“THE NOW” “今”この瞬間をつかみ、楽しもう

モエ・エ・シャンドン

2015/11/11 17:32

“THE NOW” “今”この瞬間をつかみ、楽しもう

AsiaNet 62517

2015年11月より、モエ・エ・シャンドンの新たなグローバル広告キャンペーンがスタート

2015年11月11日

世界で最も愛されているシャンパン、モエ・エ・シャンドンは、新たなブランドコンセプト“THE NOW”を掲げた広告      キャンペーンを2015年11月よりグローバルで展開いたします。一瞬一瞬を自分らしく楽しむすべての人々へ、“THE NOW”のメッセージを通じ、モエ・エ・シャンドンと共に彩られる“今”を美しくエモーショナルで活気に満ちた体験へと導いてまいります。

“THE NOW”。そこには、今この瞬間を共に楽しみ分かち合い、新しい時代を切り開いていこうという、エネルギッシュなメッセージが込められています。誕生日やクリスマスなどの記念日やイベントだけではなく、友人や家族、恋人など大切な人たちと過ごす一瞬一瞬がかけがえのない体験、MOET MOMENTであるということを伝えており、270年以上にわたりあらゆる時を美しく彩ってきたモエ・エ・シャンドンというブランドそのものが、“THE NOW”を体現していると言えます。

マルチメディアのニュースリリースは:

http://www.multivu.com/players/English/7679051-moet-open-the-now-brand-platform/

今年11月より2016年にかけて展開する広告キャンペーンでは、人生の活気に満ちた一瞬を写したストーリー性あふれる  ビジュアルが街中を飾り、“THE NOW”のメッセージを伝えます。同時に、ロサンゼルスのクリエイターチーム「We Are From L.A.」が手掛けたブランドムービー『THE NOW』も発表。人生というドラマチックな冒険の中の忘れられない体験を切り取り収めた映像作品で、観る者を”THE NOW”の世界へと引き込みます。

一瞬一瞬を自分らしく楽しむすべての人々へ、”THE NOW”のメッセージを通じ、モエ・エ・シャンドンと共に”今”を最大限に楽しんでいただくかけがえのない体験をお届けしてまいります。

URL

キャンペーンサイト: http://moet.jp/now

ブランドムービー:  http://www.youtube.com/moet/

facebook:  http://www.facebook.com/moet.jp

Instagram: http://www.instagram.com/moetchandon/

ブランドムービー『THE NOW』について

ロサンゼルスのクリエイターチーム「We Are From L.A.」*が手掛けた、“THE NOW”を表現するさまざまな瞬間を収めた映像作品。音楽は米国のDJ兼プロデューサー、ディプロによる「Revolution」。

映像を通じて、華やかなセレブレーションのシーンなど登場人物たちがエネルギッシュに生きるのを目の当たりにし、観る者もまた同じ体験へと導きます。

*www.wearefromla.com

*****

モエ・エ・シャンドンについて

1743年の創業以来、成功とエレガンスの象徴として愛され続けてきたモエ・エ・シャンドン。「シャンパンの魔法を世界中に」という願いのもと、洗練されたシャンパンを人々に届け、魅了してきました。モエ・エ・シャンドンは、祝福と称賛のシンボル、華やかでラグジュアリーといったシャンパンのイメージそのものを創造し、人々に定着させてきたのです。時代を超え、様々なセレブレーションシーンを彩り続けるモエ・エ・シャンドン。高い品質と豊かな泡立ち、美しく芳醇な味わいで、友人たちとの日常のひと時さえも記念すべき瞬間へと導きます。

モエ・エ・シャンドンは、270年にも及ぶ伝統を重んじながら技術革新を牽引し、未来へと続く持続可能なシャンパン造りを続けています。

URL:  http://moet.jp/

*****

報道関係者の方のお問い合わせ モエ・エ・シャンドン PR事務局(㈱サニーサイドアップ.)

担当 : 中村、加藤、三沢  Mail : moet@ssu.co.jp / TEL : 03-6894-3200 / FAX : 03-5413-3050

商品に関するお問い合わせ      MHD モエ ヘネシー ディアジオ株式会社 モエ ヘネシー マーケティング部 /TEL : 03-5217-9906

http://photos.prnewswire.com/prnh/20151110/285913

(日本語リリース:クライアント提供)

Moet Invites You To #OPENTHENOW

PR62517

NEW YORK, Nov. 11 /PRNewswire=KYODO JBN / --

    Moet & Chandon is proud to introduce its new brand platform THE NOW.

    THE NOW is a moment, a sensation, a rallying cry.

    THE NOW is an attitude that revels in the thrill of living, and that unites

us on this bold journey called life.

    THE NOW is here to open.

    To explore.

    To conquer.

    To taste.

    To embrace.

    To share.

    To feel.

    To live.

    Moet & Chandon is THE NOW. It knows that every second is an experience.

    Moet & Chandon introduces its new brand film THE NOW, whose conception was

entrusted to We Are From LA. The film captures the moments that define THE NOW.

    It's that unforgettable moment...that memorable dance...that feeling of

friendship...that jump into the pool...that toast that brings everyone

together...

    The viewer experiences these unforgettable memories as the characters are

living them, in a vibrant celebration. To #openthenow with style, Moet &

Chandon's global brand Ambassador Roger Federer takes part in this

cinematographic adventure. "THE NOW captures the energy of a moment, and brings

together everything that I love about Moet & Chandon," said Roger Federer.

"It's about sharing #moetmoments and making these experiences come alive."

    To view the Multimedia News Release, please click:

http://www.multivu.com/players/English/7679051-moet-open-the-now-brand-platform

    The film is set to Revolution by Diplo, the renowned American DJ and

producer.

    "Life is happening right now, all around us. THE NOW is about seizing these

moments and having no regrets," said Arnaud de Saignes, International Director

of Marketing and Communications for Moet & Chandon. "THE NOW is spontaneous,

bold and vibrant, and for life enthusiasts around the world."

    Moet & Chandon opened officially THE NOW last night in New York in the

presence of We Are From LA and the main characters of the film.

    Live THE NOW: http://www.moet.com

    Explore THE NOW & check out the new Moet clip: http://www.youtube.com/moet

    Share THE NOW: http://www.facebook.com/moet

    Spread THE NOW: http://www.instagram.com/moetchandon

    Let's love THE NOW, because tomorrow will bring its own adventures.

    Let's play THE NOW, because we're all here together.

    Let's dive into THE NOW, because the world is here for the taking.

    Let's ride THE NOW, because we're making the most of it, and raising the

game.

    About Moet & Chandon

    Founded in 1743, Moet & Chandon is the Maison that introduced champagne to

the world by offering a range of unique wines for every occasion. From the

iconic Moet Imperial to the Grand Vintage Collection, the extroverted Moet Rose

Imperial to the innovative Moet Ice Imperial, each champagne dazzles and

delights with bright fruitiness, an enticing palate and an elegant maturity.

    And NOW: Moet & Chandon celebrates the thrill of living. With a bottle of

its champagne opened every second around the globe, Moet & Chandon knows that

every second is an experience, and every experience is a #moetmoment to live

now. #openthenow

    (Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151110/285913 )

    

http://www.multivu.com/players/English/7679051-moet-open-the-now-brand-platform

SOURCE: Moet & Chandon

本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。

このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。

プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。

プレスリリース受信に関するご案内

SNSでも最新のプレスリリース情報をいち早く配信中