名創優品「メイソウ」がグローバル化戦略でシンガポールとドバイに旗艦店オープン

MINISO名創優品「メイソウ」

名創優品「メイソウ」がグローバル化戦略でシンガポールとドバイに旗艦店オープン

AsiaNet 62857 (1629)

【シンガポール2015年12月15日PR Newswire=共同通信JBN】ファストファッション・ブランドの名創優品「メイソウ」はシンガポールとドバイの旗艦店オープンを発表し、共同創業者の三宅順也、葉国富両氏がシンガポールの祝賀式に出席した。式典にはシンガポールで人気のある香港のスター、プリシラ・チャンも登場した。これは同社グローバル化戦略の大きな一歩である。

名創優品「メイソウ」は創業以来、「シンプル、ナチュラル、上質」というブランド哲学を採用し、世界の消費者に高品質、低価格かつ革新的な製品を提供してきた。その店舗はフレッシュでナチュラルなスタイルで装飾され、消費者の好評を得ているサービス優先のショッピング環境を確立した。

アジア有数の先進的な経済大国、主要なサービスおよびシッピング・ハブ、ニューヨーク、ロンドン、香港に次ぐ世界で4番目のグローバル金融センターとして、シンガポールは名創優品「メイソウ」の国際ベンチャー第1弾にふさわしい重要なデスティネーションである。シンガポールの消費者はいつも、名創優品「メイソウ」が構築、共有する哲学であるファッションの変化に敏感だった。

ドバイも同様に、世界的なサービスとリテール部門の重要なロケーションで、名創優品「メイソウ」ブランドの先進市場への参入能力に加え、新たな進出先を強調するのに役立つ。

名創優品「メイソウ」は将来、新世代の消費者に手ごろな価格の一級品を通じて高級リテールのオプションを提供するため、活発な国際展開を探求し続ける。

同社はシンガポールとドバイ進出に続いて、欧州、さらにその他の地域にも目を向け、世界中の消費者が享受し話題にする高級国際ブランドに進化する。

ソース:MINISO

MINISO Initiates Globalization Strategy by Opening Flagship Stores in Singapore and Dubai

PR62857

SINGAPORE, Dec. 15, 2015 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

Fast fashion brand MINISO is announcing the opening of its flagship stores in

Singapore and Dubai, Miyake Jyunya & YeGuofu, the global co-founders of MINISO,

attended the celebration in Singapore. Priscilla, Singapore's, favorite Hong

Kong star, also arrived at the scene for the celebration activities. This is a

major milestone in the company's globalization strategy.

Since it was founded, MINISO has adopted the brand philosophy "simple, natural

and textured", providing high-quality, low-priced and innovative products for

global consumers. Its stores are decorated in a fresh and natural style,

establishing a service-oriented shopping environment that has become popular

among consumers.

As one of the most developed market economies in Asia, a key services and

shipping hub and the fourth global financial center after New York, London and

Hong Kong, Singapore is an important destination for MINISO's first

international venture. Singaporean consumers have always been sensitive to

changes in fashion, a philosophy built on and shared by MINISO.

Dubai likewise is a significant location in the global services and retail

sector and serves to highlight the newly established reach of the MINISO brand

in addition to its ability to expand into developed markets.

In future, MINISO will continue to actively explore internationally, with the

aim of offering a new generation of consumers an alternative to high-level

retail through quality products at affordable prices.

After expansion into Singapore and Dubai, the company will turn its attention

to Europe and eventually the rest of the world, evolving into a superior

international brand enjoyed and talked about by consumers everywhere.

SOURCE: MINISO

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