K-POPスターのCLがトーマス・サボのオーシャンターミナル旗艦店の開店とドラゴン・ナイト版スペシャルプレビューを祝福
K-POPスターのCLがトーマス・サボのオーシャンターミナル旗艦店の開店とドラゴン・ナイト版スペシャルプレビューを祝福
AsiaNet 69929
香港、2017年9月6日/PRニュースワイヤー/ --
ドイツの有名ジュエリーブランド、トーマス・サボは香港のオーシャンターミナル旗艦店のオープニングイベントと最新コレクションドラゴン・ナイト版(Dragon Nights Edition)のスペシャルプレビューを9月5日に開催しました。この特別な機会を祝うために、同ブランドの創業者でありデザイナーのトーマス・サボ氏が香港を訪れ、主賓として招かれたK-POPスターのCLと共にテープカットを行いました。
(写真:
http://mma.prnewswire.com/media/551713/THOMAS_SABO_Grand_Opening.jpg )
(写真:
http://mma.prnewswire.com/media/551714/Hong_Kong_Ocean_Terminal.jpg )
トーマス・サボのオーシャンターミナル旗艦店では、中世の要素と単純化した装飾を組み合わせた新しいデザインコンセプトが紹介されています。この旗艦店は、より暖かく明るい色の新鮮なカラーパレットを使って、アジアのトーマス・サボ店舗に向けた店舗設計の新しい時代の幕開けを告げています。
開店と同じ日に、10月発売予定の独占ドラゴン・ナイト版のスペシャルプレビューが店舗内で行われました。幸福のしるしとしてのドラゴンと長寿のシンボルとしての大きな恵みのしるし「寿」がコレクションの非常に象徴的なキーピースとなっています。翼のあるドラゴンの頭に絡み合うような装飾で飾られた手作りのコレクションによって、極東に伝わる神話が有形化され魅力的に輝きを放ちます。このコレクションは香港の限定されたトーマス・サボ店舗にて、9月5日に発売前に公開されました。
編集目的のための画像素材:
https://spaces.hightail.com/receive/Y3ZKJbhdwp
トーマス・サボについて
トーマス・サボは世界をリードするジュエリー、ウオッチ、ビューティー企業で、女性、男性用ライフスタイル製品のデザイン、販売、流通を手掛けています。1984 年にドイツで創業された同社は、5大陸で300前後の直営店を運営しています。トーマス・サボはまた、世界の約2800社および大手航空、クルーズ会社と販売提携をしています。
報道関係問い合わせ先:
THOMAS SABO GmbH & Co. KG
国際&企業PR責任者
Felizia Kindermann
+49912397150
press@thomassabo.com
ソース:THOMAS SABO GmbH & Co.KG
(日本語リリース:クライアント提供)
Korean Pop Star CL Celebrates the Grand Opening of THOMAS SABO Ocean Terminal Flagship Store and special preview of Dragon Nights Edition
PR69929
HONG KONG, Sept. 6, 2017 /PRNewswire=KYODO JBN/ --
Leading German jewellery brand THOMAS SABO was delighted to host its
opening of the Hong Kong Ocean Terminal flagship store and special preview of
the latest Dragon Nights Edition on 5 September 2017. To celebrate this special
occasion, founder and designer Mr. Thomas Sabo came to Hong Kong to officiate
the ribbon cutting ceremony with guest of honour Korean pop star CL.
(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/551713/THOMAS_SABO_Grand_Opening.jpg )
(Photo: http://mma.prnewswire.com/media/551714/Hong_Kong_Ocean_Terminal.jpg )
THOMAS SABO Ocean Terminal Flagship Store introduces new design concepts,
incorporating mid-century elements with simplistic decorations. The boutique
utilises a fresh colour palette of warmer and lighter colours and marks a new
era of shop-fitting for THOMAS SABO stores in Asia.
A special preview of the exclusive Dragon Nights Edition, available from
October, was held inside the store on the same day. The Dragon as a sign of
happiness and the "Shou" sign of the great blessing as a symbol of long life
are the highly symbolic key pieces of the collection. Decorated with feathered
dragon heads and intertwined ornaments, the handcrafted collection makes Far
Eastern mythology tangible and shines with its glamour. The collection
pre-launched at selected THOMAS SABO shops in Hong Kong on 5 September 2017.
Image material for editorial purposes:
https://spaces.hightail.com/receive/Y3ZKJbhdwp
About THOMAS SABO
THOMAS SABO is one of the globally-leading jewellery and watches companies,
designing, selling and distributing lifestyle products for women and men. The
company, established in 1984 in Germany, operates around 300 of its own shops
across all five continents. THOMAS SABO also collaborates globally with
approximately 2,800 trade partners as well as leading airlines and cruise
operators.
Press contact:
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