイングのビジネスが中国市場で急成長しているが、ブランドオーナーが直面する課題はオーディエンスとプレミアムリソースとの均衡点を見つけることである。世界的に有名なFMCGブランドのネスレは中国で同じ課題に直面していることがわかった。
ネスレはマインドシェアとMiaozhen Systemsとの協力という有効な方法を採用し、これを受けてマインドシェアとMiaozhen Systemsはメインストリーム・ビデオ・パブリッシャーがリザーブド・リソースのプログラマティック・トレーディングを実行することを可能にする中国初のプラットフォームを構築した。
マインドシェア北京のインタラクティブ・マーケティング・パートナーであるチャーリー・ワン氏は「DMPが当社のクライアントの重要なデータ管理に役立っているわけではない。DMPはターゲットとなるオーディエンス向けの広告キャンペーンを向上させ、プログラマティックバイイングの効果的なランディングを実現してきた。より高品質なデータが取得できることによって、DMPが当社のクライアントにより大きな価値を生み出すと期待されている」と語った。
現在、プログラマティックバイイングは多くのブランド広告主にとってまだ無縁のものである。広告主の大半はプログラマティックバイイングがハイグレードなリソース、ブランド・インデックス・オプティマイゼーション、ブランド・セーフティーをどのように実現できるのか懸念しているからである。ネスレ、マインドシェアMedia、Miaozhen DMPのアライアンスが開始したプログラマティック・リザベーション・バイイングモデルは、中国のプログラマティックバイイングの新たな一章を開いたといえる。
将来、Miaozhenは広告およびウェブのトラッキング、データアセット蓄積、DMP展開によって、ブランド広告主のエンタープライズ・ビッグデータ・アプリケーション・プロセスを徐々に改善する計画である。同時にMiaozhenは、ターゲッティング広告体験を強化して広告の価値を最大限に引き出すために、顧客プロファイルなどに基づくより高品質な外部データ、ビッグデータを導入していく。
Miaozhen DMPは中国の大手サードパーティー・マーケティング・テクノロジー企業として、同業界の多数の分野で先陣を切ってきた。同社のファーストパーティーDMPポジショニングは、データ・セキュリティーを考慮に入れたターゲット広告を提供する効果的なデータ・ソリューションになった。現在、Miaozhen DMPは強力な技術的性能と専門的なプログラマティック・インサイトの支援を受けて、マインドシェアとネスレによるプロジェクトの技術契約を獲得することに成功したが、これは中国のプログラマティックバイイング技術にとって極めてポジティブなアプローチとみなされたからである。Miaozhen Systems North Chinaの最高責任者であるスン・ファンチャオ氏は「ネスレとマインドシェアは極めて優れた戦略構想を抱いており、はじめから全体像を見抜き、中期および長期のデータ・アセット・アプリケーションの計画を組み立てることができた。技術ベンダーを選択する際には、両社は技術進歩、データ・セキュリティー、正確さ、効率性を最優先し、その結果Miaozhenが選ばれた」と語った。
詳細はWechatにある「Miaozhen Systems」の公開アカウントをフォローするか、以下まで問い合わせを。
Miaozhenウェブサイト:www.miaozhen.com
Tina Liu
TEL: +86-010-64303617
ソース:Miaozhen Systems
Nestle, Mindshare and Miaozhen Aim for Building China Leading Private DMP
PR60439
BEIJING, May 9, 2015 /PRN=KYODO JBN/ --
A few days ago, Mindshare, a wholly-owned subsidiary of the World Leading Media
Investment Company GroupM, in partnership with Miaozhen Systems DMP and
programmatic reservation platform ReachMax, launched the first Chinese
Programmatic Reservation Platform for Nestle.
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As the business of programmatic buying is growing more rapidly in the Chinese
market, the challenge brand owners are facing now is how to locate the
equilibrium point between its audiences and premium resources. Nestle, a world
renowned FMCG brand found itself has been facing the same issue in China.
Now, Nestle has taken a significant step of allying itself with Mindshare and
Miaozhen Systems as they has built the first platform in China which allows
mainstream video publishers conducting programmatic trading of reserved
resources.
Charlie Wang, the Interactive Marketing Partner of Mindshare Beijing says: "Not
only did DMP help our clients in central data management; it also improved our
adverting operations among the targeted audience, making the efficient landing
of programmatic buying a reality. As more high quality data comes in, DMP is
expected to generate more values for our clients."
At present, programmatic buying is still foreign to many brand advertisers in
that most of them are concerned with how can programmatic buying ensuring high
grade resources, Brand Index Optimization and Brand Safety. The Programmatic
Reservation buying model initiated by the alliance of Nestle, Mindshare Media
and Miaozhen DMP indeed opened a new chapter for Chinese programmatic buying.
In the future, Miaozhen is planning to gradually improve the Enterprise big
data application process of the brand advertisers by advertising and website
tracking, Data assets accumulation and DMP deployment. Meanwhile, Miaozhen will
continue to introduce more high quality external data, big data based customer
profiles and so on, in a bid to enforce the targeted advertising experience,
and therefore maximize the value of advertising.
As a leading third-party marketing technology company in China, Miaozhen DMP
has achieved many first places in its industry. Its 1st-party DMP positioning
has become an effective data solution which provides targeted advertising with
consideration to data security. And now, aided by its strong technical
performance and professional programmatic insight, Miaozhen DMP has successful
won the technical line of the Mindshare-Nestle project and it has been seen as
a very positive approach for Chinese programmatic buying technology. Sun
Fangchao, head of Miaozhen Systems North China Operations says: "Nestle and
Mindshare have remarkable strategic vision, and at the outset they were able to
look into the big picture, they planed for both mid-term and long-term data
assets applications. And when it comes to selecting technical vendor, they put
technology advancement, data security, precision and effectiveness first,
that's how Miaozhen got picked."
For more information, please follow our public account "Mizozhen Systems" on
Wechat or contact us.
Miaozhen Website: www.miaozhen.com
Tina Liu
TEL: +86-010-64303617
SOURCE Miaozhen Systems
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