MESSRING社が公式NHTSA AEBテストの設備を提供
AsiaNet 62656
MESSRING社が公式NHTSA AEBテストの設備を提供
【ミュンヘン2015年11月25日PRニュースワイヤー】
Wolf複合ソリューション/最新のUS NCAP規制を満たす
ストライカブル・サロゲート・ビークル(SSV)はNHTSAが米国で自動緊急ブレーキ(AEB)システムを試験するために使用する新しいテスト・システムです。2018年の時点で、US NCAP(新車アセスメント・プログラム)は、すべての新車の評価基準で推奨される安全技術としてAEBを採用する予定です。テストでは、SSVは検査サンプルのアシスト・システムおよびブレーキや回避機動を動作させる試験によって登録された、車両前方のシミュレーションを行っています。SSV'sの主な構成は、車両後端部分を現実的に模倣した、カーボン・ターゲットです。
(写真: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151123/290111 )
(写真:http://photos.prnewswire.com/prnh/20151123/290112 )
業界は依然として米国と欧州連合の試験方法の違いを議論する一方で、ドイツの衝突試験設備メーカーのMESSRING社はすでに、ヨーロッパやアジアにおいて議論の余地のない標準となっている独自の牽引システムにSSVを採用しています。
アメリカの炭素繊維を専門とするウルフ・コンポジット・ソリューションズ(NHTSAの開発パートナー)との共同努力で、両方の試験方法に従ったテストを可能にする新しいハイブリッド・ソリューションをもたらしています。また、SSVターゲットを、堅牢かつ正確にガイドされたMESSRINGからのEuroNCAP牽引システムの利点と組み合わせました。
ユーザーは変換作業をせずに、米国またはEuroNCAPテストの間で切り替えることができます。また、必要なテストシナリオにおいて最大限の柔軟性を提供し、試験コースに恒久的に設置されたトラックレールの形で、追加スペースの必要性を防いでいます。
ウルフ・コンポジット・ソリューションがサービスを供給するアメリカ市場に加えて、MESSRING社は欧州の従来の牽引システムの「ハイブリッド」ソリューションだけでなく、アメリカのSSVのNHTSAトラック・レール・システム両方のバージョンに向けた世界的な販売・サービスを取り扱うことになります。
報道関係問合せ先:
Petra Schlingensiepen
電話: +49/89-747-242-96
p.schlingensiepen@waechter-waechter.de
ソース: MESSRING Systembau社
(日本語リリース:クライアント提供)
MESSRING Offers Official NHTSA AEB Test Equipment
PR62656
MUNICH, Nov. 25, 2015 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Cooperation with Wolf Composite Solutions / Fulfilling latest US NCAP
regulations
The Strikeable Surrogate Vehicle (SSV) is the new test system which NHTSA
will be using to test Autonomous Emergency Braking (AEB) systems in the US. As
of 2018 the US NCAP (New Car Assessment Program) will be adopting AEB as a
recommended safety technology in the assessment criteria for all new vehicles.
In the test, the SSV simulates a vehicle ahead which is registered by the test
specimen's assist system and triggers a braking or evasion maneuver. The SSV's
main component is a carbon target which realistically mimics the rear end of a
car.
(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151123/290111 )
(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20151123/290112 )
While the industry is still discussing differences in US and EU test
procedures, German crash test facility manufacturer MESSRING is already
adapting the SSV to its own towing system, which has become the undisputed
standard in Europe and Asia.
In a cooperative effort with American carbon fiber specialist Wolf
Composite Solutions (NHTSA's development partner) this has resulted in a new
hybrid solution which enables testing according to both procedures, and
combines the SSV target with the advantages of the robust and precisely guided
EuroNCAP towing system from MESSRING.
Without conversion work the user can switch between US or EuroNCAP testing
providing maximum flexibility in terms of the required test scenarios and
prevents the need for additional space in the form of a track rail permanently
installed on the test track.
Aside from the markets of America, which are served by Wolf Composite
Solutions, MESSRING will be handling worldwide sales and service for both
versions: the "Hybrid" solution with the European original towing system as
well as the American SSV with the NHTSA track rail system.
Press contact:
Petra Schlingensiepen
Phone: +49/89-747-242-96
p.schlingensiepen@waechter-waechter.de
Source: MESSRING Systembau GmbH
本プレスリリースは発表元が入力した原稿をそのまま掲載しております。また、プレスリリースへのお問い合わせは発表元に直接お願いいたします。
このプレスリリースには、報道機関向けの情報があります。
プレス会員登録を行うと、広報担当者の連絡先や、イベント・記者会見の情報など、報道機関だけに公開する情報が閲覧できるようになります。