CLMマーケットエントリーへの近道は? 可能なミッション

Viseven Europe OU

CLMマーケットエントリーへの近道は?  可能なミッション

AsiaNet 61354

上海、2015年8月1日/PRニュースワイヤー/ --

「機会は決して失われることはなく、あなたが機会を逃せば、他の誰かがその機会を得るでしょう。」ライフサイエンスへの市場進出の道は、長すぎて意味ある結果につながりません。それはまた常に資源でありコストがかかります。ある会社が規定の決断を行い、既成のCLM製品が半年後に現れるのを待っている間に、競合他社は、市場のパイの最も甘い部分を手に入れているのです。それでは、白紙状態から始めて、商業的成功を最大化する適切な足がかりを築く近道を見つけるにはどうしたらよいでしょうか?

(ロゴ:http://photos.prnewswire.com/prnh/20150402/738577 )

(ロゴ: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150422/739912-INFO )

新製品を売り出すことは、複数のコミュニケーション・チャネル、規制からの圧力、ステークホルダーの様々なニーズにより、困難になっています。従来の製品発売段階を除いて、ブランドは市場を拡大し、職能上の枠を超えた相互作用を管理し、発売前にさらに多くの活動を展開する必要があり、こうして既に製品を待っている大勢の支持者に心構えをさせます。単なる支払人、医師、規制者の域をはるかに超えた、ステークホルダーのランドスケープを拡大することが、CLM市場投入戦略の主な成功要因です。組織化した顧客エンゲージメントが、発売プロセスにおける長期にわたる関係発展とコミュニケーション価値にとって不可欠です。ここViseven(http://viseven.com )では、あなたが組織的な取り組みに通常費やす時間を本当のデジタル・フラッシュに変えることを目指す、証明済みのマーケットエントリーCLM戦略を開発しました。

VisevenのCEOであり、CLM専門家のナターシャ・アンドレチャック女史は次のように述べています。

「企業は、顧客ニーズに組織全体を同調させつつ、販売、マーケティング、医療チームのニーズに沿った完全なソリューションを求めています。Viseven(http://viseven.com )ソリューションでは、全顧客のタッチポイントが完全に利用可能な1つのシステムを介されて、コミュニケーション戦略の不可欠な部分となります。」

今後、CLM実施の全段階は、1つのデジタルエコシステムに合わせることが出来ます。eWizard(https://ewizard-detailing.com )のeDetailingクラウドとの併用で、マルチチャネルを考慮した Viseven(http://viseven.com )の効率的な洞察力のあるコミュニケーションツールは、わずか3週間でのCLMシステムのマーケットエントリー展開(https://goo.gl/fpk78D )を可能にします。この慎重に設計された戦略は、その短い実施期間にもかかわらず、最高水準の成功のために、業績を微妙に測定し、継続的にマーケティング活動を見直すための強力なCRM分析性をもたらします。

そのような複雑な技術により、以前のようにCLMプロジェクトの個別部分の管理に注力するのではなく、あなたの全ての才能と想像力を刺激的なコンテンツの制作に注ぐことができます。Viseven(http://viseven.com )となら、あなたは、チームや全チャネルに渡って繰り広げるキャンペーンの最も重要な部分に常に重点を置くことで、今の関係を育み、また市場で新しい顧客のサクセスストーリーを作ることができます。

米国固定電話: +17184759266

viseven.com(http://viseven.com

問い合わせ先:

ナターシャ・アンドレチャック

+372-69-80-467

nataliya.andreychuk@viseven.com

https://www.linkedin.com/in/andreychuk/

情報源:Viseven Europe OU

(日本語リリース:クライアント提供)

The Fastest Way to CLM Market Entry? Mission Possible

PR61354

SHANGHAI, Aug 1 /PRN=KYODO JBN/ --

    "Opportunities are never lost; someone will take the one you miss". The

go-to-market road for Life Sciences takes too long to produce meaningful

results; it's also always resource; and cost-intensive. While a company is

making formulary decisions and waiting for the ready CLM product to come up in

half a year,  the competitors bite the sweetest piece of market pie. So how to

start with a blank slate and find the fastest way to establish the right

footing for maximizing commercial success?

    (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150402/738577 )

    (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20150422/739912-INFO )

    Launching new products becomes challenging because of multiple

communication channels, regulations pressure and diverse stakeholder needs.

Except traditional product launch stages, brands must expand the market, manage

cross-functional interactions and develop more activities before launch, thus

preparing an army of advocates, already awaiting product. Expanding

stakeholders' landscape, which has gone far beyond just payers, physicians and

regulators, is the key success factor of the CLM launch strategy. Orchestrated

customer engagement is vital for long-term relations development and

communicating value during the launch process. Here in Viseven

[http://viseven.com ] we developed proven market entry CLM strategy that aims

to turn the time you usually spend on organizational efforts into a real

digital flash.

    Nataliya Andreychuk, CEO at Viseven, CLM expert:

    "The companies seek a complete solution that matches the needs of sales,

marketing and medical teams while aligning the entire organization around

customer needs. In our Viseven [http://viseven.com ] solution all customer

touchpoints are channeled through one fully accessible system - making it an

integral part of communications strategy."

    From now on all CLM implementation stages can be aligned into one digital

ecosystem. Viseven [http://viseven.com ] efficient insightful communication

tool with multichannel in mind in combination with eWizard

[https://ewizard-detailing.com ]  eDetailing cloud allow to unroll the NLM

system market entry just in 3 weeks [https://goo.gl/fpk78D ]. This thoughtfully

designed strategy, despite its short terms of implementation, brings strong CRM

analytics to measure performance subtly and continually readjust marketing

activities for the highest degree of success.

    Such complex technology allows you to concentrate efforts not on managing

separate parts of the CLM project as it used to happen before, but to put all

your talents and creativity into inspiring content creation. With Viseven

[http://viseven.com ] you always stay focused on the most important parts of

your campaign, aligned across teams and all channels, which empowers nurturing

existing relationships and building new customers' success stories across the

market.

    Landline USA: +1-718-475-9266

    viseven.com [http://viseven.com ]

    CONTACT: Nataliya Andreychuk

             +372-69-80-467

             nataliya.andreychuk@viseven.com  

             https://www.linkedin.com/in/andreychuk

     SOURCE: Viseven Europe OU

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