Madhouse Inc. が2016年に4億2300万ドルの総売上高を達成

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Madhouse Inc. が2016年に4億2300万ドルの総売上高を達成

AsiaNet 68283 (0595)

【上海2017年4月27日PR Newswire=共同通信JBN】

*世界最大の独立系モバイル広告プラットフォーム会社に

Madhouse Inc.は2016年、4億2300万ドル(28億人民元)の総売上高を達成し、世界最大のモバイル広告プラットフォーム会社に成長する先駆けとなった。

2006年1月1日創業のMadhouseはモバイルに特化した最初の広告プラットフォーム会社の1つである。中国市場で成功した後、2012年に国際市場への戦略的な拡大を続けた。インド市場への参入で目覚ましい成功を収めたMadhouseはインド最大のモバイル広告会社になった。

2014年に発表されたMadhouseのワンストップ・モバイル広告プログラマティック・プラットフォームであるPremiumMadは先端テクノロジーでブランド広告主とプレミアムなモバイルパブリッシャーに最先端のモバイル広告ソリューションを提供し、同時に中国のプログラマティックを発展させている。

PremiumMadはMadhouseのサプライサイド・プラットフォーム(SSP)で、ブランド広告主にネイティブアドのプレミアムな在庫を提供する。60以上のHero Appsを統合することで、この高品質なモバイルSSPは在庫の質を確実なものにしてブランドセーフティーを強化する。

アプリマーケターとeコマース広告主向けで当社の一体型のROIベース最適化プラットフォームであるPerforMadは、モバイル投資の最大化、そしてオーディエンスを広告主にとってクオリティユーザーに転換する意図をもって構築された。

Madhouse Inc.は2017年にOTTテレビの広告市場に参入してサービスの幅を広げ、さらに確固としたソリューションを広告主に提供する予定である。

Madhouse Inc.の創業者兼最高経営責任者(CEO)でMMA Chinaの共同創立者であるジョシュア・マー氏は5年連続でMobile Advertising Standards & Measurement Guidelines Committee(モバイル広告の基準と測定ガイドライン委員会)の会長に選ばれた。マー氏はモバイル広告の基準と測定ガイドラインを確立、促進するために業界中のパートナーと密接な取り組みを続けている。

マー氏は「われわれは過去11年間のモバイル広告業界の成長と進化を目の当たりにしてきた。われわれはこれからも常に精力的に、モバイル広告にコミットする。市場をリードし続け、中国と世界において、これからの10年でさらなる実績を成し遂げるだろう」と述べた。

さらに、Madhouseは今後も広告主、エージェンシー、デマンドサイド・プラットフォーム、測定のサードパーティー、データ会社、メディア、サプライサイド・プラットフォームと提携し、さらに進歩したエコシステムに貢献すると付け加えた。

▽Madhouse Inc.について

2006年に創業したMadhouse Inc.は現在、世界最大の独立系モバイル広告プラットフォーム会社である。モバイルプログラマテックに特化する当社は顧客のモバイルマーケティング投資を最適化することを目指している。これは中国におけるブランドの広告主のターゲットオーディエンスとのエンゲージメントを支援し、ブランド認知を確立し、購買意欲と顧客ロイヤルティーを強化するだけでなく、世界中のクオリティユーザーを獲得するためにモバイルアプリのマーケターにソリューションを提供している。Madhouseは2012年、インドに参入して最大の市場シェアを獲得し、インド市場で最大のモバイル広告会社になった。Madhouseは中国とインドに6事務所を持ち、従業員数は260人を超える。

ソース:Madhouse

Madhouse Inc. Achieves $423 Million in 2016 Revenue

PR68283

SHANGHAI, April 27, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

- Becomes the World's Largest Independent Mobile Ad Platform Company

Achieving a total revenue of $423 million (2.8 billion RMB) in 2016, Madhouse

Inc. has acted as the pioneer in becoming the largest mobile advertising

platform company globally.

Founded on January 1, 2006, Madhouse is one of the first advertising platform

companies focusing exclusively on mobile. After its success in the Chinese

market, the company continued its strategic expansion to the international

market in 2012. With a spectacular success in entering the Indian market,

Madhouse has become the largest mobile advertising company in India.

As the company's one-stop mobile advertising programmatic platform, PremiumMad,

launched in 2014, Madhouse's advanced technology provides brand advertisers and

premium mobile publishers with cutting-edge mobile advertising solutions at the

same time driving programmatic forward in China.

PremiumMad is the company's supply-side platform (SSP) offering premium

inventories of native ads to brand advertisers. By integrating over 60 hero

apps, the high quality mobile SSP ensures ad inventory quality and enhances

brand safety.

For app marketers and e-commerce advertisers, PerforMad, the company's

all-in-one ROI based optimization platform, is purposely built to maximize

mobile investment and convert audience to quality users for advertisers.

In 2017, Madhouse Inc. plans to enter the OTT TV advertising market to broaden

its services and bring more robust solutions to advertisers.

The company's founder and CEO, Joshua Maa, who is also the co-founder of MMA

China, has been elected as Chair of the Mobile Advertising Standards &

Measurement Guidelines Committee for five consecutive years. He has been

working closely with partners throughout the industry to establish and promote

mobile advertising standards and measurement guidelines.

"We have witnessed the growth and evolutions of the mobile advertising industry

in the past 11 years and we will always stay passionate and be committed to

mobile advertising," Joshua says, "We will continue to lead the market and

achieve more in the decade to come in China and globally."

He also adds that Madhouse Inc. will continue to partner with advertisers,

agencies, demand-side platforms, third party measurements, data companies,

media and supply-side platforms to contribute to a more advanced ecosystem.

About Madhouse Inc.

Founded in 2006, Madhouse Inc. is now the largest independent mobile ad

platform company worldwide. Focused exclusively on mobile programmatic, the

company aims to optimize mobile marketing investment for the clients. It not

only helps brand advertisers to engage target audience, build brand awareness,

enhance purchase intention and increase customer loyalty in China, but also

provides solutions for mobile app marketers to acquire quality users globally.

Madhouse entered India in 2012. With the highest market share, it has become

the largest mobile advertising company in the Indian market. It has more than

260 employees and six offices across China and India.

SOURCE: Madhouse

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