ハンコックタイヤとレアルマドリード、本日サンティアゴ・ベルナベウ・スタジアムにおいてグローパルパートナーシップの正式契約
ハンコックタイヤとレアルマドリード、本日サンティアゴ・ベルナベウ・スタジアムにおいてグローパルパートナーシップの正式契約
AsiaNet 65524
マドリード(スペイン)、2016年9月1日/PRニュースワイヤー/ --
ハンコックタイヤの社長兼最高マーケティング責任者、チョー・ヒョンシクとレアルマドリードCF社長、フロレンティーノ・ペレスは本日、正式にグローパルパートナーシップ契約を締結しました。初回契約期間を2016年7月から3シーズンとするパートナーシップで、一方はタイヤ業界、他方はサッカーというグローバルプレーヤー2者が団結します。別の世界市場から4億5千万人のレアルマドリードファンを加えた大規模パートナーシップにより、ハンコックはエンゲージメントを強化し、世界中の顧客へ手を差し伸べます。ハンコックとUEFAチャンピオンズリーグ2016の勝者は、一流のブランドエクイティの勝利の改革という、契約を越えた共通の精神で結びついています。
(写真: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160830/402660 )
(写真: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160830/402661 )
大規模パートナーシップの相手を選ぶ場合には共通の哲学と信頼が最も重要であることを両社ともに確信し、パートナーシップにおける共通の哲学の重要性を強調しています。世界の一流企業であるハンコックタイヤとレアルマドリードは、革新を通しての勝利という同じミッションを推し進めています。この共通の哲学が、両者の目標達成を可能にすることでしょう。ハンコックタイヤのチョー・ヒョンシク社長は、「本日ハンコックとレアルマドリードは、戦略的パートナーシップの締結により、一流ブランドとしての評価を高めるための更なる一歩を踏み出します」と述べました。そして、「世界最高級のサッカークラブと世界一流のタイヤメーカーとして、それぞれの分野での勝利の改革という共通の文化で国際社会に手を差し伸べる力を得ました」と付け加えました。ハンコックタイヤはタイヤの大量生産における世界のトップ5に数えられており、高品質が実証され賞を獲得した、乗用車、SUV、RV、トラック、バス、モータースポーツ向けの革新的なラジアルタイヤを製造しています。
写真および動画:
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情報源:ハンコックタイヤ・ヨーロッパ
(日本語リリース:クライアント提供)
Hankook Tire and Real Madrid Today Officially Signed Their Contract of Global Partnership at Santiago Bernabeu Stadium
PR65524
MADRID, Sept. 1, 2016 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Hankook Tire President and Chief Marketing Officer Hyun Shick Cho and Real
Madrid C.F. President Florentino Perez today officially signed their global
partnership contract. Valid from July 2016 with an initial duration period of 3
seasons, the partnership unites two global players - one in the tyre industry,
the other in football. Adding 450 million Real Madrid fans from different
global markets, the large scale partnership enables Hankook to strengthen its
engagement and reach out to consumers around the world. Hankook and the 2016
UEFA Champions League winner are joined beyond their contract by a shared
spirit of winning innovation in premium brand equity.
(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160830/402660 )
(Photo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20160830/402661 )
Both parties stress the importance of shared philosophy in partnership,
believing that a shared philosophy and trust are the most crucial points when a
partner for a large scale sponsorship is chosen. Hankook Tire, one of the
global top-tier companies and Real Madrid promote the same mission; winning
through innovation. The shared philosophy will enable both parties to achieve
their goals. "Today, with the signage of our strategic partnership Hankook and
Real Madrid take another stepping stone to enhance our reputation as premium
brands," said Mr. Hyun Shick Cho, Hankook Tire's President. He added that "as
one of the world's best football clubs and one of the global top tire tyre
producers we are both empowered to reach out to the global community with our
shared culture of winning innovation in respective fields." Hankook Tire is one
of the global top 5 companies in the mass production of tyres and manufactures
innovative, award winning radial tyres of proven superior quality for passenger
cars, SUVs, RVs, trucks, buses and motorsports.
Pictures and video:
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Contact: Felix Kinzer, Director, tel.: +49(0)6102-8149-170,
f.kinzer@hankookreifen.de
SOURCE: Hankook Tire Europe GmbH
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