Bindoが200万ドル投資してレストラン向け新POSソリューションをリリース

BINDO

Bindoが200万ドル投資してレストラン向け新POSソリューションをリリース

AsiaNet 61673(1122)

【ニューヨーク2015年9月3日PRN=共同通信JBN】

*大手リテール・テクノロジー企業がブリッジ融資200万ドルを調達し、食品・飲料(F&B)業界商店主向けのiPad POSソリューションを開発

クラウドベースの商店主向け事業管理ソリューション大手企業、Bindo(https://bindopos.com )は3日、新iPad POSシステムのBindo POS for Restaurant(https://bindopos.com/en-hk/ipad-pos-for-restaurants )ベータ版をリリースしたと発表した。同社はまた、POSソリューションの新分野拡大を望む戦略投資家から200万ドルの資金を調達したことを明らかにした。

Bindoはこの投資を新POSシステムのグローバル展開に使い、レストランオーナーは単一の完全かつ全体的なビジネスソリューションを手にできる。それは電話による注文、オンライン発注、客席管理、予約、食材レベルの追跡をすべて単一プラットフォームに統合するものである。Bindo POS for Restaurantのベータ版は一部の選択レストランで稼働しており、9月半ばには一般リリースされる。

Bindo POS for Restaurantはレストランが集中的なバックオフィスのダッシュボードからたやすく在庫・販売を管理する一方、クラウドベースの集中プラットフォーム予約を受け付ける簡便な方法を提供する。レストランには、それぞれの料理に使われる食材を正確に記録することによって在庫・供給ニーズの予測を改善するツールが与えられる。Bindo POS for Restaurantは統合顧客関係管理(CRM)とフロアプラン・システムの統合による客席係のシームレスな予約を可能にして、客席収容力とテーブル回転を最大化する。

Shoku Bar and RestaurantのオーナーでBindo POS for Restaurantを初めて利用するイワン・イェ氏は「われわれはモダンなレストランテーマを補強するモバイルでエレガントなPOSソリューションを探していてBindoに出会った。配備して以来、Bindoは超過在庫削減の役に立ち、運営法を大きく改善した。中でも、Bindoの統合モバイル・クレジットカード処理によって、店のサーバーがテーブルで注文・支払いを受けられるようになり、顧客を驚かせるとともに、顧客によりよい外食体験をもたらすようになった」と話した。

Bindo共同創業者のブラッド・ロースター氏は「iPadでも従来のものでも、使えるPOSシステムの選択にうんざりしている大勢のレストランオーナーに会った。市場のiPad POSシステムは洗練されておらず、ニーズを満たすほど強力でもない。従来のシステムは高コストで柔軟性を欠き、使いにくい。Bindo POS for Restaurantは強力かつカスタマイズ可能な、使って楽しいソリューションであり、このような市場のギャップを埋める」と述べた。

新資金調達をもたらした投資家にはF&B業界で長年運用した専門知識があり、Bindoソリューションがサポートする多様なレストランに必要なカスタム化の微調整に大きな役割を果たした。Bindo POS for Restaurantの私用ベータ版はbindopos.com に登録するか1-800-MYBINDOに電話すれば手に入る。

Bindo POS for Restaurantテクノロジーの簡易版デモは、申し込めば手に入る。

▽BINDOについて

Bindoは2011年に創業されたiPad販売時点情報管理(POS)ソリューションのワンストップ企業で、ローカル商店主を顧客に結びつけ、変化し続けるダイナミックな消費者ニーズを補充するより凝縮して競争力あるソリューションを提供する。商店主はBindo POSを使えば、店舗管理を改善して顧客の記録をつけ、事業を効率化できるような高性能ツールにアクセスすることが可能になる。近くリリースされるBindo Market iPhoneアプリによって一般消費者は、スマートフォンから直接オンデマンド配達品を購入できるようになり、商店主はオンライン・ツー・オフライン(O2O)ループから抜け出せる。

Bindo POSの詳しい情報はhttps://bindopos.com を参照。

Bindo Marketの詳しい情報はhttps://bindo.com を参照。

ソース:BINDO

▽問い合わせ先

Catherine Lowe, North 6th Agency, Inc. (For Bindo)

+1-917-916-2609

bindo@n6a.com

Bindo to Unveil New Restaurant POS Solution with $2 Million Investment

PR61673

NEW YORK, Sept. 3, 2015 /PRN=KYODO JBN/ --

    -- Leading retail technology company secures $2 million for its bridge

  round to develop an iPad POS solution for brick-and-mortar merchants in the

                              F&B industry

Bindo (https://bindopos.com), a leading cloud-based business management

solution for brick-and-mortar merchants, today announced it has debuted a beta

version of its new iPad POS system, Bindo POS for Restaurant

(https://bindopos.com/en-hk/ipad-pos-for-restaurants ). The company also

announced it has secured $2 million in funding from strategic investors eager

to see the POS solution expand into new verticals.

Bindo will use the investment to launch the new POS system globally, enabling

restaurant owners to have one complete and holistic business solution that can

integrate telephone orders, online ordering, table management, reservations,

and ingredient-level tracking all in one platform. Bindo POS for Restaurant is

now available in beta at a few select restaurants, and will become publicly

available in mid-September.

Bindo POS for Restaurant provides a simple way for restaurants to easily manage

their inventory and sales from a centralized back-office dashboard, whilst also

allowing them to accept and schedule reservations from a centralized

cloud-based platform. Restaurants are given the tools to better forecast

inventory and supply needs by accurately recording the ingredients that go into

each dish. Bindo POS for Restaurant will also maximize seating capacity and

table turnover by enabling front of house to seamlessly schedule bookings

through an integrated CRM and floor planning system.

"We wanted a mobile and elegant POS solution to complement our modern

restaurant theme and came across Bindo," said Ivan Yeh, Owner of Shoku Bar and

Restaurant and first-time user of Bindo POS for Restaurant. "Since deployment,

Bindo has helped us cut down on excess inventory and vastly improved the way we

run our operations. Best of all, Bindo's integrated mobile credit card

processing allows our servers to take orders and payments at the table, making

way for that 'wow' factor and allowing for a better dining experience for our

customers."

"We met with so many restaurateurs who were fed up with the choice of POS

systems available (both iPad & traditional POS). The iPad POS systems in the

market were not sophisticated or robust enough for their needs, and the

traditional systems were expensive, inflexible and difficult to use," said Brad

Lauster, Co-founder of Bindo. "Bindo POS for Restaurant fills that gap in the

market with a solution that's powerful, customizable and a pleasure to use."

The investors that led the new funding round have decades of operational

expertise in the F&B industry, and played a pivotal role in fine-tuning the

customizations needed for the many restaurant-types supported by Bindo's

solution. Bindo POS for Restaurant will be available for use in private beta by

signing up on bindopos.com or calling 1-800-MYBINDO.

A quick demo of the Bindo POS for Restaurant technology is also available upon

request.

ABOUT BINDO

Founded in 2011, Bindo is the one-stop iPad Point-of-Sale (POS) solution that

connects local brick-and-mortar merchants to their customers, giving businesses

a more cohesive and competitive technology solution that complements the

ever-changing and dynamic needs of their consumers. With Bindo POS, businesses

will be able to better manage their stores, keep track of their customers and

have access to sophisticated tools to allow their business be run more

efficiently. Coming soon, the Bindo Market iPhone app will allow everyday

consumers to make on-demand delivery purchases directly on their smartphones,

thereby closing the Online-to-Offline loop for merchants.

For more information about Bindo POS, visit https://bindopos.com

For more information about Bindo Market, visit https://bindo.com

SOURCE  Bindo

CONTACT:  Catherine Lowe, North 6th Agency, Inc. (For Bindo), +1-917-916-2609,

bindo@n6a.com

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中