CisionがコミュニケーションとPR専門家向けにインフルエンサー識別、監視、測定機能をリリース

Cision

CisionがコミュニケーションとPR専門家向けにインフルエンサー識別、監視、測定機能をリリース

AsiaNet 69391 (1093)

【シカゴ2017年7月20日PR Newswire=共同通信JBN】

*Cision Communications Cloud(TM)の重要なアップグレードには、Google Analytics および Adobe Omnitureとのウェブ分析統合とCision Influencer Graphデータドリブンのレコメンドが含まれている

Cision(http://www.cision.com/us/?utm_medium=pr&utm_source=pressrelease&utm_content=product&utm_campaign=ccc2016&LS=Newswire-Content-Distribution&LSP=PreExisting-NoProgram&LSC=CIS-Comm-Cloud )(NYSE: CISN)は20日、Cision Communications Cloud(TM)(http://www.cision.com/us/lp/whats-new-ccc/?utm_medium=pr&utm_source=pressrelease&utm_content=product&utm_campaign=cccupdates-q1 )に、新たな機能と製品強化を導入したと発表した。これは、コミュニケーターがインフルエンサーをより正確に識別し、キャンペーンをより巧妙に制作、運営し、関連のコミュニケーションチャンネルにわたり価値を提供できるように設計されたものである。

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Photo - https://mma.prnewswire.com/media/537653/Multi_channel_PR_campaign_management_features.jpg

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Cision Comms Cloudの最新リリースは、マルチチャンネルPRキャンペーンと結果を総体的に管理、測定する業界独自の機能を導入している。アップデートには、インフルエンサー・プログラムのビジネス目標への影響を追跡するGoogle AnalyticsとAdobe Omniture統合が含まれている。また追加機能には、まったく新しい「You Might Also Like」と「Trending Influencers」のCision Influencer Graphs、および拡張ソーシャルメディア監視機能が含まれている。

*マルチチャンネルPRキャンペーン管理機能により、ユーザーは複数のチャンネルにわたるPRキャンペーン、インフルエンサー、プレスリリース、eメール、ソーシャルメディアを1つのインタラクティブなダッシュボードで管理することができる。

*Google Analytics とAdobe Omnitureとの統合により、コミュニケーターはインフルエンサーのアウトリーチおよびそれに伴う自社のウェブとeコマース体験の活動へのニュース取材にコネクトすることが可能となる。ウェブ分析ツールのレンズを通してPRキャンペーンの成功を見ることにより、コミュニケーターはアーンドメディア・キャンペーンが、保有プロパティに関しeコマースの収益または販売をいかに促進しているかを実証できる。

*Cision Influencer Graph「You Might Also Like」機能は、オーディエンスの地理的所在や層など人口動態に基づいたデータドリブンのレコメンドを提供し、最終ターゲットの消費者にリーチできるTwitter上のインフルエンサーを識別するのを支援する。また「Trending Influencers」により、ユーザーは、特定のトピックに関して人気が上昇中のインフルエンサーを発見し、その人気がピークを迎える前に彼らと接触することが可能となる。

*Cision Comms Cloudには今回、すでに含まれているTwitterコンテンツに加え、印刷、オンライン、放送媒体と同じプラットフォームで、Facebook、Instagram、YouTubeのコンテンツが含まれることになった。これによりユーザーは、あらゆる重要なチャンネルにわたり完全なストーリーをモニターできる。コメント、言及、トレンドはいまや企業、メッセージ、幹部、製品により容易に分割、セグメント化される。

Cisionのケビン・アクロイド最高経営責任者(CEO)は「Cision Comms Cloudの最新リリースは、業界の2つの最大課題に対処している。何千ものインフルエンサーや何十ものチャンネルを通じてコミュニケーションをナビゲートすること、そして実際の実利的なビジネスへの影響をこれらの努力の結果であるとすることである。今回の製品強化により、マーケティング・コミュニケーション専門家は、1つの包括的なプラットフォームと有意義な分析とデータを備えることで、これらの課題に真正面から取り組むことが可能となる」と語った。

今回のリリースは、このプラットフォームが2016年10月に導入されて以来、Cision Comms Cloudへの2回目の主要な製品アップデートである。今回のアップデートは、最近の当社のニューヨーク証券取引所への上場(http://www.cision.com/us/2017/06/cision-goes-public )(CISN)に密接に続くものであり、Cisionのイノベーションとアーンドメディア業界におけるデータ・技術変革主導へのコミットメントを示すもう1つの証左である。

現在のCision Comms Cloudの顧客は、新たな機能を取得してアップグレードされるとともに、詳細情報について顧客担当者とコンタクトできる。

Cision Communications Cloud(TM)に関する詳細は以下を参照。

http://www.cision.com/us/lp/whats-new-ccc/?utm_medium=pr&utm_source=pressrelease&utm_content=product&utm_campaign=cccupdates-q1

▽Cisionについて

Cision Ltd.(NYSE: CISN)は、パブリックリレーションズ(PR)およびマーケティング・コミュニケーションズ専門家向けのソフトウエアとサービスのグローバルな大手プロバイダーである。Cisionのソフトウエアにより、ユーザーは重要なインフルエンサーを識別し、戦略的なコンテンツを制作、流通させ、その有意義な影響を測定することができる。Cisionは、米州、欧州・中東・アフリカ(EMEA)およびアジア太平洋(APAC)の計15カ国にオフィスを構え、3000人以上の従業員を雇用している。Cision Communications Cloud(TM)を含む受賞歴のある同社の製品とサービスに関する詳細情報はウェブサイトwww.cision.comを参照し、Twitter @Cisionをフォローを。

▽問い合わせ先

Nick Bell

VP, Marketing Communications

cisionpr@cision.com

ソース:Cision

Cision Releases Exclusive Influencer Identification, Monitoring and Measurement Capabilities for Communications and PR Professionals

PR69391

CHICAGO, July 20, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --

    -- Key Cision Communications Cloud(TM) upgrades include web analytics

integration with Google Analytics and Adobe Omniture, and Cision Influencer

Graph data-driven recommendations

Cision [

http://www.cision.com/us/?utm_medium=pr&utm_source=pressrelease&utm_content=product&utm_campaign=ccc2016&LS=Newswire-Content-Distribution&LSP=PreExisting-NoProgram&LSC=CIS-Comm-Cloud

] (NYSE: CISN) announced today that it has introduced new features and product

enhancements to the Cision Communications Cloud(TM) [

http://www.cision.com/us/lp/whats-new-ccc/?utm_medium=pr&utm_source=pressrelease&utm_content=product&utm_campaign=cccupdates-q1

], designed to better enable communicators to identify influencers, craft and

manage campaigns, and attribute value across relevant communications channels.

Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20160519/369876LOGO

Photo -

https://mma.prnewswire.com/media/537653/Multi_channel_PR_campaign_management_features.jpg

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The latest release of the Cision Comms Cloud introduces industry-exclusive

capabilities to holistically manage and measure multi-channel PR campaigns and

results. Updates include Google Analytics and Adobe Omniture integration to

track the impact of influencer programs on business objectives. Additional

features include the all-new "You Might Also Like" and "Trending Influencers"

Cision Influencer Graphs, and expanded social media monitoring.

    -- Multi-channel PR campaign management features enable users to direct PR

       campaigns across channels, influencers, press releases, email pitching

       and social media in one interactive dashboard.

    -- Integration with Google Analytics and Adobe Omniture enables

       communicators to connect influencer outreach and the resulting news

       coverage to activity on their company's web and e-commerce experiences.

       By viewing the success of PR campaigns through the lens of web

       analytics tools, communicators can demonstrate how earned media

       campaigns drive e-commerce revenue or sales leads on their owned

       properties.

    -- The Cision Influencer Graph "You Might Also Like" feature provides data-

       driven recommendations based on audience geography, demographics and

       interests to help identify influencers on Twitter who can reach the

       targeted end consumer. "Trending Influencers" allows users to find

       influencers as they are rising in prominence on a particular topic, in

       order to reach them before they have peaked in popularity.

    -- The Cision Comms Cloud now includes Facebook, Instagram and YouTube

       content in the same platform as print, online and broadcast material,

       in addition to the already included Twitter content, allowing users to

       monitor the complete story across all important channels. Comments,

       mentions and trends can now easily be segmented by company, message,

       executives or products.  

"The latest release of the Cision Comms Cloud addresses two of the industry's

biggest challenges: navigating communications through thousands of influencers

and dozens of channels; and attributing real, bottom-line business impact to

these efforts," said Kevin Akeroyd, CEO of Cision. "Today's product

enhancements enable marketing communications professionals to tackle these

challenges head on, equipped with one comprehensive platform and meaningful

analytics and data."

This marks the second major product update to the Cision Comms Cloud since the

platform's launch in October 2016. Today's update closely follows the company's

recent listing on the New York Stock Exchange

[http://www.cision.com/us/2017/06/cision-goes-public ] (CISN) and serves as

another proof point of Cision's commitment to innovation and leading the data

and tech transformation of the earned media industry.

Current Cision Comms Cloud clients have been upgraded to receive the new

features and can contact their account representatives for more information. To

learn more about the Cision Communications Cloud(TM) click here [

http://www.cision.com/us/lp/whats-new-ccc/?utm_medium=pr&utm_source=pressrelease&utm_content=product&utm_campaign=cccupdates-q1

] .

About Cision

Cision Ltd. (NYSE: CISN) is a leading global provider of software and services

to public relations and marketing communications professionals. Cision's

software allows users to identify key influencers, craft and distribute

strategic content, and measure meaningful impact. Cision has over 3,000

employees with offices in 15 countries throughout the Americas, EMEA, and APAC.

For more information about its award-winning products and services, including

the Cision Communications Cloud(TM) visit www.cision.com and follow Cision on

Twitter @Cision.

Contact:

Nick Bell

VP, Marketing Communications

cisionpr@cision.com

SOURCE Cision

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