Miaozhen Systemsは2015 Global Summitに招かれた中国唯一のデジタルマーケティング企業

Miaozhen Systems

Miaozhen Systemsは2015 Global Summitに招かれた中国唯一のデジタルマーケティング企業

AsiaNet 61806(1182)

【ニューヨーク2015年9月16日PR Newswire=共同通信JBN】

*恒例イベントに中国から当社だけ招かれるのは2回目

Miaozhen Systemsは年次IAB Global Summit(IABグローバルサミット)に再度招かれた唯一の中国デジタルマーケティング企業となる。Miaozhen Systemsは昨年のIAB Global Summitへの中国デジタルマーケティング企業グループの唯一の代表としての出席に続き、9月30日~10月1日に開催されるイベントで講演する。Miaozhen Systemsのラビクマ(ラビ)シャンカル副社長(世界事業開発担当)が中国の業界代表として2015年のサミットで「Programmatic Buying in China(中国におけるプログラマティック・バイイング)」と題して講演する。

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Photo - http://photos.prnasia.com/prnh/20150914/0861508609-b

IAB Global Summitはデジタル時代をリードするイベントの1つで、主要な世界的ブランド、創造的なメディアエージェンシーやデジタル分野で先端を行くテクノロジー企業が一堂に会する。業界の将来の発展の道を開くため、未来志向の人々が集まり、デジタル産業の将来を討議し、先端技術の経験や成果を説明する。

中国をリードする第3者データマーケティング・テクノロジー企業のMiaozhen Systemsは創業以来、データとテクノロジーが自社の基盤と発展の原動力と考えてきた。その独自のMoment Trackingテクノロジーは企業やその出先、オンラインメディア・アウトレットのデータ利用の効率を効果的に評価、最適化し、投資利益を向上させるのに役立つ。この理由で、プロクター・アンド・ギャンブル、マイクロソフト、フォルクスワーゲン、ロレアル、コカ・コーラ、伊利など、世界の多くの主要ブランドが、投資データの最適化と投資利益の向上のためMiaozhen Systemsの製品とサービスを利用している。

2年連続で招待された唯一の中国のデジタルマーケティング企業となることは、中国のデジタル広告事業の発展を促進するMiaozhen Systemsの取り組みをIABが評価していることを示しており、中国のデジタルマーケティング企業を代表して、世界的なデジタルマーケティング部門全体としての標準化と一層の成長に向けた方法として、中国の最も代表的なデータマーケティング・テクノロジーとその最良の実践、研究成果を世界中の同業者と共有することを期待している。シャンカル副社長のプログラマティック・バイイングに関する講演は斬新とみられており、大いに期待されている。

ソース:Miaozhen Systems

Miaozhen Systems is the Only Chinese Digital Marketing Company invited to the Upcoming 2015 IAB Global Summit

PR61806

NEW YORK, Sept. 16, 2015 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

It is the second time that they are the sole company from China invited to the

annual event

Miaozhen Systems is once again the only Chinese digital marketing company

invited to the annual IAB Global Summit. The Chinese digital marketer will

speak at the event which takes place from September 30th to October 1st,

following the company's attendance at last year's IAB Global Summit as the sole

representative of China's digital marketing companies as a group. Ravikumar

(Ravi) Shankar, global business development vice president at Miaozhen Systems,

will deliver a speech entitled "Programmatic Buying in China" at the 2015

summit, on behalf of its Chinese peers.

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The IAB Global Summit, one of the leading events of the digital age, brings

together leading global brands, creative and media agencies as well as

technology companies who are at the vanguard of the digital area. The forward

thinkers will gather to discuss the future of the digital industry and share

cutting-edge technical experience and outcomes, in a move to pave the way for

the future development of the industry.

Miaozhen Systems, China's leading third-party data marketing technology firm,

has, from the day the company started operations, regarded data and technology

as the driving force for its foundation and growth. The company's unique Moment

Tracking technology helps firms and their agencies as well as online media

outlets effectively evaluate and optimize the efficiency of data utilization

and improve investment returns. For this reason, many leading brands worldwide,

among them, Procter & Gamble, Microsoft, Volkswagen, L'Oreal, Coca-Cola and

Yili, use Miaozhen Systems' products and services to optimize investment data

and improve the returns on investment.

Being the only Chinese digital marketer invited for two consecutive years

demonstrates IAB's recognition of Miaozhen Systems' efforts in promoting the

development of China's digital advertising business, and looks forward to the

company, on behalf of China's digital marketing companies, sharing China's most

representative data marketing technologies, best practices and research results

with their peers worldwide, in a move to standardize and further grow the

global digital marketing sector together. Ravi's speech on programmatic buying

is expected to be refreshing and is highly anticipated.

SOURCE  Miaozhen Systems

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