CM Telecom、南アフリカと香港へ拠点拡大

CM Telecom

CM Telecom、南アフリカと香港へ拠点拡大

AsiaNet 63423

ブレダ(オランダ)、2016年2月18日/PRニュースワイヤー/ --

世界的なモバイルサービス企業、CM Telecomは、南アフリカのケープタウンおよび香港に新しく事務所を開設し、引き続き拠点を拡大することを本日お知らせします。

     (ロゴ: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160215/333230LOGO )

CM Telecomは、ハイブリッド・メッセージングおよび2要素認証などの認証機能を含むサービスに対する需要がアジアとアフリカで高まっていると考えています。CM Telecomは、各大陸に渡ってSMSデリバリーにおける品質を届け、バンキング、リテール、ヘルスケア、ロジスティクス、メディアなどの業界に対応するつもりです。ジェイムス・ベイハック氏が南アフリカのカントリーマネージャーに、フレッド・シュウ氏が香港のカントリーマネージャーに任命されています。彼らはまた、それぞれアフリカとアジア太平洋地域においてサービスを提供することになります。

CM Telecomジェネラルマネージャー、ホドニ―・ベナッチ氏:「今回の拠点拡大は、アフリカとアジアでの当社サービスへの需要が伸びているためです。両市場は、成熟しており、地理的にカバーするには広い地域ですが、この拡大により、当社製品および新規獲得に対するまたとない機会がもたらされます。当社製品である、ハイブリッド・メッセージング、CM Direct(CMダイレクト)、モバイル決済、そしてモバイルメッセージングによる2要素認証は、アフリカとアジア太平洋地域両方に大いに貢献するでしょう。さらに、当社は、強力な分析機能とAPI機能によって市場に価値を加えることができ、それによりCM Telecomは競合社より間違いなく抜きんでるでしょう。」

CM TelecomのCEOであるJeroen Van Glabbeek氏は次のように述べています。「競合社は、SMS、プッシュメッセージング、決済サービスなどの特定分野でサービスを提供していますが、当社の製品提供は、一つ屋根の下でこれら分野全てをカバーしています。当社のハイブリッド・メッセージングシステムは、1つのパッケージでマルチチャンネルを結合し、プラットフォームが何であれ、1パートナーを通して視聴者にメッセージを届ける (https://www.cmtelecom.com/products/messaging ) ことができます。」

CMについて:  

1999年オランダで設立され、現在世界中に2万人以上の顧客を持つ、CM Telecomのプラットフォームは、ブランドが、顧客とのコミュニケーション、マーケティングキャンペーン、取引などの重要なビジネスプロセスを行う支援をしています。サービスには、SMSツール、アプリ開発、プッシュ通知、そして1つのパッケージでマルチチャネルを結合するハイブリッド・メッセージング製品 (https://www.cmtelecom.com/products/messaging/hybrid ) などがあります。このハイブリッド・メッセージングは、プラットフォームが何であれ、1パートナーを通して視聴者にメッセージを届けることができます。

CM Telecomのプラットフォームは、自作インフラストラクチャーを備え、社内データーセンターおよび北欧全土に渡るファイバーネットワークを含む24時間稼働のネットワーク運用でサポートされています。香港とケープタウンの他、CM Telecomは、ロンドン、パリ、フランクフルト、ブリュッセル、アムステルダム、ブレダ、ハーグに事務所を構えています。

https://www.cmtelecom.com/

ソース: CM Telecom

(日本語リリース:クライアント提供)

CM Telecom Expands Into South Africa and Hong Kong

PR63423

BREDA, The Netherlands, Feb. 18, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

    Global mobile services company CM Telecom today announces it's continuing

its expansion by opening new offices in Cape Town, South Africa and Hong Kong.

         (Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160215/333230LOGO )

    CM Telecom sees growing demands in Asia and Africa for its services

including Hybrid Messaging and authentication features such as two-factor

authentication. CM Telecom expects to bring its quality in SMS delivery

throughout the continents whilst addressing verticals such as banking, retail,

healthcare, logistics and media. James Bayhack has been appointed as Country

Manager of South Africa and Fred Siu is the new Country Manager for

Hong Kong. They will also be servicing Africa and APAC respectively.

    Hodny Benazzi, General Manager at CM Telecom: "The expansion is the result

of growing demands in Africa and Asia for our services. Although both markets

are mature and large areas to cover geographically, the expansion brings unique

opportunities, both for our products and for new acquisitions. Our products

Hybrid Messaging, CM Direct, mobile payments and two-factor authentication

through mobile messaging will contribute highly in both APAC and Africa.

Furthermore, we can add value to the market with our powerful analytics

features and API's, which truly distinguish CM Telecom from its competitors."

    "While our competitors operate in specific areas, like SMS or push

messaging or payment services, CM's product offering spans all of these areas

under one roof. Our Hybrid Messaging system combines multiple channels in one

package, ensuring customers can deliver messages

[https://www.cmtelecom.com/products/messaging ] to audiences via one partner,

whatever the platform," said Jeroen Van Glabbeek, CEO of CM Telecom.

    About CM:  

Launched in the Netherlands in 1999 and with more than 20,000 clients

worldwide, CM Telecom's platform helps brands conduct critical business

processes including customer interaction, marketing campaigns and transactions.

Services include SMS tools, app development, push notifications and a Hybrid

Messaging [https://www.cmtelecom.com/products/messaging/hybrid ] product, which

combines multiple channels in one package - ensuring customers can deliver

messages to audiences via one partner, whatever the platform.

    CM Telecom's platform is powered by its own self-built infrastructure,

supported by a 24/7 network operations centre including in-house data centres

and fibre networks across northern Europe. Next to Hong Kong and Cape Town, CM

Telecom has offices in London, Paris, Frankfurt, Brussels, Amsterdam, Breda and

The Hague.

    https://www.cmtelecom.com

SOURCE: CM Telecom

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